۷۲۲۵۲۸
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

جنگ فوتبالی بابل - قائمشهر علنی شد!

بعد از این‌که نساجی به لیگ برتر صعود کرد،‌ مسئولان خونه‌به‌خونه بابل رسما مدعی شدند که تیم قائمشهری با تبانی به لیگ برتر صعود کرده و به همین دلیل برای رسیدگی به این پرونده به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کردند و این پرونده درحال پیگیری است و همه منتظر نتیجه آن هستند.

شهروند: بعد از این‌که نساجی به لیگ برتر صعود کرد،‌ مسئولان خونه‌به‌خونه بابل رسما مدعی شدند که تیم قائمشهری با تبانی به لیگ برتر صعود کرده و به همین دلیل برای رسیدگی به این پرونده به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کردند و این پرونده درحال پیگیری است و همه منتظر نتیجه آن هستند.

شکایت باشگاه نساجی از دو سایت به‌خاطر انتشار خبر تأیید تبانی!

اتفاق جالب توجه درباره پرونده تبانی در لیگ یک اقدام دو سایت درباره انتشار خبر تأیید رسمی تبانی باشگاه نساجی مازندران قبل از شروع رسیدگی به پرونده توسط کمیته اخلاق بود که جنجال‌های زیادی را به دنبال داشت و از آنجایی که تأیید نشد،‌ مسئولان باشگاه نساجی را وادار کرد که به صورت رسمی از این دو سایت که موضوع تبانی و محرومیت عوامل باشگاه نساجی و راه آهن را تأیید کردند به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کنند. در خبر این دو سایت آمده بود که حکم تأیید تبانی نساجی به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز و تخلف بازیکنان راه آهن به خاطر خوردن٦ گل از این تیم در هفته آخر انشا شده علاوه بر این‌که نکونام و چند بازیکن محروم می‌شوند نساجی هم به لیگ دسته دو سقوط خواهد کرد و خونه‌به‌خونه بابل لیگ برتری خواهد شد.

اطلاعیه جالب کمیته اخلاق!

رسیدگی کمیته اخلاق به پرونده تبانی در لیگ یک و شکایت باشگاه خونه‌به‌خونه بابل هم با جنجال و حاشیه بزرگی همراه شد. کمیته اخلاق با انتشار اطلاعیه‌ای در سایت فدراسیون اعلام کرد قرار بود ساعت ١٤ روز پنجشنبه سوم خردادماه جلسه رسیدگی به شکایت باشگاه خونه‌به‌خونه بابل درباره رخ دادن تبانی در لیگ یک، با حضور مسئولان یا نمایندگان این باشگاه برگزار شود که آنها در این نشست حضور پیدا نکردند و به همین دلیل جلسه با حضور اعضای کمیته اخلاق برگزار شد و به‌زودی تصمیم نهایی درباره این پرونده اتخاذ می‌شود. این‌که چرا درباره مهمترین پرونده کنونی فوتبال ایران جلسه بدون حضور دو طرف دعوا برگزار شد ابهامی است که باید درباره‌اش شفاف‌سازی شود.

توضیح وکیل خونه‌به‌خونه: نیم ساعت دیر رسیدم!

بعد از اطلاعیه کمیته اخلاق اما غلامرضا رفیعی وکیل باشگاه خونه‌به‌خونه بابل هم مجبور به صدور بیانیه‌ای درباره اتفاقات رخ‌داده در رسانه‌ها شد. وکیل خونه‌به‌خونه رسما اشاره کرده بود که به درخواست‌های مکرر برای ملاقات حضوری با رئیس کمیته خلاق برای ساعت ١٤روز سوم خرداد به او وقت داده بودند و هیچ اشار‌ه‌ای هم به برنامه موجود برای رسیدگی به پرونده نداشتند. رفیعی همچنین گفته بود: «بین راه با مسئول دفتر جناب آقای تورک تماس گرفتم و اعلام کردم به دلیل ترافیک شدید بزرگراه همت حدود ساعت چهارده و سی دقیقه خدمت ایشان خواهم رسید. از این‌رو حدود ساعت ١٤:٣٠خدمت ایشان رسیدم که آقای اثنی عشری نیز حضور داشتند. آقای تورک فرمودند شما دیر حضور یافتید و جلسه رسیدگی به پایان رسید! سپس با اعتراض شدید به مصاحبه دیروز اینجانب، گفتند چرا این‌قدر مصاحبه می‌کنید؟ و چند جمله دیگر که شایسته ذکر در این مجال نیست و با عصبانیت فرمودند دیگر مصاحبه نکنید آقا! سپس خواهان ترک فوری ساختمان کمیته اخلاق توسط اینجانب شدند و به مسئول دفترشان فرمودند اینجانب باید ساختمان کمیته اخلاق را فورا ترک کنم.»

پافشاری خونه‌به‌خونه روی تبانی

حالا همه منتظر تصمیم کمیته اخلاق درباره پرونده تبانی لیگ یک هستند. با توجه به فضای موجود مسئولان خونه‌به‌خونه صراحتا تأکید دارند که بازیکنان راه آهن تبانی کردند تا نساجی در بازی هفته آخر گل‌های زیادی به این تیم بزند و حتی دیروز هم در این رابطه فیلمی در رسانه‌ها منتشر کردند و رسما به کم‌کاری بازیکنان راه‌آهن اشاره کردند. آنها علاوه بر این به استفاده از بازیکن غیرمجاز هم توسط نساجی ایراد گرفته و معتقد هستند فایل صوتی ارتباط مدیران باشگاه با بازیکنان راه آهن را در اختیار دارند و به همین ترتیب بود که به مردم بابل وعده برگزاری جشن صعود دادند.

تصمیمی که می‌تواند بحران‌های عجیب داشته باشد

با این حال نباید فراموش کرد که صدور رأی تأیید تبانی جنجال بزرگی در فوتبال ایران و مردم بابل و قائشمهر به وجود خواهد آورد. مساله‌ای‌که می‌تواند بعد امنیتی هم داشته باشد. پس باید منتظر ماند و دید تصمیم کمیته اخلاق چه خواهد بود. گفته می‌شود در صورتی که باشگاه خونه‌به‌خونه به هدف خود برای صعود به لیگ برتر با تأیید تبانی نرسد مسئولان این باشگاه این تیم را منحل خواهند کرد که باز هم در این رابطه باید منتظر ماند و دید در هفته‌های آینده چه پیش خواهد آمد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از بابلی جماعت بیشتر از این انتظار نمیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی اصل و نصب حرف مفت نزن

      • بدون نام

        نرفتن لیگ برتر دارن میسوزن
        دعا دعا کن نساجی فساد های اینا رو رو نکنه

      • بدون نام

        Like

    • 666

      از قائمشهری جماعت هم انتظار بیشتری جز تبانی نمیره...ما که تعجب نکردیم

    • س

      بابلی ها قصد دارن با شانتاژ کارشان را پیش ببرند چون هیچ مدرک محکمه پسندی ندارند.فیلم هم نشان داد واقعا دستشان خاليست. حالا صاحب تیم مانده این همه دروغ و تهمت را چگونه جمع کند.حتی عرضه نداشت در فینال حذفی شرکت نکند.تیم داری به شعور است نه به پول.وگرنه هدایتی الان بایست فینال اروپا بازی میکند

    • قادر

      مسخره

    • بدون نام

      هرجا سخن از اعتماد است نام کیسه میدرخشد هرجا پول باشه کیسه حضور داره اخه فسادکاری تا کی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگی بی غیرت چه ربطی به استقلال داره

    • بدون نام

      ... به جون هم افتادن ؛جان خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج