اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۱۸۰۸۶
۱۲ نظر
۵۰۱۴
۱۲ نظر
۵۰۱۴
پ

محمدرضا حیاتی از قاسم افشار گفت

محمدرضا حیاتی گفت: مرحوم قاسم افشار انسانی مومن بود که شخصیتی ممتاز و والا و از هر لحاظ خصوصیات انسانی داشت.

خبرگزاری ایسنا: گوینده خبر صداوسیما با اشاره به درگذشت زنده‌یاد قاسم افشار (گوینده سابق خبر صداوسیما) اظهار کرد: آقای افشار برای من دوست و رفیق خیلی خوبی بود و من با شنیدن خبر درگذشت او با تمام وجود دعا کردم کاش تمام این‌ها شایعه‌ای باشد که مانند همیشه در فضاهای مجازی علم می‌کنند اما متاسفانه با خبر شدم که یکی از همکارانم را برای همیشه از دست داده‌ام.

محمدرضا حیاتی از قاسم افشار گفت

وی با بیان این که زنده‌یاد افشار خدمت‌گزار و تاثیرگذار در عرصه رسانه و صداوسیما بود، اظهار کرد: قاسم افشار در سال‌هایی که مشغول به کار بود با همه اعضای خبر و اعضای تحریریه رابطه خوب و صمیمانه‌ای داشت. زمانی که در هیات تحریریه بود ارتباط خیلی خوب و نزدیکی با همه داشت و هیچ موقع در طول این ایام طولانی که همکار ما بود هیچ کلام نامربوطی از او شنیده نشد.

حیاتی درباره نحوه آشنایی خود با مرحوم افشار و شروع به کار در صداوسیما گفت: آقای افشار قبل از من در یک برنامه مذهبی جلوی دوربین می‌رفت و برنامه اجرا می‌کرد. در همان سال‌ها بود که با حضور او در بخش خبر آشنا شدم و کارمان در بخش خبر را به موازات هم شروع کردیم.

او ادامه داد: در لحظاتی که ما با هم بودیم، افشار خیلی آدم شاد و بذله‌گویی بود و همه را با کلمات و زبان خود سر ذوق می‌آورد. او روحیه‌ای بشاش داشت که همین یکی از خصوصیات ویژه شخصیتش بود.

این گوینده خبر با بیان این که این اواخر با ارتباطات تلفنی و دیگر راه‌ها با ایشان در ارتباط بودم، تصریح کرد: از ابتدای بیماری آقای افشار به طور مرتب جویای احوالش بودم و وقتی از دوستان نزدیک پرس‌وجو می‌کردیم می‌گفتند که حالش خوب است. همین چند وقت پیش با تماس تلفنی که با افشار داشتم، گفتم که به زودی برای زیارت شما به مشهد می‌آیم که خیلی خوشحال شد و قرار شد که به زودی همدیگر را ببینیم که متاسفانه دیگر میسر نشد.

حیاتی درخصوص بیماری مرحوم افشار اظهار کرد: او متاسفانه با بیماری دیابت پیشرفته دست و پنجه نرم می‌کرد و تا جایی که ما می‌دانیم سابقه بیماری قلبی نداشت اما شنیده‌ایم که بر اثر ایست قلبی از دنیا رفته است.

وی با اشاره به خاطرات هشت سال دفاع مقدس و فضای کار در دوران جنگ تحمیلی، بیان کرد: عملیات که می‌شد ما در تحریریه حضور داشتیم و خبرهای مربوط به پیروزی‌ها و عملیات را می‌خواندیم و در این سال‌ها که در کنار آقای افشار در رادیو و تلویزیون کار می‌کردم او با صدای رسا و گرمی که داشت بسیار تاثیرگذار بود.به گزارش ایسنا، قاسم افشار که از سال‌های اول انقلاب، گویندگی در بخش های خبری رادیو و تلویزیون را بر عهده داشت و در بحبوحه سال های دفاع مقدس با صدایی حماسی بارها اخبار مربوط به پیروزی های رزمندگان اسلام را به اطلاع هموطنان رسانده بود، بامداد امروز بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

قاسم افشار ـ گوینده توانمند و با سابقه صداوسیما ـ که از سال‌های اول انقلاب، گویندگی در بخش‌های خبری رادیو و تلویزیون را بر عهده داشت و در بحبوحه سال‌های دفاع مقدس با صدایی حماسی بارها اخبار مربوط به پیروزی‌های رزمندگان اسلام را به اطلاع هموطنان رسانده بود بامداد امروز رد سن 67 سالگی بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

افشار از استادان گویندگی و فن بیان بود و صدای ماندگار او هرگز از ذهن مخاطبان رادیو و تلویزیون حذف نخواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صلح بان

      روحش شاد شماهم خوبی وخدا حفظت کنه ای کاش این سازمان رو رها میکردی چون جای ادمای خوب در تلویزیون ورادیو نیست.چون خوب هستی این توصیه رو کردم که تلنگری برسیمای میلی بزنیم بلکه ملی شود! پاینده باشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • بدون نام

      خداوند روح بزرگ این مرحوم رو قرین رحمتش قرار بده

    • saba zandi

      روحش شاد یادمه موقعی که در اوج بود دخترش تو مدرسه پاک کن کرده بود دهنش و متاسفانه خفه شده بود

    • صلح بان

      اقای حیاتی ومرحوم افشار درقدیم فقط اخبار میگفتند حتی در زمان جنگ .ولی الان که سی سال از جنگ میگذره طوری توتلویزیون جنگ وجنازه نشون میدن که انگاری برطبل جنگ میدمند!! مجریان وگویندگان هم باشکلک و.....تاییدوتکذیب خبرونظر خودشون اعلام میکنن!! دونفر فقط به دوربین نگاه ومسلط اخبار میگفتند ومدام به پائین وکاغد نمیکردن وحافظه وتمرکز فقط اخباربود یکی مرحوم افشار واقای حیاتی

    • بدون نام

      خدا رحمتش کند وبه بازماندگان ش صبر دهد

    • فریده بانوو

      روحش شادویادش گرامی...

    • بهروز

      روحش شاد یادش گرامی

    • بدون نام

      خدا رحمتشون کنه
      خیلی انسان شریفی بود
      حیف شد

      پاسخ ها

      • علی

        بله روزگار اینطور میگذره روزی صفحه تلویزیون تسلیم گویندگی اش بوده روحش شاد یادش گرامی (گوینده خوش چهره).

    • مهدی عطا

      خداوند آقای افشاربیامرزد روحش شاد امامدتها بود رسانه ملی اسمی ازآقای افشارنمی آورد اما حالا همه میگن افشار

    • بدون نام

      شنیدم تا مرز سکته رفتم ایشون روخیلی دوست داشتم ازبچگی صورتش عجیب منو یاد پدرم مینداخت بچه بودم هروقت اخبار شروع میشد به جای اخبار بامدادی میگفتم بیا بابا اخبار جامدادی شروع شده عمو هم اخبار میگه.خدا رحمت شون کنه گریه ام بند نمیاد ازشنیدن این خبر.خداصبربده به خانوادش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج