۷۱۵۲۱۶
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

سیدجلال: پرسپولیس با من هم شكست خورده بود

كاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مشکلات باشگاه گفت: می گويند جريمه‌ها را بخشيديم اما قبلاً حساب كرده‌اند .

خبر ورزشی: سیدجلال حسینی كاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس كه دیدار رفت مقابل الجزیره امارات را به علت مصدومیت از دست داده بود، روز گذشته در مورد شكست در این بازی گفت: «به خاطر شرایط بد آب و هوایی، بچه‌ها نتوانستند آن عملكرد همیشگی را نشان دهند. ما در طول بازی عملكرد خوبی داشتیم و در برخی از دقایق چند فرصت گلزنی هم به دست ‌آوردیم اما شرایط به گونه‌ای رقم نخورد كه ما در نهایت پیروز میدان باشیم. البته شكست سه بر دو برابر الجزیره در امارات به خاطر گل‌هایی كه زدیم قابل جبران است. ما می‌توانیم در تهران نتیجه‌ خیلی خوبی بگیریم و به دور بعد صعود كنیم.»


او اضافه كرد: «ما یك تیم قدرتمند هستیم كه قهرمان شدیم و حالا هم به بازی برگشت امیدواریم. مطمئناً می‌توانیم در حضور هواداران‌مان برابر این تیم به پیروزی برسیم و به دور بعد صعود كنیم. البته كار ما بسیار سخت است. الجزیره روی ضد‌ حملات عملكرد بسیار خوبی داشت و در تهران می‌تواند روی همین ضد‌ حملات ما را اذیت كند.»


او در مورد اینكه گفته می‌شود دلیل شكست پرسپولیس، عدم حضور این بازیكن است، گفت: «این موضوع را قبول ندارم چون خیلی از بازی‌ها بوده كه من هم در بازی بوده‌ام و باخته‌ایم. نمی‌شود گفت‌ به خاطر نبود یك بازیكن شكست خورده‌ایم. ما یك تیم هستیم و با هم می‌بریم و با هم نیز می‌بازیم. الجزیره تیم قدرتمندی است و نباید این تیم را دست‌كم بگیریم.»


حسینی افزود: «بازی با الجزیره را پیش‌ رو داریم و باید تمركزمان روی بازی باشد. از سوی دیگر فصل سخت و سنگینی را پشت‌ سر گذاشتیم و پس از اینكه قهرمان شدیم هم به خاطر برخی از مشكلات در بین بازیكنان دلخوری وجود داشت. مشكلات ما یكی، دو تا نیست، بلكه مشكلات بسیاری داریم كه روی هم جمع شده‌اند و هیچ ‌كس هم نیست كمك كند. فقط گرشاسبی و برانكو تلاش می‌كنند تا مشكلات باشگاه حل شود.»


او در مورد اینكه مشكلات باشگاه چیست؟ گفت: «باشگاه بدهی‌های زیادی دارد كه از قبل باقی ‌مانده و الان هم كه مباحثی مثل جریمه كردن بازیكنان مطرح می‌شود. خودم به خاطر چند پیراهن ۶۰ میلیون تومان جریمه شدم. این جرایم را هم می‌گویند بخشیده‌ایم اما در حساب‌های ما همان سال قبل محاسبه كرده‌اند. گرشاسبی تنهاست و كسی كمك نمی‌كند. وقتی پنجره نقل‌ و انتقالات بسته است و باشگاه هم بدهی دارد، یك مدیر چه كاری می‌تواند انجام دهد؟»


او سپس به حمایت از علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس پرداخت و گفت: «او دروازه‌بان بسیار خوبی است. ما با بیرانوند قهرمان لیگ شدیم و همیشه عملكرد خوبی داشته است. بالاخره همیشه انتقاد وجود دارد و در همین شرایط خود بیرانوند باید با این انتقادات كنار بیاید اما بدانید همیشه از هر بازیكنی انتقاد می‌شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سید باید قبول کنید که دیگه زیبا بازی نمیکنید.موقعیت گل اصلا ندارید

    • یاران

      آقای بیرانوند فیزیک بدنی خیلی خیلی خوب دارند کاش از لحاظ روحی روانی و اخلاقی کار کنه، وهمینطور شخصیت خود بزرگ بینی و سبک سر ی رفتار نکنه

    • علیرضا

      علت عدم حضور سید جلال حسینی در بازی رفت محرومیت بود نه مصدومیت ...
      متن رو اصلاح کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج