۷۱۸۲۵۸
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

در ستايش سولشيائرِ برانكو؛ شايان مصلح

اين روزها پرسپوليسِ برانكو هم، پسری روی نيمكت دارد كه هر موقع گره‎های بازی زياد می‎شود به سوی زمين می‎دود، تاثيرش را می‎گذارد و دوباره راهی نيمكت می‎شود.

آی اسپورت: روزهایی بود كه تلاش‌های تيم رويایی منچستريونايتد به رهبری فرگوسن به نتيجه نمی‎رسيد. نه بكهام، نه گيگز، نه كاپيتان روی كين، نه اسكولز و نه نيستلروی، هيچ كدام نمي‌توانستند گره بازی را باز كنند. روی نيمكت اما پسری با موهای طلایی هميشه مورد توجه سرآلكس بود. اوله‌گونار سولشيائر می‎دانست برای ماموريت غيرممكن هميشه بايد آماده باشد. آن ماموريت می‎توانست فينال ليگ قهرمانان اروپا باشد يا يك بازی معمولی در ليگ جزيره. هر چه كه بود پسرطلایی برای انجام ماموريت آماده بود. نه ادعایی بابت حضور در تركيب اصلی بزرگان داشت و نه احساس می ‎كرد بايد كار خارق‌العاده‌تری به غير از عمل به فرمان فرگوسن كبير انجام دهد. او تك‌تيراندازی بود كه گاهی از سنگر بيرون می‌آمد، اسلحه‌اش را آماده می‎كرد، بهترين هدف را می‎زد تا نتيجه جنگ با همان شليك بزرگ رقم بخورد. او بعد از جنگ دوباره به سنگرش برمی‎گشت و در روياهايش برای هدف بعدی و هدف‎های بزرگ‌تر نقشه می‎كشيد. او هيچوقت نه رويای رئال مادريد در سر پروراند نه به ستاره‎های ژنرال‎هایی مانند گيگز حسادت كرد و نه حاشيه‌ساز شد. سولشيائر سرنوشت‌اش با گل‌های طلایی گره خورده بود و اين را خود او بهتر از هر كسی می‎دانست.

در ستايش سولشيائرِ برانكو؛ شايان مصلح

اين روزها پرسپوليسِ برانكو هم، پسری روی نيمكت دارد كه هر موقع گره‎های بازی زياد می‎شود به سوی زمين می‎دود، تاثيرش را می‎گذارد و دوباره راهی نيمكت می‎شود. او نه مانند ستاره‎ای مثل مسلمان مورد توجه هواداران است و نه به اندازه وحيد اميری به حضورش در تركيب اصلي احساس نياز می‌شود. اما پسرخوب برانكو ماموريت‌اش را به خوبی می‎شناسد و براي انجام آن ماموريت آماده شده است.

شايان مصلح برخلاف انتظار هواداران اين روزها تعويض طلایی پرسپوليس است. او سال پيش هم در ليگ قهرمانان آسيا وقتی در مقابل الاهلي عربستان به ميدان رفت يك پنالتی تاثيرگذار گرفت تا ناجی تيمش برای صعود شود. در بازی‌های ليگ برتر هم چندبار به عنوان بازيكن تعويضی تاثير گذاشت تا اينكه اين بار هم در دقايق پايانی بازی در برابر الجزيره، در حالي‎كه تماشاگران مسلمان را تشويق می‎كردند، برانكو مصلح را برای ماموريت مهم‌اش انتخاب كند. بازيكنی كه در دقايق كوتاه حضورش در زمين توانست روی گل دوم تاثير مستقيم بگذارد و تيمش را به مرحله پايانی برساند. سولشيائر پرسپوليسی‌ها قطعا شروع بازی بعدی تيمش در ليگ قهرمانان را هم از روی نيمكت دنبال خواهد كرد اما او برای هدفش از همانجا نقشه می‎چيند، منتظر دستور فرمانده می‎نشيند تا دوباره سلاح آتشين‌اش را برای فتحی دوباره آماده كند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایی چه تعریفی میکنین خودتونم نمیفهمین چه چرت وپرتی میگین نشون نمیده اصلا لنگی نیستین

      پاسخ ها

      • با افتخار پرسپولیم

        درمورد تیم دوم پایتخت وتیم سوم ایران هم مطلب بنویسید اینا دلشون خوش بشه،اس دق لال کیسه

      • M. f

        معلومه تو یکی رو بد سوزونده خخ

    • بدون نام

      عالی بود متن

    • بدون نام

      بدبختهای متوهم! الجزیره رو با هزار مصیبت بردین ولی مرحله بعد دیگه از این خبرا نیس

    • مهدی نادری

      دوپنالتی برامون نگرفتن ولی دوتا اخراجی رو داور ندید تو اسیا هم شانس دارن خداااااا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج