۷۱۵۱۵۳
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

سریال درگیری‌های برادران عبدولی تمامی ندارد

دیدار سنگین وزن کشتی آزاد در روز دوم مرحله نهایی انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد به جنجال کشیده شد.

خبرگزاری فارس: مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد برای شرکت در بازی‌های آسیایی جاکارتا و رقابت‌های جهانی مجارستان از دیروز (۱۹ اردیبهشت ماه) در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شده و به مدت ۳ روز تا جمعه ۲۱ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در روز دوم این مسابقات شاهد اتفاقات جالب و نتایج نسبتا دور از انتظاری بودیم که از نکات و نتایج جالب توجه دور دوم مسابقات روز دوم می توان به شکست یدالله محبی، دارنده مدال طلای آسیا با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل پرویز هادی، ملی پوش ایران در مسابقات جهانی ۲۰۱۵ و قهرمان آسیا در دیداری جنجالی اشاره کرد.

در این مسابقه در حالی که زمان به پایان رسیده بود تابلوی نتایج نتیجه ۲ بر ۲ را به سود محبی را نشان می داد، اما با اعتراض هادی داوران یک امتیاز به او دادند تا ۳ بر ۲ برنده شود، اما حواشی زیادی به وجود آمد.

بعد از بازنده شدن محبی تماشاگران کرمانشاهی به شدت به این موضوع اعتراض داشتند و یکی از آنها قصد ورود به محوطه تشک را داشت که به سختی توسط ماموران امنیتی مهار شد. اما یکی دیگر از تماشاگران در حرکتی غیراخلاقی اقدام به پرتاب بطری به سمت داور مسابقه که خراجی بود کرد.

* سریال درگیری‌های برادران عبدولی تمامی ندارد

در یکی دیگر از مسابقات حاشیه ساز امروز محمد نوربخش و سامان عبدولی در دور سوم مسابقات وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی به مصاف هم رفتند که این مسابقه هم جنجالی شد. عبدولی که یک شکست در کارنامه داشت می دانست که در صورت باخت در این مسابقه از گردونه مسابقات کنار خواهد رفت و از همان ابتدا وارد حاشیه شد و اعتراضات خود را شروع کرد.

وی که تا ثانیه های پایانی با نتیجه یک بر یک بازنده بود با سر به صورت نوربخش کوبید که با ۲ امتیاز از سوی داوران به دلیل حرکت غیرورزشی جریمه شد و در نهایت بازنده مسابقه شد، اما سامان نیز به سبک دیگر برادرانش سعید و کرامت که صبح امروز جنجال ساز شده بودند دست بردار نبود و در خارج از تشک مسابقه انتظار حریف را می کشید تا تلافی باخت روی تشک را خارج از تشک درآورد که با تلاش‌های ماموران امنیتی به زحمت به رختکن برده شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من کاملا مسابقه رو دیدم نه ابرویی شکافته شد نه صورتی خونی شد!!از خدا بترسید با این خبرهایی که میزنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج