۷۱۰۸۱
۳ نظر
۵۰۱۶
۳ نظر
۵۰۱۶
پ

پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری دنیا (۲)

برای اینکه پربازدیدکننده‌ترین جاذبه‌های گردشگری دنیا را بهتر بشناسید در این مطلب که به صورت سریالی و در ۵ قسمت تهیه شده است، با ما همراه باشید.

پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری دنیا (2)





پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری دنیا (1) برترین ها: برای اینکه پربازدیدکننده‌ترین جاذبه‌های گردشگری دنیا را بهتر بشناسید در این مطلب که به صورت سریالی و در ۵ قسمت تهیه شده است، با ما همراه باشید.

۱۱. دیزنی‌لند توکیو

تعداد سالانه بازدیدکننده‌ها: ۱۴,۴۵۲,۰۰۰

پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری دنیا (2)

دیزنی‌لند ژاپن نیز همچون سرزمین دیزنی آمریکا پارک مناسب برای همه اعضای خانواده است و سومین پارک مصنوعی پربازدید دنیا به شمار می رود. به دنبال زمین لرزه و تسونامی بزرگ سال ۲۰۱۱ در توکیو، دیزنی‌لند و دیزنی‌سی هر رو بسته شدند. اما یک ماه بعد دوباره بازگشایی شدند و گردشگران می توانستند از هیجانات آن استفاده کنند.

۱۲. اسکله شماره ۳۹ - سان فرانسیسکو

تعداد سالانه بازدیدکننده‌ها: ۱۴,۰۰۰,۰۰۰

پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری دنیا (2)

این مکان خودش به تنهایی جذاب و جالب نیست و خیلی هم لوس و بی مزه است و انواع فروشگاه تنقلات، فروشگاه تی شرت، حیوانات و غذاهای سرخ کردنی دارد اما گردشگران به آنجا می روند تا از بارانداز ماهیگیرها بتوانند نمایی از آلکاتراز، پل گلدن گیت و بزرگ ترین جاذبه خود اسکله یعنی اجتماع شیرهای دریایی که روی اسکله برای خودشان استراحت می کنند را از نزدیک تماشا کنند.

۱۳. کلیسای جامع نتردام - پاریس

تعداد سالانه بازدیدکننده‌ها: ۱۳,۶۵۰,۰۰۰

پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری دنیا (2)

ساختمان این کلیسا، شاهکار معماری گوتیک است : قانه های بلند، گارگويل‌ (در بناها و كليساهاى قديم‌:‏ ناودانى‌ كه‌ به‌ شكل‌ صورت‌ انسان‌ يا حيوانات‌ عجيب‌ از فلز و يا سنگ‌ حجارى شده‌ است‌) و پنجره های جذاب همه باعث جذب گردشگران بیشماری از سراسر دنیا شده اند. ساخت این کلیسا در سال ۱۳۴۵ میلادی تکمیل شده است.

۱۴. پارک گلدن گیت - سان فرانسیسکو

تعداد سالانه بازدیدکننده‌ها: ۱۳,۰۰۰,۰۰۰

پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری دنیا (2)

پس از طی حدود ۵ کیلومتر از پنهندل به سمت اقیانوس، پارک گلدن گیت را می بینید که زمین بازی بزرگی دارد. سرگرمی های این پارک شامل موزه های دیانگ و آکادمی علمی، شگفتی های گیاهی (همچون باغ چای ژاپنی، گلخانه انواع گل های زیبا، سرزمین گل های صدتومنی و بیش از ۷۵ هزار گونه گیاهی و انواع درختان)، زمین ورزش، زمین بازی و مزرعه کوچکی از بوفالو می شود.

۱۵. شهر ممنوع - بیجینگ

تعداد سالانه بازدیدکننده‌ها: ۱۲,۸۳۰,۰۰۰

پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری دنیا (2)

نزدیک ۵۰۰ سال است که امپراتور چین در شهرکی عظیم به مساحت ۲۸۷ کیلومتر مربع در میان انواع تالارها، باغ ها، سالن ها و بنای مجلل و باشکوه زندگی می کند. در این قصر و شهرک بزرگ برای بازدید گردشگران باز است و آنها می توانند از میدان تیانانمن این تور گردشگری را آغاز کنند. تا پیش از سال ۲۰۰۷ میلادی تعداد بازدیدکننده های شهر ممنوعه ۶ میلیون نفر بیشتر نبود اما پس از بازی های المپیک این مکان آوازه جهانی یافت و سالانه بیش از ۱۲ میلیون گردشگر از سراسر جهان از آن بازدید می کنند.

۱۶. Epcot، تفرج‌گاه دنیای دیزنی، دریاچه بوینا ویستا در فلوریدا

تعداد سالانه بازدیدکننده‌ها: ۱۰,۸۲۵,۰۰۰

پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری دنیا (2)

این تفرج‌گاه در بزرگداشت والت دیزنی ساخته شده است و سرنام عبارت «نمونه ای از اجتماع آزمایش آینده» است. Epcot، رستوران های بسیار جذاب با جشنواره های سالانه همچون نمایشگاه های گل و گیاه، نمایشگاه غذا و نوشیدنی دارد و افراد بسیاری برای بازدید و خوشگذرانی به آنجا سفر می کنند.

۱۷. پارک دیزنی‌لند مارنه‌لاوله - فرانسه

تعداد سالانه بازدیدکننده‌ها: ۱۰,۵۰۰,۰۰۰

پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری دنیا (2)

این آیتم نیز به دنیای انیمیشن و کارتون ارتباط دارد و شعبه دیگری از پارک دیزنی در کشور فرانسه است. دیزنی‌لند اروپایی در سال ۱۹۹۲ میلادی گشایش یافته است. اما بسیاری از فرانسوی ها از ساخت چنین سرزمینی که نماد امپریالیسم بزرگ یعنی آمریکا است بسیار ناراضی بودند اما اعتراضات آنها به جایی نرسید و دیزنی‌لند در فاصله ۴۰ دقیقه ای از شهر پاریس قرار دارد. در حال حاضر، این مکان دومین پارک پربازدیدکننده اروپا به شمار می رود.

۱۸. سَکرِه کُر باسیلیکا - پاریس

تعداد سالانه بازدیدکننده‌ها: ۱۰,۵۰۰,۰۰۰

پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری دنیا (2)

Sacré Coeur همیشه مورد توجه گردشگران قرار داشته است و در محله مونمارتر (محله هنرمندان و کافه های مشهور پاریس) قرار دارد. برخی از افراد برای نیایش و مراقبه به این کلیسا می آیند و برخی دیگر دوست دارند نمای ۳۶۰ درجه از شهر پاریس را از بالای این مکان مذهبی تماشا کنند. ساخت بنای این کلیسای جامع در سال ۱۸۷۱ میلادی آغاز شد تا بتواند هرج و مرج و خشونتی که در ادامه انقلاب پاریس پدیدار شده بود را خاموش کند.

۱۹. اسکله Tsim Sha Tsui - هنگ کنگ

تعداد سالانه بازدیدکننده‌ها: ۱۰,۰۸۸,۴۹۳

پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری دنیا (2)

خیابان ستاره های هنگ کنگ همچون پیاده رو هنرمندان هالیوود (خیابان ۴۲ام) در بزرگداشت هنرمندان و ستاره های کشور کره طراحی و ساخته شده است. این خیابان در بخش ساحلی اسکله Tsim Tsa Tsui قرار دارد و مجسمه هایی از ستاره های فیلم های صامت گرفته تا فیلم های مدرن همچون جکی چان، جت لی و جان وو را می توانید در این خیابان مشاهده کنید. همچنین می توانید برج ساعت را نیز از نزدیک تماشا کنید.

۲۰. ویکتوریا پیک - هنگ کنگ

تعداد سالانه بازدیدکننده‌ها: ۱۰,۰۸۸,۴۹۳

پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری دنیا (2)

تعداد ۷۶۵۰ برج و آسمان خراش در کنار ساحل شهر هنگ کنگ ساخته شده اند که گردشگران در میان این آسمان خراش ها و این محله عمودی، به دنبال آسمان و کمی دار و درخت می گردند. برای این منظور با قطار کابلی به ویکتوریا پیک می روند تا چشم انداز ۳۶۰ درجه از شهر و جزایر اطراف داشته باشند و از فروشگاه هایی که در دل آسمان وجود دارند، خرید کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیجینگ چیه؟ پکن...

    • بی نام

      مشهد را فراموش کرده اند که سالی 15000000 توریست مذهبی یا زایر بدانجا سفر می کنند.

    • گرگ

      عالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج