جاباما
۷۱۶۲۳۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رونمایی لنوو از لپتاپ‌های جدید سری IdeaPad

لنوو لپتاپ‌های جدید خود از سری IdeaPad را با مشخصات قیمتی متفاوت پیش روی مشتاقان قرار داده است.

وبسایت نقدستان - شهروز چرکچی: لپ‌تاپ‌های سری IdeaPad لنوو شاید هیچ جایزه‌ای را به دلیل طراحی جذاب یا سخت‌افزار قدرتمند دریافت نکرده باشند اما در صورتی که شما به دنبال گزینه‌ای نسبتاً ارزان برای خرید به عنوان کامپیوتری ویندوزی هستید انتخاب مناسبی را پیش رو خواهید داشت.

در این راستا، لنوو سه مدل جدید را از سری IdeaPad از ماه جاری پیش روی مشتاقان قرار خواهد داد. IdeaPad ۳۳۰، IdeaPad ۳۳۰S و IdeaPad ۵۳۰S محصولاتی هستند که با اندازه متفاوت صفحه‌نمایش و پیکربندی‌های مختلف، پیش روی مشتاقان قرار خواهند گرفت.

IdeaPad ۳۳۰ ارزان‌ترین مدل است که با قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار برای مدل پایه ۱۵ اینچی پیش روی مشتاقان قرار خواهد گرفت. البته قیمت این محصول به المان‌های مختلفی مربوط است. به عنوان مثال، اندازه صفحه‌نمایش (۱۴ اینچ، ۱۵ اینچ یا ۱۷ اینچ)، مشخصات داخلی از پردازنده اینتل سلرون دو هسته‌ای تا نسل هشتم پردازنده Core i۷-۸۷۵۰H و کارت گرافیکی مستقل Nvidia GTX ۱۰۵۰ تا مواردی نظیر صفحه‌نمایش لمسی، اسکنر تشخیص اثرانگشت و درایو DVD باید گزینه‌های متفاوتی را منظور کرد.

مدل ۳۳۰S یک گام جلوتر بوده و صفحه‌نمایش IPS را در کنار طراحی با ضخامت کم‌تر و بدنه آلومینیومی در مقابل شما قرار خواهد داد. علاوه بر این، پردازنده Intel Core i۷ را در کنار پردازشگر گرافیکی Nvidia GTX ۱۰۵۰ شاهد خواهیم بود. این محصول در قالب مدل‌های ۱۴ و ۱۵ اینچی با قیمت پایه ۴۴۹ .۹۹ دلار پیش روی مشتاقان قرار خواهد گرفت.

رونمایی لنوو از لپتاپ‌های جدید سری IdeaPad

بالاخره به مدل IdeaPad 530S می‌رسیم که مشابه با مدل 330S از صفحه‌نمایش 14 یا 15 اینچی بهره‌مند شده است. برخلاف مدل ارزان‌قیمت، 530S از بدنه تمام آلومینیومی و امکان استفاده از صفحه‌نمایشی با رزولوشن فول اچ‌دی یا QHD بهره‌مند خواهد شد. علاوه بر این، شاهد استفاده از پردازنده نسل هشتمی اینتل و درایو SSD خواهید بود. این در حالی است که امکان انتخاب پردازشگر گرافیکی Nvidia MX130 یا MX150 فراهم خواهد شد. قیمت پایه 530S برابر با 799.99 دلار خواهد بود.

هر سه مدل IdeaPad قرار است ماه جاری میلادی روانه بازار شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج