۷۰۷۷۷۴
۵ نظر
۵۰۱۱
۵ نظر
۵۰۱۱
پ

گوشت و مرغ ارگانیک در ایران دروغ است

رئیس هیئت مدیره جامعه دامپزشکان کشور گفت: محصولات پروتئینی حیوانی به صورت ارگانیک در کشور تولید نمی‌شود و ما کماکان درگیر دغدغه‌های تولید محصول سالم در این بخش هستیم.

خبرگزاری تسنیم: پیام محبی؛ رئیس هیئت مدیره جامعه دامپزشکان کشور در نشست خبری به مناسبت بیستمین کنگره بین المللی دامپزشکی ایران اظهار کرد: اعمال تعرفه بر ویزیت دامپزشکان باعث شده که فعالان این بخش در مناطق روستایی کمتر حضور یابند.

رئیس هیئت مدیره جامعه دامپزشکان کشور در ارتباط با وضعیت شیوع بیماری تب مالت در کشور گفت: آمار مشخصی در این خصوص ندارم اما وجود شیر و لبنیات سنتی یکی از مهمترین دلایلی است که باعث بروز این بیماری در کشور می‌شود.

محبی تصریح کرد: وزیر بهداشت با صحبت‌های خود درباره وجود پالم در شیر پاستوریزه پرچرب باعث شده که مصرف فرآورده‌های لبنی صنعتی و شیر در کشور کاهش یابد و با وجود اینکه وی بعدها حرف خود را تغییر داد اما کماکان مصرف این محصولات در کشور پایین است.

وی با توصیه به اینکه مردم از مصرف لبنیات سنتی خودداری کنند گفت: در برخی لبنیاتی سنتی ممکن است آنتی‌بیوتیک و وایتکس وجود داشته باشد زیرا برای این محصولات هیچ شناسنامه مشخصی وجود ندارند هر چند که ممکن است برخی این تولیدات از کیفیت مناسبی برخوردار باشد.

محبی همچنین درباره وضعیت خمیر مرغ در کشور گفت: خمیر مرغ واقعی که در بسیاری از کشورها مورد استفاده قرار می‌گیرد در کشور ما به دلیل نبود نظارتهای کافی به پای خمیر مرغ تقلبی می‌سوزد.

رئیس هیئت مدیره جامعه دامپزشکان کشور گفت: عناوینی مانند لبنیات سنتی یا ارگانیک که برای فروش فرآورده‌های لنبی غیرپاستوریزه استفاده می‌شود یک نوع دروغ است. حتی بنده معتقدم که برخلاف ادعای انجمن ارگانیک مبنی بر وجود عسل ارگانیک در کشور بعید است که این محصول دامی به صورت ارگانیک تولید شده باشد.

وی در پاسخ به سوالی گفت: هیچگونه پروتئین حیوانی ارگانیکی در کشور مانند گوشت قرمز و یا مرغ در کشور به صورت ارگانیک تولید نمی‌شود و ما کماکان دغدغه‌ تولید محصول سالم در کشور را داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو ایران معمولا اولش تکذیب میشه

    • عنقا

      اینم شده برنجتون انم که کودم وارد کردین بعدا گفتین تکذیب شده هیچی ازشمابعید نیست

    • بدون نام

      شانس بیاوریم مر غ های مرده را بخوردمان ندهند کلمه اورگانیک را نمی خواهیم

    • پزشک

      اتفاقا محصولات لبنی صنعتی سرشار از وایتکس واب ژاول واب وشیر خشک صنعتی است که پیامد ان بیماری دیابت(مرض قند)و فشار خون وسکته قلبی ومغزی وانواع سرطانها است. لبنیات سنتی یامحلی نیز خالی از اشکال نیست ولی اگر از محل تولید مناسب ان مطمئنید مشکل ندارد بلکه از صنعتی بهتر است.

    • ققنوس

      شیرمادرت که خوردی و ارگانیک بود حلالت. یه نفر راست گفته باشه همینه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج