۷۱۱۷۷۴
۲۰ نظر
۵۰۰۴
۲۰ نظر
۵۰۰۴
پ

افزایش ۳۰ درصدی قیمت مسکن در سال ۹۶

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: افزایش ۳۰ تا ۴۰درصدی قیمت مسکن در برخی استان‌ها، موجب تسری رشد قیمتی در سایر استان‌ها شد.

باشگاه خبرنگاران جوان :صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار ، با بیان اینکه قیمت اجاره در بازار مسکن در سال‌های گذشته ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش یافته بود، اظهار کرد: افزایش ۳۰ تا ۴۰درصدی قیمت مسکن در برخی استان‌ها، موجب تسری رشد قیمتی در سایر استان‌ها شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به نوسانات موجود در بازار ارز، سایر بازارهای رقیب نیز دچار نوسان شدند که خوشبختانه با اقدام به موقع دولت این نابسامانی‌ها بهبود یافت.

بدری، تصریح کرد: امسال بازار مسکن افزایش قیمتی متناسب با نرخ تورم را شاهد خواهد بود و امیدواریم بازار اجاره افزایش سرسام‌آور قیمتی را تجربه نکند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه باید نقدینگی کشور را به سمت و سوی مسکن هدایت کنیم، گفت: متأسفانه هم اکنون حل بیشتر مشکلات اقتصادی نیازمند تأمین مالی است و به لحاظ محدودیت منابع مالی رفع این مشکلات زمان‌بر است.

بدری، گفت: بهبود و افزایش سقف تسهیلات بانکی در بازار مسکن نیازمند یک برنامه ۵ تا ۱۰ ساله است، بنابراین در قدم اول کاهش ۲ درصدی نرخ سود بانکی می‌تواند در این بازار موثر باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این را کی گفته برو تو بازار والا ما نیاز به دشمن نداریم عده‌ای سود جو از هر سخنی استفاده میکنند و فقط فکر جیب خودشان هست اگر دولت درست عمل میکرد و کنترل بر درآمد های نجومی داشت میتوانست از این اختلاف طبقاتی جلوگیری کند

    • رضا

      اپارتمان تو منطقه 10دقیقا دو برابر شده!!دو برابر یعنی 30درصد یاد بگیرید :-)

    • بدون نام

      الان همه فروشندن

    • بدون نام

      افزایش قیمت مسکن در صورتی قطعی میشود که خریدار نیز ان قیمت را بپذیرد و توان خرید داشته باشد، نه اینکه یکطرفه از جانب فروشنده، کاذب و رکودی و غیر قابل فروش باشد و نتواند خانه اش را حتی چندین سال بفروشد، و از فکر ضرر دیر فروختن مشکل روانی بگیرد. نمونش افزایش یکطرفه قیمت کاذب مسکن در سال ۹۰ بود که فروشندگان فریب خورده تا ۷ سال نتوانستند خانه شان را بفروشند و کلی ضرر مالی و روحی و حتی ضرر جانی دیدند.

    • کشور

      چطور وقتی ب حقوق مردم میرسید که چند درصد افزایش بدید جونتون در میاد.حالا مسکن سی تاچهل درصد چ خبر آخرزمان شده

    • بدون نام

      درآمدهای ما هم 30 درصد کاهش داشت!

    • بدون نام

      به ظاهر قیمت مسکن بالا رفته، در واقع پایین هم امده، زیرا وقتی مسکن فروشندگان قیمت کاذب، سالیان سال بفروش نرود، ضرر ان خیلی خیلی بیشتر از ۳۰ در صد خواهد بود، حالا به عمر ساخت مسکن اضافه میشود و قیمتش کلی افت میکند به کنار. نمونش خانه های به فروش نرفته سال ۹۰ .

    • متذکر

      هر چه دوست دارند افزایش قیمت دهند خریداری پیدا نخواهند کرد. برای رونق مسکن باید قیمتها کمتر از مهر 96 برگشته و واقعی گردد و گرنه بازار مسکن سالها در کما خواهد ماند! با این تبلیغات کاذب نمی توان رونق ایجاد کرد! بازار مسکن هیچ ربطی به ارز و دلار و سکه و کاهش سود بانکی نداشته و ندارد. این موضوع در طول یکسال گذشته به اثبات رسیده است.

    • بدون نام

      در صورتی در بازار مسکن رونق باشد افزایش قیمت پذیرفتنی است، نه اینکه امسال حتی یک در صد خانه های مورد فروش هم بفروش نمیرود، حرف از افزایش قیمت میزنند افزایش قیمت مسکن را خریداران با توان خریدشان مشخص میکنند، نه با خبرهای تبلیغاتی و منفعتی توهم ساز بعضی از صاحب نظران سودجو کاذب

    • بام

      ,وا حالا ما باور کنیم سود تسهیلات میخواد کاهش پیدا نه شماها دیگه نمیرارین ادم ارامش داشته باشه کجا فرارکنیم

    • بدون نام

      افزایش قیمت مسکن را کی خریده و کی فروخته، خانه های باد کرده و بفروش نرفته، که شاهدان عینی هم بنگاه دارها هستند که همه ناراضی و می نالند از رکود کاملا تشدید شده مسکن.

    • بدون نام

      تجربه نشان داده سود در تبلیغ ارزانی و زود فروختن است، نه اینکه تبلیغ گرانی و اصلا نفروختن .

    • بدون نام

      مسکنی که سالیان سال به فروش نمیرود و به ضرر فروشنده است نمیتوان گفت قیمتش ۳۰ در صد افزایش یافته، الکی هی تبلیغاتی نگویند مسکن ۳۰ در گران شده و فروشندگان را امیدوار به نفروختن کنند و بیش از ۳۰ در صد، حتی تا ۹۹ در صد ضرر کنند.

    • بدون نام

      قیمت واقعی مسکن ان است که حداکثر طی چند ماه به فروش برسد، در غیر این صورت و حتی به فروش نرفتن چندین سال نمیتواند قیمت واقعی داشته باشد. با توجه به رکود تشدید شده الان نمیتوان گفت ۳۰ درصد مسکن افزایش پیدا کرده، زیرا وقتی بفروش نرود، یعنی خریدار این افزایش ۳۰ درصدی را قبول ندارد و کشکه، که بازنده و متضرر اصلی فروشنده است.

    • بدون نام

      افزایش ۳۰درصدی قیمت مسکن باید به نفع فروشنده باشد و مسکنش را بفروشد، ولی اگر افزایش ۳۰ درصدی به ضرر فروشنده باشد و نتواند مسکنش را بفروشد، این بدان معناست که اصلا افزایش قیمتی در کار نیست، فقط یکطرفه از جانب فروشنده، به صورت توهمی و کاذب و رکودی و غیر قابل فروش که در اثر خبرهای تبلیغاتی و احتمال و وعده گرانی شکل گرفته بوده است.

    • بدون نام

      وقتی مسکن به قیمتی است که خریداران نمی خرند و توان خرید ندارند، و در رکود مطلق به سر میبرد، دیگر از کدام افزایش ۳۰ در صدی حرف میزنند و خودشان را گول میزنند، مگر خریداران این افزایش ۳۰ درصدی را قبول کردند و مسکن کاملا به رونق مطلق رفته است ؟

    • بدون نام

      افزایش ۳۰ در صدی در صورتی واقعیت دارد که خانه ها به فروش بروند، نه اینکه یک در صد از فروشندگان مسکنشان را بفروشند و ۹۹ در صد دیگر مسکنشان به فروش نروند و قربانی شوند و کلی ضرر کنند.

    • بوف

      مسکن گران شده و باید قبول کرد رویایی بوده که تبدیل شده به رویایی تر ...حالا بگویید ملت قدرت خرید نداشت مهم نیست الان هم یک پله به همون عدم قدرت خرید اضافه شده ...برای سرمایه دار چه اهمیتی دارد.فقط مصرف کننده هست که این شکاف طبقاتی یا هر شکاف دیگری که هست را با وام های آن چنانی باید پر کند .

    • بدون نام

      جان مادر تون به فکر کنم ملت باشید ما تا آمدیم پول جمع کنیم وام بگیریم تا یک خانه پنج متری بخریم در عرض یک ما آون خانه دو برابر شد خدای ما چکا ر کنیم

    • بی نام

      قیمت مسکن رو مردم بالا نمیبرن که حالا منتظر این باشن که کسی میاد بخره یا نه . خریدارربالاخره پیدا میشه این سیاست غلط مملکته که نه فقط قیمت مسکن بلکه همه چیز رفته بالا . قیمت مسکن بره بالا کسی نتونه بخره قیمت اجاره هم میره بالا کسی نمیتونه اجاره کنه . مگر میشه زندگی نکرد . از اونطرف
      قیمت یخچال یا هر چیز دیگه میره بالا مگه میشه بگی نمیخرم بذار رو دستشون بمونه بیچاره ما مردمی که توانمون هرسال پایین و پایین تر میاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج