اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۲۲۲۱۰
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

۷ استان کشور در معرض سوءتغذیه هستند

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور از اجرای طرح تامین یک وعده غذای گرم برای کودکان در روستا مهدها خبر داد و گفت: این برنامه برای ۷ استانی که در معرض سوء تغذیه قرار دارند، اجرا می‌شود.

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور از اجرای طرح تامین یک وعده غذای گرم برای کودکان در روستا مهدها خبر داد و گفت: این برنامه برای ۷ استانی که در معرض سوء تغذیه قرار دارند، اجرا می‌شود.

محمد نفریه از اجرای طرح تامین یک وعده غذای گرم برای کودکان در روستا مهدها خبر داد و گفت: مراقبت تغذیه ای در کودکان به ارتقای شاخص های رشد و ایجاد باورها و عادات صحیح غذایی در کودکی و بزرگسالی منجر می شود.

وی ادامه داد: بنابراین کمک به بهبود تغذیه و آموزش کودکان زیر ۶ سال خانواده های نیازمند در مناطق محروم و روستایی و هم چنین ارتقای آگاهی و بهبود تغذیه ای اولیای کودکان و مراقبین آنان در جامعه از عوامل اصلی تأمین کننده سلامت غذایی است که مبنای عمل در طرح ارایه یک وعده غذای گرم در روستامهدها است.

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور گفت: در حال حاضر بیش از ۱۷ هزار مهد کودک در کشور وجود دارد که ۸ هزار مرکز در مناطق حاشیه‌ای شهری و روستایی تاسیس شده که تقریبا برابر با یک‌ دوم میزان تمام مهدهای کودک کشور است.

نفریه تصریح کرد: حدود ۲۰۰ هزار کودک در این ۸ هزار روستا مهد و حاشیه مهد با سرانه روزانه ۲ هزار تومان برای ۱۳۰ روز در سال،مشمول طرح یک وعده غذای گرم بهزیستی شده اند.

وی گفت: بهزیستی موظف شده بود تا ۷ استان در معرض سوءتغذیه را نیز به طور ۱۰۰ درصدی از طریق روستا مهدها و حاشیه مهدها تحت پوشش یک وعده غذای گرم قرار دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا این استانا کدومن

    • نسیم بهاری

      کدوم استان ها؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج