۷۱۰۹۶۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

هری کین با قدرت برای جام جهانی آماده می شود

سرمربی تیم تاتنهام با تمجید از هری کین عنوان کرد این بازیکن با قدرت خود را برای جام جهانی آماده خواهد کرد.

ایسنا: به نقل از دیلی استار، تاتنهام با درخشش و گلزنی هری کین موفق شد واتفورد را در ادامه لیگ برتر شکست دهد و سه امتیاز حساس این دیدار را به دست بیاورد. بعد از این دیدار مائوریسیو پوچتینو بار دیگر به تمجید از هری کین مرد اول تیمش پرداخت و احتمال جدایی او را از این تیم رد کرد.

مائوریسیو پوچتینو درباره درخشش هری کین گفت: شک نکنید که او در بهترین شرایط خود را برای جام جهانی آماده خواهد کرد. او از نظر فیزیکی و ذهنی در شرایط خوبی است و اول در ادامه لیگ برتر به ما کمک خواهد کرد و در ادامه در جام جهانی مهره قابل اتکایی برای انگلیس خواهد بود. به شما قول می‌دهم که او جایی نخواهد رفت.

سرمربی تاتنهام اضافه کرد: او بازیکن حال حاضر و آینده تاتنهام است و در فصل بعد هم در تیم خواهد بود. رکوردهایی که او خلق کرده است بی نظیر بوده است و من از آمار گلزنی او به وجد آمدم. مطمئن هستم او در آینده هم بازیکن بزرگی برای ما خواهد بود و به همین شکل کار خودش را پیش خواهد برد. من خیلی دوست دارم تا او بتواند همین آمار خوب را ادامه دهد و بتواند تمامی رکوردهای موجود در لیگ برتر و تیم ملی انگلیس را به نام خود ثبت کند. کین در شرایط خیلی خوبی به سر می‌برد. حضور او در تیم ما خیلی موثر است و می‌تواند خیلی به تیم ما کمک کند تا در هر بازی به برتری برسیم.

تاتنهام رقابت سختی با تیم‌های آرسنال، لیورپول و چلسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد. این تیم لندنی هفته بعد باید در ادامه رقابت های لیگ برتر انگلیس برابر وست برومویچ به میدان برود که این دیدار از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که وست بروم نیز تلاش می کند که در لیگ برتر بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج