۷۱۹۶۶۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مردانی: جانشینی سوریان خیلی اذیتم کرد

فرنگی‌کار وزن ۶۰ کیلوگرم ایران گفت: پیش از حضور در مسابقات جهانی پاریس همه می‌گفتند جانشین سوریان هستی که این موضوع من را اذیت کرد و باعث شد در اولین حضورم نتوانم نمایش خوبی در این رقابت ها داشته باشم.

ایسنا: مهرداد مردانی درباره قهرمانی در رقابت های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی و رسیدن به دوبنده تیم ملی در وزن ۶۰ کیلوگرم اظهار کرد: پیش از حضور در این رقابت‌ها زحمات زیادی کشیدم و ماه‌ها در اردوی تیم ملی و همچنین در شهرم تمرینات سختی را پشت سر گذاشتم تا توانستم با آمادگی خوبی پا به این رقابت‌ها بگذارم. هدفم کسب دوبنده تیم ملی بود و خوشحالم با رسیدن به عنوان قهرمانی به این هدف رسیدم.

فرنگی کار وزن ۶۰ کیلوگرم ایران درباره سرح رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی و سخت ترین رقبایش در این مسابقات نیز گفت: سطح رقابت‌ها بسیار خوب بود و کشتی‌گیران مدعی در آن حضور داشتند. همه رقبایم خوب بودند اما محمد فقیری در شرایط بسیار خوبی قرار داشت و سخت‌ترین حریفم در این رقابت‌ها بود.

وی افزود: فقیری آمادگی خوبی داشت و از سوی دیگر نیز کشتی‌گیر باتجربه‌ای است. خوشحالم که توانستم در دیدار فینال مقابل او به برتری برسم.

مردانی درباره جانشینی سوریان در این وزن و اینکه آیا می‌توان به مدال‌آوری در سبک وزن کشتی فرنگی در رویدادهای پیش رو و مخصوصا بازی‌های آسیایی امیدوار بود یا خیر گفت: من فقط برای مدال طلای بازی های آسیایی به روی تشک می‌روم. خدا را شکر در بهترین شرایط ممکن چه به لحاظ بدنی و چه به لحاظ روحی و انگیزشی هستم و آماده‌ام بهترین کشتی‌ها را بگیرم.

دارنده مدال طلای جوانان آسیا خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز با وجودی‌که من جوان بودم و برای نخستین بار بود که عازم مسابقات جهانی می شدم، همه به من می‌گفتند جانشین حمید سوریان شده‌ام و همین موضوع خیلی من را اذیت کرد و بار روانی زیادی برایم داشت چرا که هم باید از نام او دفاع می‌کردم و هم از نام حسن رنگرز که پیش از او در تیم ملی حضور داشت. حمید سوریان در ورزش ما یک اسطوره است و من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم بهترین نتیجه ممکن را برای کشتی کشورم بدست بیاورم.

وی در پایان گفت: جا دارد از لقمان رضایی مربی‌ام و همچنین دکتر محسن داودی مربی بدنسازم که زحمات زیادی برایم کشیدند و نقش مهمی در کسب موفقیتم در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی داشتند تشکر کنم. امیدوارم بتوانم با کسب بهترین نتیجه پاسخ خوبی برای همه زحمتکشان کشتی داشته باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج