۷۱۹۸۶۲
۲ نظر
۵۰۳۸
۲ نظر
۵۰۳۸
پ

با این تلویزیون‌ها، لذت جام جهانی را در خانه تجربه کنید

اگر از آن فوتبالی های دو آتشه باشید و می خواهید در طول جام جهانی در خانه نشسته و مسابقه ای را از دست ندهید، برای این کار نیاز به یک تلویزیون درست و حسابی دارید تا علاوه بر پخش با کیفیت مسابقات بتواند از یک جمع بزرگ هم پشتیبانی کرده. برای این که در خانه، شما را به استادیوم بفرستیم، به سراغ بازار تلویزیون رفتیم و برای هر سلیقه و بودجه ای بهترین تلویزیون را انتخاب کردیم.

روزنامه هفت صبح - علی هادی زاده: اگر از آن فوتبالی های دو آتشه باشید یا قصد سفر به روسیه کرده اید و یا می خواهید در طول جام جهانی در خانه نشسته و مسابقه ای را از دست ندهید، برای این کار نیاز به یک تلویزیون درست و حسابی دارید تا علاوه بر پخش با کیفیت مسابقات بتواند از یک جمع بزرگ هم پشتیبانی کرده و کاری کند تا همه خود را وسط زمین فوتبال تصور کنند. برای این که در خانه، شما را به استادیوم بفرستیم، به سراغ بازار تلویزیون رفتیم و برای هر سلیقه و بودجه ای بهترین تلویزیون را انتخاب کردیم.

با این تلویزیون‌ها، لذت جام جهانی را در خانه تجربه کنید

بهترین؛ ال جی OLED۶۵W۷T

برای پیدا کردن بهترین تلویزیون در بازار کار سختی پیش رو نداشتیم. فقط کافی است نگاهی به رتبه بندی های چند سال اخیر بکنیم تا بفهمیم باید به سراغ چه شرکتی برویم. تقریبا بعد از عرضه فناوری OLED توسط ال جی، تلویزیون های این شرکت هر ساله در صدر جدول ها بوده اند و از نظر بسیاری از کارشناسان بهترین کیفیت تصویر را ارائه می دهند.

در یکی دو سال اخیر نیز این تلویزیون ها در بازار خودمان هم عرضه شده و لذت دیدن این کیفیت تصویر در اختیار ایرانی ها قرار گرفته است. ولی با این حال مدل های OLED هم انواع مختلفی داشته و هر کدام ویژگی های خودشان را دارند. ارزان ترین مدل این فناوری حدود هفت میلیون تومان قیمت دارد ولی بهترین مدل مجهز به این فناوری سری Signature ال جی و مدل OLED65W7T سایز 65 اینچ است که جوایز زیادی در دنیا گرفته است.

این تلویزیون مانند یک تابلوی تزئینی است که روی دیوار منزل قرار می گیرد و ضخامت صفحه نمایش اش از نیم سانتی متر هم کمتر است. ال جی نام این تلویزیون را Wallpapaer TV گذاشته است. این مدل تنها به دیوار متصل می شود و فاقد پایه طراحی شده است. این تلویزیون برای کاربران حرفه ای طراحی شده است که همواره محتوای 4k و HDR در دسترس دارند. کیفیت تصویر فوق العاده این تلویزیون نیز برای گیمرهایی که از کنسول های بازی پیشرفته استفاده می کنند، بسیار مطلوب است و باعث می شود بازی با لذت و هیجان بیشتری انجام شود.

با این تلویزیون‌ها، لذت جام جهانی را در خانه تجربه کنید

حدود قیمت: ۵۰ میلیون تومان

جدیدترین؛ دوو 55H2000

اگر به دنبال مدل تازه نفسی می گردید که در کنار قیمت مناسب، امکانات خوبی هم داشته باشد، باید به سراغ برندهای متفرقه بروید. برندهایی که تمام امکانات یک تلویزیون خوب را در اختیار شما می گذارند ولی به خاطر برند کم رنگ ترشان خیلی توقع مالی از شما ندارند. یکی از این برندهای کمتر محبوب، برند دوو است. برندی که به تازگی مدلی ۵۵ اینچ به بازار فرستاده است؛ سایزی که برای تماشای فوتبال یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود.

مدل DLE-۵۵H۲۰۰۰ تصویر را با کیفیت Full HD نمایش می دهد و قابلیت های بسیار کاربردی دارد. سیستم صوتی این تلویزیون از نوع دو کاناله با توان خروجی ۲۰ وات است. با توجه به سایز تلویزیون و این که برای سالن های متوسط و بزرگ مناسب است، این سیستم صوتی می تواند پاسخگوی نیازهای اولیه کاربر باشد. گفتنی است تلویزیون از استانداردهای صوتی دالبی، دالبی دیجیتال و سوراند پشتیبانی می کند. از این رو با وجود یک سیستم صوتی قوی، کاربر می تواند صدایی دالبی و فراگیر در خانه داشته باشد و تجربه تماشای فیلم را به تجربه ای که در سینما داریم نزدیک کند.

با این تلویزیون‌ها، لذت جام جهانی را در خانه تجربه کنید

حدود قیمت: دو میلیون و 800 هزار تومان

ایرانی؛ ایکس ویژن ۶۵XTU۸۱۵

بین مدل های ایرانی تنها شرکتی که سابقه خوبی در تولید تلویزیون داشته و توانسته در این چند سال مخاطبان خود را کاملا راضی نگه دارد، برند ایکس ویژن است. برندی که اکنون امکاناتی در سطح ال جی و سامسونگ ارائه کرده و قیمتی رقابتی در مقابل محصولات آنها دارد. پیشنهاد ما این است که به سراغ مدل 65 اینچی این برند بروید تا علاوه بر بهره بردن از امکانات زیاد، فوتبال را در سایزی بزرگتر تماشا کنید. مدل «65XTU815» از محصولات حرفه این این برند ایرانی است.

کیفیت ساخت آن مثال زدنی است و نیاز هر کاربر حرفه ای را برآورده می کند. کیفیت تصویر 4K است و تصاویر را با وضوح و شفافیت بسیار خوبی نمایش می دهد. ابعاد 65 اینچی آن، باعث می شود مجبور باشید فضای بزرگی را برایش در نظر بگیرید. زاویه دید وسیعی دارد و امکان تماشای صفحه نمایش را از محدوده وسیعی فراهم می کند. نسبت تصویر در آن 16:9 است و تصویر را با ابعاد متناسبی به پخش می گذارد. سیستم صوتی آن دو کاناله است و به واسطه دو بلندگوی 10 واتی، در مجموع 20 وات صدا تولید می کند.

با این تلویزیون‌ها، لذت جام جهانی را در خانه تجربه کنید

حدود قیمت: پنج میلیون و ۷۸۰ هزار تومان

ارزان ترین؛ اسنوا 55S30BLDT2

قیمت تلویزیون های ارزان بازار از حدود ۷۰۰ هزار تومان شروع می شوند. ولی این مدل ها سایز کوچکی داشته و به درد فوتبال دیدن نمی خورند. به همین خاطر ما سایز ۵۵ اینچ را در نظر گرفته و به سراغ ارزان ترین مدل در این رده قیمتی رفتیم. امری که در نهایت باعث شده به تلویزیون LED اسنوا مدل ۵۵S۳۰BLDT۲ برسیم. این مدل یکی از محصولات ساده و کارآمد از این برند است که برای فضاهای متوسط گزینه خوبی محسوب می شود. کیفیت تصویر آن Full HD است و برای کاربرانی که کیفیت تصویر ۴K استفاده نمی کنند، کیفیت مطلوبی ارائه می کند.

این تلویزیون برای سالن های متوسط و بزرگ مناسب خواهد بود. وجود یک گیرنده دیجیتال داخلی درت این مدل، باعث می شود که کاربران به خرید یک دستگاه جداگانه نیاز نداشته باشند و بتوانند به راحتی تمامی شبکه های صدا و سیما را دریافت کنند. این مدل با دو بلندگوی ۱۰ واتی قادر است در مجموع ۲۰ وات صدا تولید کند. این میزان برای یک تلویزیون ۱۵۵ اینچی کاملا مناسب است. همچنین کاربران می توانند به واسطه قابلیت PVR، برنامه های تلویزیونی را در حافظه های خارجی ذخیره کنند.

با این تلویزیون‌ها، لذت جام جهانی را در خانه تجربه کنید

حدود قیمت: دو میلیون و 700 هزار تومان

بزرگترین؛ ال جی ۸۶SJ۹۵۷۰۰GI

بالاخره هر چه فوتبال را در صفحه بزرگتری ببینید بیشتر حس در ورزشگاه بودن به شما دست می دهد و به علاوه افراد بیشتری در دورهمی شما می توانند روی مسابقه تسلط داشته باشند. در جستجوی بزرگترین تلویزیون بازار به مدل 86 اینچی ال جی رسیدیم. مدلی که از فناوری صفحه نمایش پیشرفته ال جی بهره ای نبرده ولی با همان فناوری محبوب رایج، یعنی LED می تواند شما را به داخل زمین چمن ببرد.

مدل 86SJ95700GI با کیفیت تصویر 4K و خروجی صدای 80 واتی اش، تصویر و صدای خوبی را به نمایش می گذارد. دارای قابلیت HDR است که رنگ های تصویر را با عمق و کنتراست بسیار زیادی نمایش می دهد. تمامی امکانات مذکور در صفحه نمایشی 86 اینچی و تخت به پخش گذاشته می شوند. این ابعاد برای سالن های بسیار بزرگ کافی است و به کاربران اجازه می دهد بتوانند از زوایای گسترده ای، صفحه نمایش تلویزیون را ببینند. سیستم صوتی تلویزیون 502 کاناله است. این عدد نشان دهنده وجود پنج عدد اسپیکر و دو عدد ساب ووفر در سیستم صوتی تلویزیون است. توان هر یک از اسپیکرها 10 وات است و هر یک از ساب ووفرها 15 وات توان خروجی دارند که در مجموع 80 وات صدا تولید مین شود.

با این تلویزیون‌ها، لذت جام جهانی را در خانه تجربه کنید

حدود قیمت: ۳۲ میلیون تومان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهار

      وقتی نشه راحت شبکه داخلی بگیری چه فایده

    • ع

      سیاه و سفید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج