۷۱۸۷۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

کره شمالی: رزمایش با مذاکره همزیستی ندارد

رسانه های گروهی کره شمالی امروز برای چندمین بار در روزهای اخیر گزارش کردند که رزمایش جنگی آمریکا و کره جنوبی با خواست آنها برای گفت و گو، همزیستی و همخوانی ندارد.

خبرگزاری ایرنا: خبرگزاری کره شمالی امروز جمعه در مطلبی آورده است نمی توان از این کشور درخواست های مختلف برای گفت و گو و خلع سلاح اتمی داشت و همزمان با برگزاری رزمایش، حق حاکمیت و تمامیت ارضی آن را تهدید کرد.

'روزنامه رودونگ سینمون' ارگان حزب حاکم کره شمالی و تلویزیون این کشور نیز گزارش هایی در انتقاد از رزمایش هوایی آمریکا و کره جنوبی منتشر کرده اند.

رزمایش 'مکس تندر' بزرگترین رزمایش نیروهای هوایی آمریکا و کره جنوبی برای ۱۵ روز از جمعه گذشته با شرکت بیش از ۱۰۰ فروند جنگنده از جمله هواپیماهای رادارگریز اف ۲۲ آمریکا شروع شده است.

تارنمای 'یوری میزوکاری از کره شمالی هم نوشته است که چطور می شود از کره شمالی انتظار گفت و گو داشت و با تمرینات جنگی همزمان این کشور را تهدید کرد.

هشدار کره شمالی در شرایطی است که این کشور پیشتر نشست بلند پایه کاری با کره شمالی را لغو کرده و نسبت به برگزار نشدن اجلاس سران با آمریکا در روز ۲۲ خرداد در سنگاپور هم هشدار داده است.

این تارنمای کره شمالی تاکید کرده است که ما برای تغییر سیاسی این شرایط تلاش می کنیم اما کره شمالی نمی تواند برگزاری این رزمایش را تحمل کند.

رسانه های کره شمالی برگزاری رزمایش مذکور را محکوم کرده و آن را یک خطر برای کل منطقه شبه جزیره کره دانسته و هشدار داده اند که شرایط ممکن است به همین دلیل تغییر کند.

کره شمالی این رزمایش را مغایر با بیانیه صلح پانمونجوم توصیف کرده است که پس از اجلاس سران دو کره در پایان ماه گذشته میلادی با هدف پایان دادن به روابط خصمانه کره شمالی و کره جنوبی منتشر شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ترامپ کارهاش درسته ولی کاش این رزمایش را انجام نمیداد چون کره شمالی هم انصافا خوب داشت پیش میومد احتمالا جان بولتون زیاد اصرار کرد ....حالا مهم نیست ومذاکره ادامه خواهد یافت چون کره شمالی نمیخواد این فرصت را از دست بده واز طرفی به ترامپ اعتماد کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به تو چی میرسه این وسط

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج