۷۰۸۴۸۰
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

خیز پرسپولیس برای حفظ وحید امیری

پروژه تمديد قرارداد بازيكنان پرسپوليس بسيار كندتر از آنچه انتظار مي‌رفت پيش مي‌رود.

روزنامه گل: پروژه تمديد قرارداد بازيكنان پرسپوليس بسيار كندتر از آنچه انتظار مي‌رفت پيش مي‌رود. در شرايطي كه در پايان فصل قرارداد حدود ۱۰سرخپوش به پايان خواهد رسيد، هنوز كار جدي براي ادامه حضور آنها انجام نشده و صرفا سه نفر پاي قراردادهاي جديد را امضا كرده‌اند؛ يكي شجاع خليل‌زاده كه به دلخواه خودش خيلي سريع تمديد كرد، یکی رادوشوویچ و ديگري محسن ربيع‌خواه كه تمديد قرارداد او بعد از مصدوميت، بيشتر جنبه رعايت بازي جوانمردانه را داشته است. به اين ترتيب ستاره‌هاي پرشماري مثل محمد انصاري، صادق محرمي، محسن مسلمان، كمال كاميابي‌نيا، فرشاد اميري و وحيد اميري در آستانه پايان همكاري با قرمزها قرار گرفته‌اند. با توجه به شرايط فعلي پرسپوليس، شايد اگر قرار باشد مهم‌ترين مهره در آستانه جدايي اين تيم را انتخاب كنيم، بايد سراغ وحيد اميري برويم؛ وينگر خوش‌اخلاقي كه حالا به دلايل مختلف تمديد قراردادش در اولويت باشگاه قرار گرفته است.


آنچه مسلم است اينكه محسن مسلمان در پايان فصل از پرسپوليس جدا خواهد شد. اين اتفاق تنها در صورتي رخ نمي‌دهد كه طي سه بازی آينده شاهد يك معجزه در روابط مسلمان با برانكو باشيم كه البته بعيد است اينطور شود. پارسال وقتي رامين رضاييان به تركيه رفت و برگشت، برانكو به شدت از دست او خشمگين شد؛ طوري كه يك روز جلوي چشم خبرنگاران يك تكه كاغذ را پاره كرد و گفت: «اگر اين كاغذ به حالت قبلي برگشت، رابطه من و رامين هم به حالت قبلي برمي‌گردد.» حالا به نظر مي‌رسد «كاغذ مسلمان» هم از نظر برانكو پاره شده و ديگر قابل بازگشت به حالت قبلي نيست. از سوي ديگر اخيرا زمزمه‌هايي در مورد تيره شدن روابط برانكو با فرشاد احمدزاده به گوش مي‌رسد. حالا ديگر همه فهميده‌اند كه احمدزاده به ماجراي كاپيتان نشدنش در بازي با پارس جنوبي و بسته شدن بازوبند روي دست احمد نوراللهي اعتراض كرده و اين مساله باعث عصبانيت برانكو شده است. در نتيجه مربي كروات او را در بازي مهم با السد در ليست 18نفره قرار نداد. احمدزاده همان روز مصاحبه كرد و گفت مصدوميتش برطرف شده و مشكلي براي بازي ندارد، اما برانكو تصميم ديگري گرفت. در اين ميان خنده‌هاي هيستريك فرشاد كاورپوش در كنار محسن مسلمان در آخرين تمرين پيش از بازي با تيم قطري نشان مي‌داد مشكل جدي است. او پیش از بازی با ذوب‌آهن به قول مسلمان به جمع «بچه‌های طلاق» پیوست و در این بازی هم کار را از روی نیمکت شروع کرد. حالا بايد ديد فرشاد هم بعد از اتفاقات اخير در مسير خروج از پرسپوليس قرار مي‌گيرد يا قرار است بماند؛ ماندني كه البته مثل سابق با شرايط ايمن همراه نخواهد بود.


چنانكه مي‌بينيد خط هافبك پرسپوليس به طور مرتب در حالي خالي شدن از عناصر فانتزي و هجومي است. سروش پارسال رفت؛ مسلمان امسال مي‌رود و تكليف احمدزاده هم روشن نيست. در اين شرايط قطعا تمديد قرارداد وحيد اميري اولويتي بيش از پيش پيدا مي‌كند. اين بازيكن كه بر خلاف مسلمان و احمدزاده خيلي آرام و بي‌حاشيه است، توانايي‌هاي فني زيادي دارد. او علاوه بر خط مياني، در خط حمله هم مي‌تواند به ميدان برود. اين مساله به‌ويژه از آن جهت كه پرسپوليس به خاطر افت منشا با فقر شديد در خط حمله روبه‌رو شده، اهميت زيادي دارد. حالا بايد ديد باشگاه موفق به جذب اميري مي‌شود يا نه؛ هرچند اين اواخر شايعاتي در مورد حضور او در ليگ قطر هم به گوش مي‌رسيد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید کاظم

      هیچ بازیکنی مهمتر از پرسپولیس نیست دمت گرم برانکو پشت هستیم تا اخرش با بی نظمی بجنگ یادتون نرفته که اقای قطبی چقد مربی خوبی بود ولی به بازیکنها رو داد چه بلایی سرش امد

    • لنگ لنگ لنگ لنگی ۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴

      میگم مگه لنگیا بازم خواب قششششششقایی رو بازم میبینن؟

      پاسخ ها

      • آنیتا

        از اسمت معلومه چقدر سوزش داری خخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      برانکو نشون داده خیلی هم نظم و انضباط براش مهم نیست.فقط با کسانی که روبروی خودش وایمیسن این جوریه و گرنه زیاد به نظم تیمی کاری نداره.اگه راست میگفت با اون مصاحبه بیرانوند اونو مثل مسلمان و رامین برای همیشه کنار می ذاشت. فرشاد هم چون رودررو باهاش بحث کرده اینجوری شده.وقتی توی جام ۲۰۰۶ جرات تعویض دایی رو نداشت ومهره مهمی مثل علی کریمی رو تعویض کرد خودشو نشون داد.کلاهتون رو بالاتر بذارین اگه الان هم کریم باقری رو نیمکت نباشه پرسپولیس میشه تیم ملی سال ۲۰۰۶

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج