جاباما
۷۰۹۵۵۹
۷ نظر
۵۰۳۰
۷ نظر
۵۰۳۰
پ

چگونه آرایش خود را بهاری کنیم؟

دیگر زمان رژهای بی رنگ و سایه های چشم تیره گذشته است، اگر دوست دارید که صورت خود را متناسب با فصل بهار آرایش کنید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: هوای گرم در راه است! همانطور که شما ظاهر خود را، از مدل لباس گرفته تا طرح و رنگ آن، یا حتی مدل مو و رنگ موهایتان را فصل به فصل عوض می کنید، وقت آن است که به مدل آرایش خود نیز تغییراتی بدهید.

دیگر زمان رژهای بی رنگ و سایه های چشم تیره گذشته است، اگر دوست دارید که صورت خود را متناسب با فصل بهار آرایش کنید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

رژ گونه گلبهی

هیچ چیز مانند یک رژ گونه به رنگ گلبهی نمی تواند چهره شما را دگرگون و جذاب کند. در حقیقت، رنگ گلبهی نمادی از جوانی و شادابی است. بنابراین مقداری از آن را به گونه هایتان بزنید و از درخششی که به چهره تان می دهد، لذت ببرید. البته می توانید که همان قلمو را کمی به روی بینی و لبانتان هم بکشید تا صورت تان حالتی یکدست بگیرد.

چگونه آرایش خود را بهاری کنیم؟
2. آرایش تان را با پرایمر آغاز کنید

فرقی نمی ‌کند که اهل آرایش غلیظ باشید یا ترجیح دهید فقط از یک کرم مرطوب‌ کننده و بالم لب استفاده کنید، وقتی می‌ خواهید پوستی درخشان، به خصوص در فصل های گرم سال، داشته باشید یا پایه صاف و یکدستی برای زیرسازی آرایش خود ایجاد کنید، پرایمر می تواند کمک بزرگی به شما کند. در واقع پرایمرها پوست شما را برای آرایش آماده می کنند و علاوه بر آن، آرایش را شما را در مدت زمان بیشتری نگه می دارند. از این رو قبل از هر کاری آن را به پوست تان بزنید و سپس آرایش تان را آغاز کنید. با این روش دیگر عرق کردن آرایش تان را بهم نخواهد ریخت.

3. از سایه های رنگی استفاده کنید

تقریبا اکثر خانم ها از آرایش چشم های دودی لذت می برند اما زمان این مدل آرایش چشم به سر رسیده؛ وقت آن است که از سایه های چشم رنگی استفاده کنید. استفاده از سایه های رنگی به آرایش چشم شما سبکی مدرن می دهد. البته بهتر است که قبل از زدن این مدل سایه ها، از پرایمر استفاده کنید، زیرا سایه های رنگی به مرور زمان با روغن طبیعی پوست ترکیب شده و به سمت رنگ های تیره تر، تغییر رنگ می دهند.

4. رژ لب های پر رنگ بزنید

بهار زمانی خوبی است تا از رژ لب های پر رنگ استفاده کنید و چهره تان را از حالت خشک و بی روح در آورید. اگر چه در فصل های سرد سال بیشتر از رژهای رنگ طبیعی یا مات استفاده می شود اما در فصلی چون بهار، رژهای پر رنگ تر و براق تر بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

چگونه آرایش خود را بهاری کنیم؟
5. از کرم پودر کمتر استفاده کنید

هر چه دمای هوا بیشتر می شود، احتمالا علاقه شما هم برای زدن لوازم آرایش، به خصوص کرم پودر، روی صورت تان کمتر می شود. از این رو لازم نیست که کرم پودر را روی صورت تان خالی کنید. در واقع بهتر است که از آن استفاده نکنید، به جای آن از پنکک برای کل صورت و کانسیلر برای دور چشمهایتان استفاده کنید. هر چه آرایش تان سبک تر باشد، حس راحتی بیشتری نیز پیدا خواهید کرد.

6. هایلایترها را فراموش نکنید

حال که خورشید با درخشش بیشتری می تابد و همه چیز لباسی نو به تن کرده، چرا شما ندرخشید؟! بهار زمان خوبی است تا شادابی و درخشش پوست تان را بیشتر کنید. برای این منظور از هایلایترها کمک بگیرید. با شتی هایلایتر را روی گونه هایتان بزنید یا حتی می توانید مقداری از آن را با پنکک تان مخلوط کنید تا کل صورت تان را بپوشاند. هایلایترهایی با رنگ طلایی بهترین انتخاب برایتان خواهند بود.

چگونه آرایش خود را بهاری کنیم؟
7. از خط چشم ها و ریمل های رنگی استفاده کنید

بهار فصل تغییر و تحول است، بنابراین بهتر است که عادات قدیمی تان را کنار بگذارید و روش های جدیدتر آرایش را امتحان کنید. اکثر ما به خط چشم و ریمل های مشکی عادت کرده ایم، اما خط چشم های رنگی از آن مدهایی است که می توانید در بهار و تابستان امسال به آن فکر کنید. به عنوان مثال خط چشم سرمه ای از مدهایی است که مطمئنا بر صورت خانم های بسیاری خواهید دید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تینا

      کلا میخوای مارو دلقک درست کنی با این توصیه هات

    • بدون نام

      آرایش که مد نداره ،هر کی هر چی بهش میاد اون میشه مد براش !
      وقتی به من نمیاد چرا باید رو مد باشم ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والّلا

    • بدون نام

      خودتونو مثل بوم نقاشی کنید !! صورتم برق بزنه که چی بشه؟من برا عروسیشم ازین حجف بازیا نمیکنم زیبایی در طبیعی بودن و ساده بودنه اصلا همین خودِ جوانی یعنی زیبایی اینو وقتی که پیر شدین و هیچ آرایشیم خط و خوط صورتمونو صاف نکرد متوجه میشین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردام عاشق سادگین!فقط نمیدونم این همه چهره آرایشی مصنوعی برا چی بزک میکنن خودشونو میان بیرون...

    • بدون نام

      عکس بهتر نداشتین، فکر کنم تیتر میزدین چگونه خود را ترسناک کنیم؟ بهتر بود.

    • بدون نام

      عکسها که عین جن میمونن!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج