جاباما
۷۲۱۵۱۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تنها یک هفته تا معرفی شیائومی Mi ۸

به گزارش TheVerge به نقل از GizmoChina، شیائومی در تیزر رسمی گوشی Mi ۸ تاریخ این گوشی را اعلام کرده است. با این حساب، هفته‌ی دیگر باید منتظر معرفی یک گوشی هیجان‌انگیز باشیم؛ هیجان‌انگیز از این بابت که چند روز پیش از قرار گرفتن سنسور تشخیص اثر انگشت زیر صفحه در Mi ۸ خبر دادیم. بنابراین دیگر خبری از کلید مخصوص برای گذاشتن سنسور تشخیص اثر انگشت نیست؛ چراکه کاربر می‌تواند با قرار دادن انگشت خود روی نمایشگر، قفل گوشی را باز کند.

وبسایت دیجی‌کالامگ: شیائومی تاریخ معرفی گوشی شیائومی Mi ۸ را اعلام کرد. در تیزر رسمی این گوشی به چینی نوشته شده که تاریخ معرفی این گوشی ۳۱ مه (۱۰ خرداد) است.

تنها یک هفته تا معرفی شیائومی Mi ۸

به گزارش TheVerge به نقل از GizmoChina، شیائومی در تیزر رسمی گوشی Mi 8 تاریخ این گوشی را اعلام کرده است. با این حساب، هفته‌ی دیگر باید منتظر معرفی یک گوشی هیجان‌انگیز باشیم؛ هیجان‌انگیز از این بابت که چند روز پیش از قرار گرفتن سنسور تشخیص اثر انگشت زیر صفحه در Mi 8 خبر دادیم. بنابراین دیگر خبری از کلید مخصوص برای گذاشتن سنسور تشخیص اثر انگشت نیست؛ چراکه کاربر می‌تواند با قرار دادن انگشت خود روی نمایشگر، قفل گوشی را باز کند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده، سایت GSMarena اعلام کرد که شیائومی قصد دارد به مناسبت هشتمین سالگرد تاسیس خود، گوشی Mi 8 را معرفی کند. آخرین مدل از این سری محصولات شیائومی، Mi 6 بود. از آن جا که عدد ۸ در فرهنگ چینی عدد شانس قلمداد می‌شود، شیائومی تصمیم گرفت بی‌خیال عدد ۷ شود و به جای Mi 7، گوشی Mi 8 را معرفی کند. این گوشی بجز حسگر تشخیص اثر انگشت روی صفحه احتمالا از سنسور تشخیص چهره ۳ بعدی هم بهره می‌برد و مشابه آیفون X اشست.

در شایعه‌ها گفته شده که گوشی شیائومی Mi 8 به اسنپ‌دراگون ۸۴۵ و ۸ گیگابایت رم مجهز می‌شود. اگر این پیش‌بینی‌ها درست از آب درآیند، به نظر می‌رسد امسال شیائومی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و با رو کردن برگ‌های برنده خود با قدرت در صحنه رقابت حاضر شود. به هر حال تا مشخص شدن ویژگی‌های این گوشی، باید تا هفته دیگر صبر کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج