۷۱۶۶۲۵
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

اختصاص سهمیه کنکور برای مناطق زلزله زده

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی از اختصاص ۵ درصد از سهمیه کنکور به دانش آموزان مناطق زلزله زده خبر داد..

خبرگزاری صدا و سیما: معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی از اختصاص ۵ درصد از سهمیه کنکور به دانش آموزان مناطق زلزله زده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مجتبی زینی وند عصر روز گذشته در اختصاص ۵ درصد از سهمیه کنکور به دانش آموزان مناطق زلزله زدهآیین اختتامیه دوره آموزشی فرهنگی جامع کنکور ویژه دانش آموزان استان کرمانشاه گفت: در پی وقوع زلزله در استان کرمانشاه و حسب دستور و تاکید وزیر آموزش و پرورش سازمان مدارس غیر دولتی با همکاری سایر معاونین حوزه، ستادی را تشکیل و تلاش‌های خود را برای حل مشکلات دانش آموزان مناطق آسیب دیده آغاز کرد.

وی از توزیع ۵۱ هزار بسته آموزشی بین دانش آموزان زلزله زده خبر داد و افزود: حضور اساتید آموزشی و مشاورین در کرمانشاه و برگزاری کلاس‌های درس، ارایه آموزش‌های الکترونیکی با توزیع تبلت و لپ تاپ بین دانش آموزان و برگزاری دوره آموزشی _فرهنگی جامع کنکور ویژه دانش آموزان پیش دانشگاهی از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش در مناطق زلزله زده غرب کشور بود.

معاون وزیر آموزش و پرورش همچنین از ایجاد رشته‌های تحصیلی دانشگاهی پر طرفدار در کرمانشاه خبر داد و گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته با آموزش عالی ۵ درصد از سهمیه کنکور به دانش آموزان مناطق زلزله زده اختصاص یافته است.

زینی وند خاطرنشان کرد: این سهمیه تا ۳ سال متوالی آینده برای دانش آموزان مناطق زلزله زده لحاظ می‌شود، اما آموزش و پرورش به دنبال افزایش این سه سال است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حرومه بخدا حرومه

    • بدون نام

      واقعا کی میخواین بفهمین که این چیزا به هم ربطی نداره ؟ چرا از امتحانی که همه کلی واسه نتیجه ش زحمت میکشن بذل و بخشش میکنین .. دست تو جیب مبار ک کنین دلارهای نفتی رو در بیارین به مردم زلزله زده بدین نه این که از حق مردم به دیگران ببخشین...

    • بدون نام

      بخدا بجای سهمیه اگر به زیر ساخت اموزش وپرورش ان مناطق رسیدگی شود که تمام اقشار منطقه بتوانند با هر توان مالی در اینده بچه هایشان را به مدرسه بفرستن خیلی بهتر از این مسکن های مقطع ای است که دانش اموز ی که نتوانسته به علت مشکلات نمرات بالا بیاره حالا جای دیگرانی که توانسته اند بدون مشکل درس بخوانند را بگیرن و دکتر و مهندس سهمیه ای کم سواد تحویل جامعه بدیم که باری دیگر در اینده از زلزله بدتر به کشور تحمیل کنیم کم از سهمیه های قبلی ضربه خوردیم؟! حالا دیگه جلوی این سهمیه ها را بگیرید و بیش از این از چشم مردم نیندازیدشون اگه کسی فرزند شهید یا جانبار یا بسیجی یا ....اگر واقعا از نخبگان و تیزهوشان ولقعی هم باشه باز به چشم یک رانتی نگاهش میکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج