adexo3
۷۲۱۶۴۳
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

سیل در شمیرانات؛ ۶ نفر بالای کوه گرفتار شدند

مدیر جمعیت هلال احمر شمیرانات گفت: در اثر وقوع سیل در مناطقی از شمیرانات ۶ نفر از هم وطنان بالای کوه گرفتار شدند.

خبرگزاری مهر: مدیر جمعیت هلال احمر شمیرانات گفت: در اثر وقوع سیل در مناطقی از شمیرانات ۶ نفر از هم وطنان بالای کوه گرفتار شدند.

حسن فراهانی در گفتگو با خبرنگار اظهار داشت: در اثر وقوع سیل در بخش هایی از شهرستان شمیرانات عوامل امدادرسان جمعیت هلال احمر به مناطق سیل زده اعزام شدند.

وی افزود: در حال حاضر تعداد ۶ نفر از هم وطنان بالای کوه گرفتار شدند و امدادرسانان هلال احمر برای نجات آن ها در حال احداث کارگاه برای حضور در بالای کوه هستند.

مدیر جمعیت هلال احمر شمیرانات اضافه کرد: بر اساس گزارشات مردمی تعدادی از هم وطنان نیز در خانه های خود محبوس شده اند، که نیروهای هلال احمر در تلاش برای نجات آن ها هستند.

فراهانی گفت: بارش باران و سیل در منطقه لواسان محدوده جاده «اوشان فشم میگون» نیز سبب تخریب جاده در این منطقه شده است.

بر اساس مشاهدات عینی خبرنگار مهر، این حادثه سبب ترافیک در محدوده «گردنه قوچک» شده است.

مسئولان راهور شمیرانات از رانندگان خواستند، برای تردد حتی الامکان از جاده «لواسان بزرگ» استفاده کنند.

بر اساس این گزارش، شمیرانات یکی از شهرستان‌های شمال استان تهران و دامنه‌های البرز جنوبی است، که مناطقی از شمال شهر تهران و بخش‌های لواسانات و رودبار قصران را شامل می شود.

سیل شمیران ۳۰۰ خودرو را گرفتار کرد/تحویل ۲ مصدوم به اورژانس

ابراهیم تاجیک نوری در گفتگو با خبرنگار اظهار داشت: تاکنون و طبق اطلاعات ارائه شده توسط افرادی که با سامانه هلال احمر در ارتباط هستند، در پی وقوع سیل در شمیرانات و انسداد جاده «رودبار قصران» حدفاصل روستاهای «رودک» و «زردبند» حدود ۳۰۰ خودرو در این منطقه گرفتار شدند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر عوامل راهداری در حال تلاش برای بازگشایی این محور و ایجاد شرایطی برای خروج خودروهای گرفتار هستند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از حضور ۱۰ تیم تخصصی واکنش سریع، کوهستان، نجات در سیلاب و نیز سگ های جستجوگر در مناطق سیل زده خبر داد و گفت: در حال حاضر مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران نیز شخصا در محل وقوع سیل حضور داشته و بر اقدامات امدادرسانان نظارت دارد.

تاجیک نوری در خصوص تعداد مصدومان سیل در شمیرانات گفت: تاکنون ۲ مصدوم در منطقه لواسان تحویل عوامل اورژانس شده اند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از آماده باش تیم های امدادی هلال احمر در شهرستان های نزدیک محل وقوع سیل مانند دماوند خبر داد و گفت: در صورت نیاز نیروهای کمکی و امدادرسانان از دیگر شهرستان ها به محل حادثه اعزام خواهند شد، اما تاکنون نیازی برای این امر دیده نشده است و فقط امدادگران دیگر شهرستان ها به حالت آماده باش درآمده اند.

وی با بیان این که هنوز وارد مرحله توزیع مواد غذایی بین سیل زدگان نشده ایم، گفت: در حال حاضر عملیات امداد و نجات در حال انجام است و منظریم، تا راه توسط عوامل راهداری باز شود و پس از باز شدن راه و خروج خودروها در صورت نیاز عملیات توزیع مواد غذایی و فراهم کردن کمپ های اسکان انجام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رز

      مهم نیست یک کم هم مرفه های بی درددرد بکشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج