۷۲۲۷
۱۶۶ نظر
۱۰۱۳۵
۱۶۶ نظر
۱۰۱۳۵
پ

شايد زنان حق داشته باشند ادعاي قدرت كنند

۱۰ برتری زنان بر مردان

ما نمي‌گوييم كه جنس برتريم، ادعا هم نداريم كه قوي‌تر هستيم ولي در برخي جهات نسبت به مردان برتري‌هايي داريم؛ اين نكته‌ها را شما هم بدانيد...

10 برتری زنان بر مردان

10 برتری زنان بر مردان

زنان بهتر حرف مي‌زنند

در يك مطالعه گسترده كه در سال ۲۰۰۸ در ۳ كالج و دانشگاه آمريكا در بين دانشجوياني از نژادها و رنگ پوست‌هاي مختلف انجام گرفت، مشخص شد كه زنان در حين مطرح‌كردن جملات منظور خود را شفاف‌تر و درست‌تر بيان مي‌كنند. درواقع وقتي تصاويري به نمايش درمي‌آمد شركت‌كننده‌ها- چه زن‌ها و چه مردها- از طريق جملات زنان بهتر موضوع مرتبط با تصاوير را مي‌فهميدند. در واقع درك زنان از نمايش يك تصوير و سپس توضيح آن جامع‌تر، پرنكته‌تر و دقيق‌تر از مردان بود.


زنان سريع‌تر هستند

براساس مطالعات انجام شده، شايد در دوهاي سرعت مردان از زنان پيش بيفتند، اما سرعت هماهنگي عملكرد بدن زن‌ها به‌طور متوسط از مردها بيشتر است. محققان در مطالعه‌اي كه در دانشگاه‌هاي هاروارد و بريكام انجام گرفت، متوجه شدند كه زنان به‌راحتي مي‌توانند عملكرد ميان مغز و اندام‌هاي خود را هماهنگ كرده و سريع‌تر براي انجام يك كار برنامه‌ريزي كنند. جالب است بدانيد، در يك مطالعه گسترده هم مشخص شد كه براساس ساعت فيزيولوژيك بدن،‌ عملكرد بدن زنان طي يك روز 6 دقيقه كوتاه‌تر از مردان است، درواقع بدن آن‌ها به گونه‌اي برنامه‌ريزي شده كه در طول زماني كمتر از روز تمام كارها را به پايان برساند.


10 برتری زنان بر مردان

زنان دانشگاه‌ها را فتح كرده‌اند

حالا تقريبا در تمام جهان، در رشته‌هاي دانشگاهي، چه در پذيرش و چه در فارغ‌التحصيلي، زنان موفق‌تر از مردان هستند. در سال تحصيلي ۲۰۰۹-۲۰۰۸ در آمريكا، ۶۰درصد از سهميه فوق‌ليسانس در تمامي رشته‌ها توسط زنان اشغال شده و براي اولين‌بار در طول تاريخ ميزان زنان فارغ‌التحصيل در رشته دكترا از مردان بيشتر بود (۵۱درصد به ۴۹درصد) اين نسبت در سال‌هاي بعد بيشتر هم خواهد شد و در تمامي مقاطع تحصيلي ميزان دانشجويان زن از دانشجويان مرد بيشتر خواهد بود.


آن‌ها به سلامت فكر مي‌كنند

زنان در كشورهاي آمريكا و كانادا، براساس آمار موسسه‌هاي بهداشتي بسيار بيشتر از مردان به فكر سلامت خود هستند و به‌طور منظم به پزشكان مراجعه كرده و براي پيگيري بيماري‌هاي خود هم بيشتر و منظم‌تر به پزشك مراجعه مي‌كنند.


زنان قوي‌تر هستند

مطالعه‌اي كه در سال ۲۰۰۹ توسط پژوهشگران دانشگاه كل گپل انجام شده است نشان مي‌دهد، در بدن زنان مكانيسم‌هايي وجود دارد كه احتمال ابتلاي آن‌ها به بيماري‌هاي عفوني را كاهش مي‌دهد، در واقع مي‌توان گفت كه آن‌ها مكانيسم‌هاي تدافعي بهتري دارند. اين مطالعات نشان داد، استروژن موجود در بدن زنان آنزيمي را كه باعث برهم خوردن سيستم ايمني بدن و ابتلا به عفونت مي‌شود را غيرفعال مي‌كند. احتمالا در آينده به مردان دچار مشكلات سيستم ايمني و عفونت‌هاي مكرر درمان‌هاي حاوي استروژن تجويز شود.


تغذيه زنانه بهتر است

مطالعه‌اي كه در 8 كشور اروپايي طي 3 سال انجام شده است نشان مي‌دهد، درصد زيادي از كودكان حالا به‌طور منظم از غذاهاي فست‌فود استفاده مي‌كنند (بين 20تا 35 درصد از كودكان زير 16سال در اين كشورها حداقل 3بار در هفته غذاهاي فست‌فود مصرف مي‌كنند)، اما در ميان بالغان ميزان مصرف فست‌فود و گرايش به آن در ميان دختران كمتر از پسران است. در واقع اين مطالعه نشان داد، اطلاعات در مورد تغذيه سالم در زنان بيشتر است و آن‌ها الگوي تغذيه سالم‌تر و مناسب‌تري نسبت به آقايان دارند.


بيماري مردانه

هموفيلي بيماري است كه در آن انعقاد خون دچار مشكل مي‌شود. در اين حالت اگر در نقطه‌اي از بدن خونريزي پيش بيايد خونريزي ادامه مي‌يابد و حتي ممكن است به مرگ فرد بينجامد. اين بيماري به دليل وجود مشكلي در كروموزوم X رخ مي‌دهد، در مردان كه فقط يك كروموزوم X دارند اين حالت بسيار شايع‌تر از زنان است كه ‌۲‌كروموزوم X دارند. درواقع نسبت شيوع اين بيماري در مردان بيش از ۳۰ برابر زنان است.


زنان‌ نيكوكارترهستند

مطالعه‌اي كه سال 2010 انجام شد نشان داده كه زنان نسبت به مردان با سطح درآمد مشابه خود بيشتر در كارهاي خيرخواهانه و اعانه دادن شركت مي‌كنند و تمايل بيشتري به حضور در فعاليت‌هاي نيكوكاران و اقدامات عام‌المنفعه دارند.


زنان قلب سالم‌تر دارند

در كل زنان نسبت به مردان كمتر در معرض خطر مشكلات قلبي هستند تا قبل از سن يائسگي، اين موضوع به‌خاطر اثرات محافظتي هورمون‌هاي زنانه است اما بعد از آن هم باز زنان كمتر از مردان هم‌سن خود در خطر هستند، چرا؟ چون بدن آن‌ها نسبت به عوامل مساعدكننده ابتلا به بيماري‌هاي قلبي مثل ديابت و سطح كلسترول خون، پاسخ بهتري مي‌دهد. درضمن زنان پس از ابتلا به مشكلات قلبي شيوه زندگي سالم‌تري را در پيش مي‌گيرند و سطح چربي خون و سطح قندخون آن‌ها نسبت به مرداني كه شرايط مشابه دارند پايين‌تر و مناسب‌تر است. نكته مهم در مورد شرايط قلبي اين است كه طولاني‌ترين طول عمر پس از جراحي قلب هم مربوط به يك زن است. در سال ۱۹۲۴ سادي پوردي، دختر ۱۷ ساله انگليسي كه مشكل قلبي مادرزادي داشت، تحت عمل جراحي قلب باز قرار گرفت. آن موقع پزشكان فكر مي‌كردند كه او از اين عمل جراحي جان سالم به در نخواهد برد، ولي پوردي نه تنها زنده ماند كه ۸۰ سال پس از آن عمل جراحي هم عمر كرد تا نامش در كتاب ركوردهاي گينس جاودانه شود.


صورت‌هايي كه زودتر درمان مي‌شوند

بايد گفت كه اين اتفاقي است كه مي‌تواند باعث خوشحالي زنان شود، پس از اعمال جراحي صورت،‌ روند بهبود در زنان سريع‌تر از مردان است. البته اين موضوع خاص عمل‌هاي جراحي زيبايي نيست و حتي در موارد مربوط به برداشتن توده سرطاني، مثلا سرطان پوست از روي صورت، ديده شده است كه روند بهبود در صورت زنان سريع‌تر از مردان است. اين يك دليل علمي دارد. دكتر فيل هائك، مدير انجمن ملي جراحان پلاستيك و ترميمي آمريكا مي‌گويد: «سلول‌هاي پوست و فوليكول‌هاي مو در مردان به خون بيشتري احتياج دارند، طبيعي است كه اين باعث تاخير در روند بهبود آن‌ها شود. صورت مردان نسبت به زنان عضلاني‌تر است و براي همين روند ترميم در آن‌ها طولاني‌تر و مشكل‌تر است. »
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ZARGOL

      عالیه

      پاسخ ها

      • واقع گرا

        زنا چون تا به امروز ادم حساب نمیشدن عقده ای شدن اینارو مینویسن

      • زهرا

        فکر کنم این طوری که شما نوشتین مردها زن هستندو زنها مرد هستند

      • ههههه

        آهای خانوم الان پول اینترنتتو کی داده داری نظر میدی

    • 1دوست

      فوق العاده مطب بیخودی بود.

      پاسخ ها

      • محمد

        واقعا راست میگی عقده ای ها از خودشون شعر و ور نوشتن و برتری های مردان رو به نام خودشون زدن

    • SAHEL

      باهوش بودن یادتون رفت

      پاسخ ها

      • غریبه

        بیشتر دانشمندان مرد هستند

      • خانم

        قابل توجه غریبه بیشتر معتادا و دزدا و خلافکار ها هم مرد هستند

      • ازاده

        مسبب تمام جنگ ها هم مردان زنا موجودات پیشرفته تری هستند نسبت به مردا از لحاظ علمی ثابت شده6سال جلوترن از لحاظ مغزی تفاوت سن بلوغه اگه دقت کنید خدا هم میدونسته

    • حسین

      خیلی بد

    • علي

      تازه بهتر از مردان هم ماشين پارك ميكنن !

    • علی

      اصلا جالب نبود ، به خاطر اینکه مذکرم این رو نمی گم . در واقع واقعیت چیز دیگری هست . در مواردی که گفته شد فقط دو مورد از موارد برتری زنان هست . هشت مورد دیگه اصلا برتری نیست بلکه به نوعی بیان ضعف زنان هست . مثلا اینکه زنان نیکوکارند بدلیل دلیل هست اونها احساساتی هستن . و ممکن است براحتی فریب بخورند و اینکه گفته شد زنان بهتر حرف می زنند .بدلیل هست که زنان پر حرفند . در اخلاقیات پر حرفی سرزنش می شود . و زنان بهتر منظورشون رو می رسونن به این دلیل که اونا احساساتین و نیاز دارن که منظورشون رو بهتر برسونن . واگر زنان به تغذیه من سلامتشون اهمیت میدن بدلیل اینه که اونا جنس لطیفی هستن و لطافت هیچ ربطی به قدرت نداره به نوعی در تضاد با قدرته . از گفتن موارد دیگه اجتناب می کنم

      پاسخ ها

      • بهنوش

        آقای علی باید بگم که 1.کی به شما گفته که احساس بده قدرت خوبه؟؟؟؟؟این حرف شما به نظرتون از عقل شما میاد یا از احساس آنی؟؟؟این حرفتون احساسی و متعصبانه فکر کردن نیست؟؟؟؟باید بگم تعصب هم بخشی از احساسه.بله بله بله من هم با شما موافقم اصلا هیچ کدوم از اینا دلایل برتری زنا نیست.چون دلایل خیلی بهتر از اینا وجود داره که زنا هم یک سری ویژگی های منحصر به فرد دارن.اما همین که مردایی مثل شما هستن نشون میده که برتری آدما به قدرت فکریشونه نه...شما یه آدم ضعیفی هستین چون متاسفانه افق دیدتون نهایتا تا نوک بینی شماست.هر آقای هم عقیده با شما هم همینطوره
        2بعضی از مردا که احتمالا خودتون یکی از اونایین انقدر جون عزیزین که از یه سرماخوردگی خودشونو می بازن و فکر می کنن دارن می میرن.از ترس..... در صورتی که خانما چه دردای روحی وجسمی رو که نمیکشن و هیچیم نمیگن.باور کن راست میگم 1000 مورد زن و مرد رو تو این موقعیت دیدم چون محیط کارم بیمارستانه.
        در پاسخ به بعضی حرفاتونم باید بگم نیکوکاری آدما از روح بزرگشون نشات میگیره.زن و مردم نداره.این جور آدما اینقدر بزرگن که مخ امثال من و شما از درکشون eror میده.پس نظر ندین لطفا.اینم که نوشته زنا نیکوکار ترن دلیلی بر برتری زنا نیست.شاید خیلی از آقایون این فرصتو نداشتن وگرنه خیلیم دلشون خواسته شاید نتونستن.آخه کسی نمی تونه به خانما بگه پولتو خرج فلان چیز نکن اما مردا باید جواب زن و بچشونو بدن.(متاسفانه)
        در مورد پر حرفی زنان هم بگم مردا هم پر حرف ترن هم حسودتر اما اینا رو به زنا نسبت میدن تا ضعف خودشونو بپوشونن.(البته به اصطلاح خودشون ضعفه از نظر ما که نیست) سندشم مقایسه من و شماست.شما به یه سری مطلب این جوری ری اکشن نشون میدی و هر چی می خوای راجع به خانما می گی ولی من بازم خوبیایه شما رو می بینم. و حسادت نمی کنم اگه مردای بالا تر از خودمو ببینم اما مردا در هر زمینه ای به خانمای بالاتر از خودشون حسسسادت میکنن.البته برخی از آقایون نه همشون.اینم که الآن من پر حرفی میکنم واسه اینه که یه بار واسه همیشه به یکی مثل شما بفهمونم که اصلا اونی که فکر می کنه نیست.و فکرش خیلی غلطه.من خیلی وقتا هم به خانمایی که به آقایون نسبت بد میدن هم از این قبیل چیزا میگم.
        نکته ای که بیش از همه آزارم داد این بود که گفتین :"و زنان بهتر منظورشون رو می رسونن به این دلیل که اونا احساساتین و نیاز دارن که منظورشون رو بهتر برسونن ."
        البته هر چند این lecture شما نیازی به گیومه نداره ولی باید بتون بگم اگه آدم عاقلی رو به روی اون خانم باشه یه چنین احساسی تو اون خانم نیاز نمیشه که تلاش کنه برای تفهیم و خودشو خسته کنه.
        در ضمن چرا وقتی صحبت از مرد میشه همه خودشونو می اندازن وسط میدون؟گفتن مرد.آخه خیلی ها نا مردن.وقتی میگن مرد منظور آدمایی مثل مولا علی و حضرت محمد و مسیح پاک سرشت,کورش کبیر,آلبرت انیشتین,سعدی,مولانا,چه گووارا,پرفسور حسابی,بتهوون یا دیگه از اینا معمولی تر پرویز پرستویی,عزت الله انتظامیو..ایناست.نه هر انسان بی خردی که آقای محترم.(دیگه بقیشو حوصله ندارم بنویسم)
        باور کن قدر 2 تا ویزیت کامل واسه نوشتن این متن وقت گذاشتم هر چند که با اوضاع آدمای امروز واقعا اتلاف وقت و انرژیه.
        به قول خودت از گفتن بقیش اجتناب میکنم

      • ازاده

        چرت نگو بابا سفسطه نکن بنده خدای مذکر بدبخت

    • بدون نام

      Be nazare man kamelan elmi va dorost bood va harkasi bege bad bood dochare aghab oftadegi'i be name mard salarie!!!

    • ریحانه

      خیلی عالی بود که البته زنان برتریهای بیش ازینها دارند.

      پاسخ ها

      • حرف حق

        ما میگیم میخوایم برابری باشه شما هی دنبال اینید که بگید ما بهتریم و این نشانه عقده هست همه کاملا باهم برابرن

    • milad

      intoream nist

    • parizad

      خانومها همیشه جنس برتر هستند این مردها هستند که نمیخوان بفهمن و خودشونو به کوچه علی چپ میزنن - اگه خانومها نبودن مردها همه عاجز بودن از زندگی کردن

      پاسخ ها

      • BOB T

        hameh mardha mesleh ham fekr nemikonand

      • ضد زن

        گوه نخور برا خودت دروغ گو همه ی زنا کافر هستن

      • بدون نام

        فحش و تهمت و تحقیر نشانه پستی و نداشتن جواب منطقی است؛ خانم های محترم شما ناراحت نشوید، اکثر آقایون اخلاقشون اینجوریه که وقتی حرف عاقلانه ندارند از این حرفها می زنند.

    • پانته آ

      اينها كه در برابر تواناياي خانوم ها هيچه
      ولي با اينها بدك نبود
      اصلا حسادت خوب نيستااااااا
      يه كم منطقي و واقع بين باشين. شما هم تواناياي داريد

    • mehdi

      avalan matalebe in majaleye interneti buye femenisti mide sanian inke jadidan khanuma mikhan hartor shode ebraze vojud konan,va began ma ham bazi,khodesh bozorgtarin zaafe

    • یک زن

      نظر هرکسی قابل ارزش و احترامه دوستان خداوند هر موجودی رو که آفریده حتما واسه آفرینشش دلیلی داشته پس چه زن چه مرد دارای قابلیتهای فراوانی هستند نیازی به بحث و حسادت نداره
      زن ها دارای خصوصیات فوق و یا مطمئنا بیشتر هستند که همه ما به اونا واقف هستیم و حتی این مسئله در مورد اقایون هم صدق می کنه اونها هم دارای قابلیتهای چشم گیری هستند
      امیدوارم نسبت به قابلیت های همدیگه حسادت نکنیم

    • sheri

      nemidunam in marda chera cheshe didane hichi ro nadaran ina vaghiate khobbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

      پاسخ ها

      • Mamad

        اینا واقعیته !
        ااصلا قبول میکنیم ک تو درست میگی . ولی شما بیا بجز مادام کوری ی دونه دانشمند خانوم نام ببر ک معلوم بشه برترید

      • ازاده

        وقتی زنا رو تو پستو خونه ها شما مردای زورگو زندانی میکردین و حتی به مدرسه نمیفرستادین توقع دارین غیر این باشه که تعداد دانشمندای زن کمتر باشه چون همیشه بار زندگی رو دوش زناست مخصوصا زنایی که شاغل هم هستن کلی فشار روشونه تو این اوضاع اقتصادی زنا بیشتر از مردا دارن کار میکنن کارای تکراری و خسته کننده خونه بچه داری کار بیرون ولی مردا که ادعای قدرت دارن فقط کار بیرون اونم با کلی منت بهشت زیر پای مادرانه نه پدران کمی منطق داشتین شما آقایون اینهمه جنگ و جدال تو دنیا نبود الان

    • فاطمه

      واقعا متاسفم براي آقايون با اين نظراتشون............ همين!!

    • پگاه

      عالی

    • بدون نام

      زنهایی که مهریه بالا دارند به هر کاری دست میزنند تا بالاخره مهریه شونو بگیرن - شامل کلی برتریای زنان هس دیگه مثه دروغ دغل سنگدلی حرف درآوردن پشت سر شوهر و و و ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببین جون اونا رم به کجاشون رسوندید.بعدشم خیلی از زنا اینطوری نیستن.یکیش خود من.قسم میخورم به جز معیار انسانیت و شخصیت و ایمان و...دنبال معیار دیگه ای توی یه مرد نیستم.چون در خودم خلا نمیبینم که تو کس دیگه ای دنبالش بگردم

      • بنده خدا

        اره والا دراکثر موارد مردا هستن که به زنا تهمت میزنن

    • Majid

      چرا هميشه به اصل مطلب رجوع نميكنيد همه گرفتاريهاي بني بشر از روز اول باعث ش زن بوده خدا همه موجوداتو افريد ولي ببينيد ماهيت يك زن رو تا اخرين لحظات عمرش نميشه پيش بيني كرد حالا اگه دانشگاهها رو فتح ميكنند دليلي نميشه بتونيد زندگي خوبي با هاشون داشته باشيد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینکه آقایون در بعضی موارد چه قدر می تونن تعصب کورکورانه از خودشان نشان دهند باعث تاسف است مشکلات شما صرفا به خاطر خود شما است آقایونی مثل شما این حرف رو می زنند چون از قبول اشتباهاتشان می ترسند کسانی که مثل شما فکر می کنند مشکل اصلی جامعه بشریت و رابطه ی بدون تضاد میان زن و مرد و حتی عدم پیشرفت کشور اند حرفی که چر0یل زد این بود که اگر می خواهید جامعه ای پیشرفت نکند زنان آن را تحقیر کنید کسانی مثل شما ترسو هایی هستند که ادعا به شجاعت می کنند در حالی که حتی گناه تود را نمی پذبرند این رن ها اند که به واسطه ی عدم خوددادی شما مجبور به حجاب شده اند چون مردان توان خود نگه داری ندارن

      • بنده خدا

        کشور ما مردای ایرانیو خیلی پرروکرده فقط همین

    • zanzalil

      hamash doroste
      etefaghan fekr mikonam bishtar az 10ta ham bayad bashe:D
      eshghas zana

    • مینو

      مطلب بسیار جالب و علمی بود. تمام این مطالب درست بود اما اگر بخواهیم عادلانه نگاه کنیم باید بگم باز هم زنان برتر نیستند.!چرا که می توان گفت زن و مرد در حقوق به یک میزان سهم دارند و هردو مکمل هم اند.به طوری که به صراحت می توان گفت مردخا نیز هیچ گونه برتری ندارند. این را باید دونست که همه ی ما انسانیم اما با کمی تفاوت از یکدیگر.

    • sahar

      matalebtun khub bud.nazare dustano ham khundam va b hamashun ehtram mizaram vali age khub b in qaziye ngah konim motvaje mishim k khanuma tu salaye akhir kheyli khub pishraft kardan

      پاسخ ها

      • Reda

        بله بله درسته،زنان تو سال های اخیر پیشرفت چشمگیری در معتاد شدن و مصرف مواد مخدر و خیانت به شوهرشون و عدم تعهد و مسئولیت ناپذیری داشتن که واقعا تو هیچ دوره ای از. تاریخ چند هزارساله این کشور دیده نشده

      • بدون نام

        اشکال نداره؛ مهم اینه که هنوز(در ظلم کردن و ...) به پای مردها نرسیده اند.

    • elham

      mahsha kamelan movafeghamre

    • یک انسان

      دوستانی که نظرشون به برابری و انسان بودن زن و مرد هست و هیچ کدام را برتر نمیدانند دارای فکر متعالی و انسانی هستند و در زندگی زناشویی بطور قطع موفق خواهند بود چرا که علی رغم درست یا غلط بودن مطلب افکار فاشیستی ندارند بقیه دوستان هم اگر کمی منصف باشند و عاقلانه به موضوع نگاه کنند خواهند فهمید که یک خبر به هر عنوانی و از هر منبعی را با عقل و وجدان و انصاف خود بسنجد اگر هر زن و مرد کاملا سالم از نطر روح و روان و فکری پیدا شود و خود را کاملا بی نیاز به چنس مخالف بداند آن وقت بدانید مطلب بالا علمی است ولی شما هیچ انسان سالم روحی و فکری پیدا نمیکنید که به چنس مخالف گرایش و کشش نداشته باشد پس یادمان باشد بزرگترین نعمت خدا به انسان که او را اشرف مخلوقات قرار داده عقل اوست و فطرت و وجدان درون راهنمای اوست

    • sami

      matlabe jalebi bood hala bemanad ke jameye amari kuchiki dasht vali vali vali be nazare man zano mard mokamele ham hastan na dar barabare ham ke bekhaim injoori mogheyese konim ba ham dige

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین. اگه زن داری که هیچ.اما اگه نداری ایشالا یه زن خووووب نسیبت کنه چون مرد واقعی هستی و لیاقت زن واقعی رو داری.

    • feri

      خوب بود ولی در کل خیلی اغراق کردین و ...

    • صونا

      چرا فکر می کنیم باید یکی به عنوان جنس برتر انتخاب شه؟! چرا قبول نمی کنیم که مردا برا ما و ما هم برا مردا آفریده شدیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قبول میکنیم

    • aga mahdi

      khili baddddddddddddddd

    • Golrokh

      Hamamon kho midonim ke marda khili hesadat mikonan be khanima. Makhsosan khanomaye khoshgel ghabel tavajohe dostan dokhtar ya zan inja marda khodeshonam bokoshan nemitinan ba kafsh e pashene boland masalan 10sant rah beran ya nemitonan arayesh konan vali zan ha mitinan lebes mardone beposhan bedon arayesh mitonan bashan chon khoshgelan pas ghabol konid ma az shoma behtarim

    • faezeh paydar

      راسته راست بود

    • سیاوش

      سلام به همه
      نکاتی که در این مطلب اومده و هیچ وجه علمی و کارشناسی نداره نتیجه تلاش غرب برای ایجاد اعتماد به نفس در زنان کشورشون بوده تا بتونن از نیروی کار بیشتری استفاده کنند و خود به اصطلاح دانشمندانی که چنین موضوعاتی رو اعلام میکنند حتی 1 درصد هم بهش اعتقد ندارن. ارزش و برتری در زمینه های مختلف مرد و زن از گذشته های دور روشن و معلومه و نمیشه گفت که یک زن سالم از یک مرد معتاد و هوسران برتر نیست و یا یک مرد سالم از یک زن هرزه برتر نیست. اما مسولیت بیشتر به مرد داده شده چون برتری نسبی ولو خیلی کمش به اثبات رسیده

    • بدون نام

      in nazariat ta hododi dorost va mobarhane
      ama
      zano mard hardo makhloghe khodavandand va mosavi va har do ashrafe makhloghat
      vojod jebhegiri va ekhtelaf beine nazarat aghayon va khanomha faghat az za'fe shakhsiate na jensiat!

    • یه نفر

      همیشه همین طور بوده وهست کلا فکره زن هابازتر ازمرداس این دروغ نیست آهای شماهایی که میگیدبدون زن ها هم میشه زندگی کرد پس چراهرروز بایکیشون قراردارید؟؟؟؟

    • سامان

      مرد از قدیم برتربوده الان پنجاه ساله به زن بها میدن نتیجشم فسادزیاد وصرفا لفظ اخرالزمان که مذهبیون میگن...حالا هی زنابگن مابرتریم...دراصل چیزی روعوض نمیکنه...اگ احساس خوبی بهتون میده اره شمابرترازمایید چن به شنیدن این نیازدارید وگرنه ماکه میدونیم دراصل چیه پس میگیم خانمهابرترازمان که سرخورده نشن ازاین بیشترکه توجامعه ایرانن.بلاشک بیشترمردها به زن نگاه ابزاری دارن بده اماکاریش نمیشه کرد...مردقدرت زیاد اما کوتاه مدت زن قدرت کم اما دراز مدت که همون استقامت اسمشه...خدا درقران گفته ما ادم روافریدیم حوا رو از ادم...خانمابرن ایه روپیداکنن...براهمین دیه زن نصف مرد...نصف مردهم ارث میبره...براشهادت دادن دو مرد مساوی چهار زن...و هرمردمیتونه چهار زن عقددایم وبی نهایت صیغه ای داشته باشه...اما زن یکی حتی با صیغه ...خواهشا توحرفاتون سعی کنیدبااستدلال علمی ومدرک حرف بزنید وحرف بچه گانه واحساسی روکناربذارید..باتشکرخدانگهدار

      پاسخ ها

      • Fighter

        معلومه خیلی داری حسودی میکنی. ولی خب حقیقت چیز دیگست.شهادتو عقدو زور ارث قرانو ادمو حوا مال عربستانه که عقلشونو تو زور میدیدن و الانم نمیزارن زنا ازاد باشن چون میدونن از همه نظر کم میارن

      • بنده خدا

        بببن اره اون حرفایی که میزنی تفکرات قرون وسطای اروپاس
        وضمنا شما شعورت درحدی نیس که قرآنو بخای تفسیر کنی
        وضمنا گیریم دیه مرد دوبرابر زن مرده بمیره پولش به زنش میرسه تواون دنیا پولو میخاد چیکاا

    • نیلوفر

      مینویسید نظرات توهین امیز روپخش نمیکنیداما عمل نمیکنید جناب سامان مردها هیچ برتری برزنان ندارند خیلیحسودید شما مردها ناراحتی برواب یخ بخور همینه که هست مثلایه مدت که به شما بها داده شد نه که پرونشدید درضمن چون شما انقدرسست اراده ایدخداگفته به شرط رعایت عدالت چهارزن بگیریدکه نمیتونید کجای این حرف دلیل برتربودن مردبه زنه ؟خیلی هم مقاله عالی بودشماهم حرص نخوربرات خوب نیست عادت میکنی

    • نیلوفر

      خداییش مرداخیلی هم حسودن ما اگه نبودیم شماها هم وجود نداشتین البته حق میدم چون فرهنگ غلط مردسالاری اینطوری شماروپرو وبیحیاکرده

      پاسخ ها

      • Amir

        مرد نبود زن افریده نمیشد و قدرت بدنی مرد و زن نداره و باهوش ترین انسان های جهان مرد بودن انیشتین و..تو ورزش هم مردا اولویت هستن زن از مرد برتر نیست

    • سحر

      سامان برعکس حرف زدی این شما مردا هستین که به زورمیخواین مردروبرترنشون بدین چرانمیگی یه مرددردزایمان رونتونست بیشترازسی ثانیه تحمل کنه درضمن مردا خیلی هم بیجا میکنن به زن نگاه ابزاری دارن چه رک وراست هم اعتراف میکنه اتفاقا این ازضعف شماست راستی یکی دیگه ازدلایل برتری ما اینه که سالها بوسیله امثال توتحقیرشدیم وهیچی نگفتیم ولی تویه مقاله رونتونستی تحمل کنی

    • فاطمه

      من اعتقادداشتم زن ومردباهم برابرن اما الان بادیدن نظرات مردا بایدبگم بیخود!!وقتی اینا تااین حدحسادت میکنن وظرفیت ندارن ماهم بایدشبیه خودشون رفتارکنیم .اقای سامان این چه طرزحرف زدنه؟:الان پنجاه ساله دارن به زن بهامیدن؟؟خجالت بکش!این لطفه که به زن بهابدی؟بعدشم یعنی چی که اگه زنها باگفتن مابرتریم احساس سرشکستگی نمیکنن باشه ولی این چیزی روتغییرنمیده!عرضم به حضورت که ماهیچ احتیاجی به گفتن مابرتریم نداریم تااحساس سرشکستگی نکنیم شان مابالاترازین حرفاست.توهم باراخرت باشه درموردخانمهااینطورحرف میزنی ادعات میشه که ازخدابیشترمیدونی که توقران فرموده مردوزن برابرن

    • فاطمه

      یه جاتوقران هست که اومده:الرجال قوامون علی النسا عرضم به حضورت که منظور قدرت جسمی مردبرزنه نه برتری مطلق .بازم تکرارمیکنم باراخرت باشه درمورد خانمهااینطورحرف میزنی .توهم امثال ادمایی هستی که اعتقادداری زن کلفت مرده ووسیله ای برای شهوت .اقایون وظیفه شونه که شان زن روبالا بدونن وبه قول جنابعالی بهابدن.درضمن مردازقدیم برترنبوده این همش به دلیل فرهنگ غلط مردسالاری بوده .درضمن بایدبگم قرن هاپیش یه ایه هایی نازل میشدکه فقط برای اون موقع بودوگرنه چه دلیلی داشت خدا توقران بگه زن ومردبرابرن

    • فاطمه

      درمورداینکه دیه مرددوبرابرزنه به دلیل اینه که بیشترمردا بیرون کارمیکنن وپس بایدسرمایه ای داشته باشن الان که ماهم خونه داری میکنیم هم بیرون خونه.درموردصیغه وچهارزن گرفتن عرضم به حضورت که چون مردفطرتش باتک همسری نمیسازه نه اینکه برترباشه اما زن اینطورنیست ایناروگفتم که نگی ازروحرصش همین طوری حرف زد وبه قول خودت استدلال منطقی نیاوردادمایی عین توعمرا بتونن اعصاب مارو خردکنن چون ارزش ندارین .وقتی تودرموردخانمها اینطورحرف میزنی منم بهترازین نمیتونم باهات حرف بزنم .اتفاقا این تویی که احساس سرشکستگی میکنی که به خودت اجازه میدی اینطوردرموردخانمها حرف بزنی دلم برات سوخت

    • فاطمه

      اینویادم رفت بگم چون مردان اون زمان بیشتراززنان دراجتماع حضورداشتن وازطرفی چون زنان احساساتی بودن وممکن بودطرفی که قرار بودبرعلیه ش حرف بزنن بیادجلوشون واشک بریزه اونام دلشون بسوزه برای همین شهادت دوزن برابربایک مرده.قبل ازینکه کامنت بزاری خوب فکرکن حسادت هم میکنی سعی کن ارامش خودت روحفظ کنی تابه شخصیت مازنها توهین نکنی خداخودش درقران فرموده زن ومردبرابرن اما من یک نکته روخوب میدونم واونم اینکه ماخانمها شرف داریم به تو وامثال خودت که هرجوردلت میخوادحرف میزنی وبه خودت اجازه میدی به ماخانمها توهین کنی هرچی درموردماگفتی لایق خودت وامثال خودته زن حرمت داره اینوبفهم

      پاسخ ها

      • وحید

        زنان حسودن کسی هم که این سایت رو درست کرده یک زن حسود عقده ای بوده خداوند 12 امام و 140000 پیامبر مرد داشته ولی به جز حضرت فاطمه س هیچ فرد مهم زنی نداشته انشاءالله عزرائیل که مرد هست روح تمام زنان را به جهنم ببره

      • نیلوفر

        از طرز نوشتنت معلومه کی حسودوعقده ایه چرا دیگه خودتو میکشی ؟طفلک اون مادری که تورو به دنیا اورده...یه جواب منطقی اگه داری بنویس چرا دیگه توهین میکنی؟ من خودم یه خانمم و معتقد به برابری هستم و امثال تورو هیچ وقت بخاطر این حرفاتون نمیبخشم به عنوان یک خانم...امثال هیتلر و صدام و هزاران نفر دیگه رو هم که مرد بودن بگو....اگه زنا حسودن مردا هم به همون نسبت حسودن اگه مردا حسود نیستن و غیرتین پس زنا هم غیرتین.منم به عنوان یک خانم میگم ان شالله خدا امثال تو را به جهنم ببرد که اصلا حرمت نمیدونی چیه..دقت کن گفتم امثال تو..یعنی نیومدم شبیه تو عقده ای بازی دربیارم و جمع ببندم و بگم:مردان!!!!!!!!!!برات متاسفم

      • فریده

        حداقل میخوای اینطوری بنویسی پاشو برو زیر کامنت هایی که به مردا فحش دادن اینطور بگو،برای خودت میگما چون الان خانم فاطمه کلی دلیل اورده همین، فقط جواب اینهمه دلیل.. این جملات زشتی که تو گفتی هست و تمام؟؟؟ !!!!!!!عجب.

      • بنده خدا

        آقای وحید میدونی اروپاییا چرا دارن پیشرفت میکنن؟چون امثال شما نخود مغزارو بینشون ندارن

    • sahar

      آقایون لطفا خودتونو نکشید
      دیدن کامنت ها خیلی خنده دار بود همیشه اسم خانم ها تو حسادت بد در رفته

    • سیما

      با تشکر از شما بخاطر مطالب علمی تون. البته این رو یادتون رفت که بگید زن قدرت تشخیص بالایی در رنگ ها نسبت به مرد ها دارند. البته به سلامتی مرد هایی که این متن رو خوندن. خب توی قرن 21 هستیم و این مطالب هم کاملا علمی و قاطعانه است اگر کسی نمی تونه قبول کنه به خاطر اینه که افسار خودش رو به دست تعصبات داده. باز هم تشکر می کنم

    • بدون نام

      من زنها را خیلی دوست دارم و نسبت به مردها خیلی برترند

    • فرهاد

      من با مطالعاتی که داشتم میتونم بگم که مرد ها خیلی خیلی از زن ها برترند و این امر ثابت شدس

    • پگاه

      زنان جنس برتر هستند

    • محمد

      از دیدگاه من زن ها خیلی ارزشمندن هستن و من خدارو شاکرم که همچین هدیه با ارزشی به ما مردها داده مخصوصا همسر عزیز خودم که بدون اون زندگی جهنمه برام

    • سامان

      این مطالب علمی نبود
      مثلا علت اشغال دانشگاه ها توسط زنان رویکردهای سیاسب و اجتماعیه
      تو کشور خودمون یک دختر بدون دغدغه سربازی و اشتغال تا سنین 25 و 30 ادامه تحصیل میده.
      اما پسران به دلیل مسئولیت بیشتر و موانعی که بر سر راهشون بعضا فرصت تحصیل از دست میدن در ضمن ورود به دانشگاه به هیچ وجه کار سختی نیست چون در حال حاضر تو همین ایران خودمون لب ازای هر سوپر مارکت یک دانشگاه داریم و بیشتر دانشگاه ها ظرفیت خالی دارن

    • سامان

      خب تعجبی نداره که یک زن از خودش تعریف و تمجید کنه چون خودشیفتگی در بین جنس مونث نسبتا شایع
      اما قطعا زنان بر مردان برتری ندارن
      نه این که چون مرد باشم این بگم
      من اگر زن میبودم هم این حقیقت رو میپذیرفتم
      اصلا برتری مردان مسلم و بدیهیه و نیازی به استدلال نداره
      اما برای نمونه میخوام یک شبه استدلالی رو که اینجا مطرح شد رو تحلیل کنم
      چرا زنها دانشگاه رو فتح کردن؟!
      یک پسر وقتی 18 سالش میشه یک سال فرصت داره تا کنکور قبول شه و اگه نشه میره خدمت اما در عوض یک دختر میتونه چند بار کنکور بده
      بعدش هم از اونجایی که تمام تعهدات مالی بر عهده مردان
      پسران معمولا از سنین نوجوونی کار میکنن اما در عوض دخترها تا زمانی که مجردن خونه پدر بعدشم خونه شوهر بدون هیچ کا ی راحت میخورن و میخوابن
      از همه اینا مهمتر این که دانشگاه رفتن در حال حاضر کار سختی نیست. چون تو هر محله ای ی دانشگاه تاسیس شده و بیشتر دانشگاه ها حتی بد ون کنکور دانشجو میگیرن

      پاسخ ها

      • حال گیر

        تعجب نداره که یه جنس مذکر هم ازخودش تعریف میکنه چون کلا غرورواعتمادبه نفس کاذب صفتیه که همشون ازش رنج میبرن
        والاا چطور تعریف کردن ماازخودمون خودشیفتگیه مال شما نیس بعدمیگی اینو چون مذکرم نمیگم منم میگم زنا بهترن بخاطراین نیست که مونثم بلکه واقعاخانومابهترن چون تووجودوذاتشونه هیچکسم نمیتونه مقابله کنه.

    • ارین

      من با اینکه مرد هستم میگم زنا از ما برترند باید مدیریت داخل خانه را به انهاداد تا انها بر ما حکومت کنند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه واقعا مرد باشی

    • بدون نام

      در پاسخ به سامان باید بگم بدم نمی گی خوبه آدم دختر باشه ها حال میکنه! مث پسرا مجبور نی صبح تا شب بدود

    • حمید

      خانم ها جنس برتر هستند و مردا نوکر خانم ها هستند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا همینطوره لیاقت مردها اینکه نوکر و فرمانبردار خانم ها باشت

      • وحید

        تو که خودت زن ذلیلی به ما چه ربطی داره

    • صادق

      همه مردا میدونن زنا برتر هستند فقط نمیخان به غرورشون خدشه وارد شه

    • یک مرد

      اصلا اینطور نیست، همه اینا زیر سر همون فمینیسم هست .برید و خوب مطالعه کنید تابفهمید خانمها توهیچ موردی بر آقایون برتری ندارن.از زور بازو گرفته تا قدرت ابداع و اختراع و تفکر و زمینه های علمی و کاربردی و صنعتی و خلاصه توهرزمینه ای که فکرشو بکنید مردان بهترین هستند.قدرت زنها در مادر بودن هست در لطافت و زیبایی و بهتره که توی همین زمینه ها موجودات خوبی باشند.پا گذاشتن توی کفش اقایون در دراز مدت به ضرر خانمها تموم میشه.تمام اعضای بیرونی و داخلی بدن مرد قوی تر از زن هست و به تازگی دانشمندان فهمیدند عقل مرد هم کاربردی تر و بهتر از زن عمل میکنه،اینا رو از خودم در نیاوردم برید خوب بگردید مطالعه کنید.درضمن توی ادیان و قرآن هم مردان برتر شمرده شدند اما ما این برتری رو به رخ خانمها نمیکشیم.خاک پای مادر هستیم و دست بوس همسر خوب و شوهردار.خواهش میکنم کسی جبهه نگیره الکی.واقعیت رو گفتم.بازم میگم خوب مطالعه کنید تا بفهمید.حتی تو کارهای به ظاهر زنانه مثل اشپزی و خیاطی هم بهترینها اقایون هستند.خانمها نسبت به اقایون سطحی نگر تر هستند و بیشتر به ظاهر و رنگ و شکل اجسام نظرمیدن.اما بهرحال خانمها توانایی های زیادی دارن و ثابت هم کردن میتونن دکتر و پروفسور هم بشن.اما در کل گفتم که هرگز برتری به اقایون ندارن.ما اقایونم اگر برتری هایی داریم ذاتی و الهی هست و باید مواظب باشیم برعلیه خانمها استفاده نکنیم.هیچ زنی گناه نکرده که قدش کوتاهتر از مرده و زور بازوش کمتره این کارخداست و وظایفی پشت هر دو جنس هست.مردان اگر قوی تر هستن در عوض وظایف سنگین تری هم بر دوش دارن.لذا خانمها فکر نکنن با رفتن به باشگاه بدنسازی یا ورزشهای خشن میتونن رقیب اقایون بشن خیر با اینکار فقط خودشونو از ذات زیبای زنانگی که نرمی و لطافت و ظرافت هست دور میکنن و مطمئنا محبوبیت چندانی هم بین اقایون نخواهند داشت.حتی باقی زنها هم بیزارند از زنی که کارای مردونه و خشن میکنه. بهرحال بهترین حالت اینه که زن و مرد با توجه به ذات جنسیت خود فعالیت عاقلانه ای داشته باشن و پا به پای هم زندگی رو برا خودشون لذت بخش بکنن و توکارهم دخالت بیجا نکنن.قدرت یک زن درزیبایی و ظرافت و فداکاری مادرانه اوست و نیازی نیست خانما بازوی بزرگی داشته باشند.هیچوقت یه تحقیق دریک کشور نمیتونه برای کل درست محسوب بشه پس این چرندیات رو جدی نگیرید خانمای محترم و به کار و زندگی و فعالیت های زنانه و مناسب با جنسیت خودتون بپردازید.مطمئن باشید اگر خودتون رو کمتر از مرد بدونید و قبول کنید ضعیف تر هستید این خودش بزرگی و قدرت عقلی شمارو میرسونه.و مطمئن باشید مرد شما درقبال این احترام و حرکت شما علاقه بیشتری به شما پیدا میکنه .موفق و پیروز باشید. مشاور ارشد برنامه و خانواده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام.اگر این آزادی و راحتی که مردها دارند خانم ها هم داشتند و کسی بهشون زور نمیگفت مطمئن باشید اون ها هم متوانستند خودشان را در همه زمینه ها اثبات کنند.(فقط یک نمونه محدودیت: زنها حتی اجازه موتورسواری و دوچرخه سواری راندارند و نمیتوانند وقتی خسته شدند هرجایی راحت پاهایشان را دراز کنند و مثل مردها بخوابند.) لطفا بیشتر مطالعه کنید و دقت کنید، بعد نظر بدهید .اگر "دین" را بخواهیم در نظر بگیریم زن ها خیلی محدودیت دارند (البته باید از طرفی این محدودیت ها جبران شود که متاسفانه نمیشود......)(ایمان هر مردی بیشتر شود احترامش به زن بیشتر میشود.حدیث)
        اگرآمار اشتباهات ،خلافها،فریبکاری های مردان را نسبت به زن ها در نظر بگیریم میفهمیم که بعضی از سکوت ها و آرام نشستن ها و انجام ندادن های زنان به خاطر ترس از ایجاد فاجعه یا اتفاقات ناگوار در جامعه است نه ناتوانی آنها

      • بدون نام

        خوشحالی که با قطعیت حرفهایی میزنی که فقط خودت قبولشون داری؟ در طول تاریخ هم چون همیشه زن ها زیر ظلم و ستم بودند مردها خودشون را برتر معرفی کردند و گرنه مردها فقط توی قدرت بدنی بر زن ها برتری دارند نه چیز دیگری. کاش این دلسوزی و محبت خانم ها نبود به آقایون نشون می دادند که چه کارهایی از دستشون برمیاد که نمی کنند.

    • بدون نام

      سلام . (در جواب یک مرد)
      اولا آیا برتری به زور بازو و قدرت بدنی است که شما به رخ میکشی؟!!!!!!
      دوما اگر واقعا قدرتت زیاده یک ساعت یک بچه 1 - 2 ساله رو نگه دار و تر و خشک کن ، ببینیم چند مرده حلاجی.
      سوما قرآن و ادیان را باید از اهلش پرسید نه هر کسی برای خودش معنا کنه .
      اگه قراره همین جوری از پیش خودمون حرف بزنیم پس من هم بگم: اگر زن از مرد برتر نیست پس چرا دختر رحمته و پسر نعمت؟
      چرا به خاطر سرپرستی دختر، رفتن به بهشت برای پدرش واجب میشه ولی برای سرپرستی پسر نه؟
      چرا تاحالا زنی بوده که بتواند بدون شوهر صاحب فرزند بشه ولی تاحالا مردی نبوده که بدون زن صاحب فرزن شده باشه؟
      و .............
      لطفا یک جانبه فکر نکنید و حواستون باشه که خواهر و مادر خودتون هم یک زن است.

      پاسخ ها

      • یک مرد

        خانم جبهه بیخودی نگیر برو مطالعه صحیح ودرست بکن، برتری مردها قرنهاست ثابت شده و اصلا نیازی به بازنگری یا تحقیق زیادی نداره، اینجور که پیداست حرفامو کامل نخوندید

      • بدون نام

        همه مردا میدونن زنا برتر هستند فقط نمیخان به غرورشون خدشه وارد شه

    • حامد

      سلام
      شاید از نظر ظاهر خیلی وقتا مردها باشیم که قوی و با صلابت به نظر برسیم . اما همه میدونیم که برنده ی این رقابت زنها هستند . دیر یا زود باید باور کنیم این زنها هستند که جنس برترند (میشه صدها کتاب در این باره نوشت) و هر مردی باید این حقیقت رو پذیره و خود خانوم ها باید با در نظر گرفتن این جایگاهشون خیلی از عاداتشون رو تغییر بدن .

    • بدون نام

      باسلام. لطفا اضافه کنید:
      زنان مهربانترهستند و ازخودگذشتگی بیشتری دارند.( و این نشانه احساساتی بودن نیست.عصبانیت نیز جزء احساسات است که مردها بیشتر دچار آن میشوند.این نشانه خوبی و بزرگواری زنهاست که حاضرند به خاطر خانواده با کمترین حقوق کار کنند و بسیاری از سختی ها را تحمل کنند.)
      زنان فعال تر و زرنگتر از نظر شناخت نیازها و انجام فعالیتهای مفید هستند.
      راستگوتر و درستکارتر (آمار زندانیان و خلافکاران را مدنظر بگیرید)
      صلح جوتر و بسازتر(کوتاه بیاتر و تغییر پذیرتر)
      متواضع تر و منطقی تر

    • رضا

      حدود 99 درصد اختراعات رو مردان انجام دادن.دیگه حرفی ندارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آیا امکانات و محدودیت های زنان و مردان یکسان بوده و هست که کارهایشان یکسان باشد؟ بزرگ کردن و تربیت نسل هم فعالیتی است که زنان بیشتر از مردان انجام داده اند.

    • رضا

      به جرئت میشه گفت تمام جوایز نوبل رو مرد ها برنده شدن(به جز چند تا).ضمنا کی گفته تربیت بچه رو فقط زن انجام میده.سهم بزرگی از تربیت بچه بر عهده پدر خانوادس.

    • میلاد

      اخی.فکر کنم خانما دلشون خیلی پره .البته حقم دارن دیگه باید درکشون کرد.اگه منم 24 ساعت در روز سیب زمینی پوست میکندم همینجوری میشدم.

    • مصطفی

      من تعجب میکنم از نظر بعضی از دوستان پر واضحه که نه مرد و نه زن به تنهایی کامل نیست. واقعا این دوجنس مکمل هم اند(چه از نظر علمی بررسی کنیم و چه به کلام خدا رجوع کنیم) پس اصلا نیاز نیست که یه مرد بلند شه بگه من فلان قابلیتارو دارم و تو زن نداری ویا بالعکس.
      من یه جوون 20 سالم. غرور جوونیم که زبان زده ولی بازم میگم اگه هر مردی واقعا بخواد مردونه نگاه کنه میبینه توی نیمی از موارد جلو زنها کم میاره. این واسه خانم هاهم صدق میکنه
      درضمن این مطلب توی سایت فقط معرفی چند ویژگی یا برتری زنها نسبت به مرد ها بود و کسی نگفت که کاملا کدوم جنس برتری داره
      طولانی شد.موفق باشین 

    • نیما

      اعتماد به نفس کاذب زنا جالبه! الان مثلا حسود نیستن ولی حاضرم قسم بخورم اگه مطلب درباره برتری مردها بود از حسادت میمردن و میومدن از خودشون تعریف میکردن و از بی اعتباری قضیه میگفتن ، البته تقصیری هم ندارن از فشار هزاران سال مرد سالاری و بی عدالتی و ظلم به زناست! تقریبا از ابتدای تمدن بشری کسی نفهمیده زنا برترن و الانم این همه مردسالاری و ظلم مردا به زنا باعث شده مردا فکر کنن برترن ، در صورتی که الان دوره روشنفکریه و فهمیدیم که اونا ظلم و ناعدالتی بود و زنا هم به اندازه ما یا حتی بیشتر برتر بودن و برتری داشتن فقط کسی نمیدونست!! خب پس حالا که دیگه میدونین باید قبول کنید که زنا برترن ؛ همچین میان میگن زنا برترن که مثلا انگار از اول اونا برتر بودن فقط از ابتدای تمدن بشری شرایط مساعد نبوده که به این وضع دچار نشن و ما هم همینطوری مردسالاری کردیم بهشون! اونوقت جالب ترش اینه که اگه شما برتر از مایین پس نباید قبل دوره روشنفکری و تمدن حقتونو میگرفتین زرنگا؟ نمیگم برتری ندارین و یا نمیتونین برتر باشین ولی میگم که ما مردا ذاتا برتریم
      و در ضمن ما مکمل هم هستیم
      ما مردا جنس برتریم اما جنس بدبختیم ، مکمل هم هستیم اما اگه شما نباشین به تخممونم نیست ولی اگه ما نباشیم شما نابودین ، اصلا فرض کن همه مردا یهو بمیرن و دنیا بیفته دست شما ؛ اونوقت دیگه ماهیت خودتونو از دست میدین ، بدون ما دیگه همه چیزتون خنثی میشه و بدبختی هاتون بدون ما شروع میشه و خلاصه هر دو جنس بدون هم نابودن حتی اگر به صورت فیزیکی یکی از دور خارج بشه ، جنس مخالف هم مفهوم خودشو از دست میده و دیگه چیزی به اسم زن یا مرد نمیمونه
      الانم بذارین بگم دلیل این خواسته ها و تلاشای زنا در نهایت چیه ؛ این که تو جامعه بهترین شرایط رفاهی و خوشبختی واسشون فراهم بشه که بدون شک میدونن باید اینو به وسیله مردا به دست بیارن!
      و خلاصه هر کی فکر خودشه پس ساده لوح نباشین و از هیچ زنی دفاع نکنین که خودشون اندازه کافی هوا خودشونو دارن

    • بنده خدا

      متاسفم که به1000سال پیش برگشتم
      اوکی شماهاکه میگید مردا برترن چشماتونو بازکنید که ازوقتی که یکم جامعه روشنفکرتر شد ظهور زنان درعلم بیشترشد من نمیگم مردا برن بمیرن نه اصلا بنظرمن برتربودن به زن بودن یامردبودن نیست مسلم است که زنی مثل ماری کوری ازشما مردی که داری اینومیخونی هزاران پله بهتره یامریم میرزاخانی هم.ومردی مثل ابوعلی سینا وابوریحان بیرونی هزاران پله ازمن بهتره فکنکنم برتری به زن بودن یامردبودن باشه شماهایی که فقط حرف میزنین بهتره دست به کارشید وتوزندگیتون مفید باشین برای بقیه چون حرف زدن مثل عمل کردن نیست بلی میتونیم بگیم فردی که برای بقیه مفیده ونبودنش واقعا احساس میشه برتره!
      شماکه میگی ازقدیم مردابرترن احتمالا تواجدادتون عرب داشتین چون توایران بجزچندسالی که متاسفانه زیادطول نکشید ازاین عقیده ازبین رفت.میتونی بری بچه های دختر وزنده به گورکنی که بااونا یکی شی.
      شمایی که قرآن قرآن میکنی بروآیه اول سوره نسائو بخون بعداظهارنظرکن وقتی تفسیرای قرآنونمیفهمی الکی نیااینجاشعارنده!
      سپاس ازمقاله خوبتون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما برو تحقیق کن ببین که ۹۷ درصد دانشمندا مردن بعد بیا حرف بزن

      • واقع گرا

        دراز بود نخوندم ولی جنس برتر مرده نژاد برتر هم ...نمیگم اینا دعوا میکنن باز

    • بنده خدا

      اینویادم رف بگم والا عربا وکره شمالیم آدم شدن شماهانشدین اون بنده خداییم که درموردداستان آدم وحوانوشته پیشنهادمیکنم یه باردگ بره قرآنوبخونه وتوکلش بره که شیطان آدم وحواروباهم فریب داده مگراینکه پیرو دین دیگه ای باشید که درغیراینصورت من چیزی ندارم بهتون بگم

      پاسخ ها

      • واقع گرا

        در کتاب مقدس مسیحیان نوشته شیطان حوا رو فریب داده حوا هم ادم رو -جدا از اینا شیطان مذکر هست. البته بحث ما انسانه

    • بنده خدا

      درمورددانشگاهم بایدبگم که احتمالا شماکل عمرایران بودی ونمیدونی توخارج دانشگاه علمی کاربردی نداره آمریکا...توچین تعداددانشگاهاش کمترازایرانه واقعا خانومااگ اعتمادبه نفس آقایونوداشتن خیلی خیلی وضع بهتری داشتن تقصیرخودشونم نیستا مردانذاشتن.

    • بدون نام

      واسه همتون متاسفم چون خدا خودش تو قرآن ذاکریت رو جنس برتر عنوان کرده واقعا که خیلی خودتونو بالا گرفتین

      پاسخ ها

      • واقع گرا

        تماااااااااااااااااااام

      • بدون نام

        واقعا که کجای قرآن مرد بهتر از زن معرفی شده؟!!!! مگه شما مجتهدی که برای خودت قرآن تفسیر میکنی؟!!!!!

    • بنده خدا

      درپاسخ به آقای بدون نام باید بگم که اولا افراد بزرگی وگمنامی اززنان وجوددارن که هیچ نام زیادی ازشون نیست.شماهم منظورمنو متوجه نشدید من اصلا منظورم این نیست که زن برتره یامردبرتره خیر این دومثل هم نبودن ونخواهندبود اما واقعا بده که مرداخودشونو برترمیدونن باعث تاسفه یکی ازعواملی که کشورماجهان سومه حفظ کردن همین عقاید جاهلیه.مرد اززن بلندتره نه بازم نمیشه گف من مردای زیادی دیدم که چاق وکوتاه بودن اصلا قدملاک مناسبی برای برتری نیست درحکایت چنین نقل است آدم قدبلندکم عقل است! زورمردبیشتره آره واضحه که بیشتره اما بازهم چیز بااهمیتی نیست احساس زن بیشتره اونم دلیل نیست اما عقل چیزی نیست که آدم نتونه انتخاب کنه بامطالعه باآگاهی به هرحال باید زمان نسبت به قبل پیشرفت داشته باشه یه خانم مثل حضرت فاطمه یا دانشمندانی مثل پرفسورمیرزاخانی یاخانم کوری یانویسنده موفقی مثل جی کی رولینگ که کتاب هری پاترو نوشت(این فرداینقدر کارخیرانجام دادکه عنوانش بعنوان پولدارترین زن جهان ازش گرفته شد)یا پروین اعتصامی ،کمترکسیه که اسم انوشه انصاری اولین زن ایرانی که به فضارفت رانشنیده باشد،کرولین پورکو دانشمند سیاره ای،آیاناهاوارد دانشمندرباتیک،ارفع کریم که واقعا جایزه راجع به این دختربچه تحقیق کنید و.......بازم بگم؟
      بلی درزمان قدیم به علت همین زوربازویی که میفرمایید خانمها محدودبودند،اماامروزه دیدید که اگرامکان رابه خانمهادهید میتوانندمثل آقایون باشند اسلام هم فرموده:هیچ زن ومردی نسبت به هم برتری ندارند مگربه تقوا

      پاسخ ها

      • یه نفر

        چرا آلینوش طریان رو ننوشتی؟
        من مسندشو که دیدم انگاربورس گرفته بود که بره دکترحسابی بهش گفته بود توتاهمینجاشم چون دختری زیاداومدی مردادانشمنداشونم نسبت به زنا حسودن ونمیتونن ببینن یه زن پیشرفت میکنه که بابای آلینوش گف این هزینه بورسو بده به کسی که نداره وضعش خوب وبودچون اینارو برای اطلاعات بیشتر گفتم که زنای دانشمندو باوجودشهرتشون گمنام نکنید
        سپاس...

    • بنده خدا

      وضمنا اگرم قرارباشه که کسی خودشوبعنوان جنس برترانتخاب کنه خانوماهستن چون یه دختر9ساله به اندازه یه پسر15ساله میفهمه اینومن نمیگم احادیث میگن.

      پاسخ ها

      • واقع گرا

        دخترا زود به بلوغ میرسن و پسرا دیر عمشون هم اینجوریه عمر متوسط مردا بیشتره -میمونا تو 7 سالگی به بلوغ میرسن

    • بنده خدا

      اگ مردای خارجی برتریشونوبه رخ بکشن یه بحث جداس اما مردای ایرانی ثابت کردن توفوتبالم هیچی نمیشن این همه خرج کردن برای تیم ملی هیچی نشدن اما خانومای ایرانی باوجوداینکه هیچ خرجی واسه فوتسال نکردن ازبهترینا هستن به بازیکنای فوتبال به خاطرگل به خودی که مراکش زد صدهزاردلاردادن درحالیکه خانومااینهمه توفوتبال زحمت کشیدن مزدشون دوتادونه سکه بی ارزش بود اره راست میگین توکشور بدبخت جهان سومی مثل ایران مردا صددرصد بهترن.

      پاسخ ها

      • علی

        شما که دارید در مورد فوتسال حرف میزنید بهتره تیم فوتسال بانوان ایران رو با تیم فوتسال مردان ایران مقایسه کنید نه با تیم فوتبال. اگه خانوم های ایرانی دو بار تو آسیا قهرمان فوتسال شدن بهتره بدونید که تیم فوتسال مردان ایران تا الان دوازده بار قهرمان آسیا شده و یک بار هم سوم جام جهانی شدند

    • بنده خدا

      ما اصلااین برتری روبه رخ آقایون نمیکشیم چون استعدادمون حتی توکارای به ظاهر مردونه هم ببشتره مثلاایرانو مردا دارن اداره میکنن اما انگلستان که نصف قدرت جهانه توسط ملکه اداره میشه یا توفوتسال مسلما ما اگه تیم فوتبال داشتیم (بازهم محدودیت)جام جهانی رم میبردیمهیچ مردی گناه نکرده استعداداش کمتره.

      پاسخ ها

      • علی

        تو کدوم کار به ظاهر مردونه استعداد خانوم ها بیشتره؟ رانندگی، کارهای صنعتی و ..... ، کدوم؟ بعد جالبه تو یه کار به ظاهر زنانه مثل آشپزی باز هم مردا بهترین هستند. انگلیس زمانی که نصف قدرت جهان بود پادشاهش یه مرد بود. وقتی ملکه به قدرت رسید وسعتش همین قدری بود که الان هم هست (یک جزیره). شاید بهتر بود روسیه و آمریکا رو مثال بزنید که البته اونا رو هم کلا مردها اداره کردند. در مورد فوتسال میتونید سرچ کنید و افتخارات تیم فوتسال مردان ایران رو ببینید، شما دارید فوتبال رو با فوتسال مقایسه می کنید که اصلا قابل مقایسه نیست

    • بی نام

      بالاترین هوش مال یک زن نویسنده س ازخودم نمیگم بریدسرچ کنید میبینید.

      پاسخ ها

      • علی

        اتفاقا اگه سرچ کنید میبینید که ایشون جز ده نفر برتر تاریخ در زمینه هوش هستند نه این که نفر اول باشند. نفرات اول تا پنجم از نظر هوش مرد هستند که اختلاف ضریب هوشیشون هم با این خانوم نویسنده زیاد هست

      • واقع گرا

        علی جوابتو داد حالا کنف شو

    • masiha

      این مطالب کاملا درسته مشکل اینجاس همیشه به خانما اینو تلقین کردن که باید کمتر و پایین تر از مردا باشن و تو سری خور یه خانم اگه بخواد خیلیا کارا ازش بر میاد خیلی کارا مرد و زن هر کدوم ساختار متفاوتی دادند و صد درصد خانما تو خیلی چیزا برتری دارن

      پاسخ ها

      • علی

        جالبه شما و خیلی از خانم های دیگه که به مردها انتقاد می کنید نمیگید که مرد و زن برابر هستند، بلکه میگید که زن ها برتر هستند. یعنی عین حرفای همون مردایی که بهشون انتقاد میکنید رو می زنید. اگه اینا ملاکه خب کلا ما تا الان تو دنیا دو تا فیزیکدان زن داشتیم که جایزه نوبل فیزیک رو گرفتند یا کلا یدونه ریاضیدان زن داشتیم که مدال فیلدز ریاضی رو گرفته بقیه جوایز رو همه دانشمندان مرد گرفتند. این قضیه مال زمان های خیلی قدیم هم نیست که بگید دخترا رو از تحصیل محروم میکردن و ..... بلکه از پنجاه شصت سال پیش تا الان هم که حساب کنید باز هم همینطوره

    • بنده خدا

      اگه مردا به احتمال یه ده میلیاردیم ازخانومابهترباشن مردای ایرانی نیستن

    • بنده خدا

      اگه مردا به احتمال یه ده میلیاردیم ازخانومابهترباشن مردای ایرانی نیستن

    • بنده خدا

      اگه مردا به احتمال یه ده میلیاردیم ازخانومابهترباشن مردای ایرانی نیستن

      پاسخ ها

      • واقع گرا

        مردا برتر هستن ولی تو ایرانی بودنش لایک مردای ایرانی وجود نداره که خیلیاش ترنس هستند

    • بی طرف

      باباچه بحثایی میکنین برتری فقط پوله چشاتونم بازکنین میفهمین.

      پاسخ ها

      • واقع گرا

        خیلی خیلی خیلی موافقم لایک

    • بنده خدا

      میدونین چرامردااینقدربه رانندگیشون مینازن؟
      چون تنهاکاریه که بدون ماماناشون میتونن انجام بدن.

      پاسخ ها

      • واقع گرا

        چرا در حالت فاعل بودن که زنا مفعولن تنهایی این کارو میکنن

      • واقع گرا

        شما باید واقع بینانه باشید نه با عقده نظر بدبد

    • دوختر گل

      بابا بزارین این پسرا واسه خودشون نوشابه باز کنن اینا همش از فشاره اگه این چنتا توانایی هایی که میگنو که باهاش کیف میکنن نداشتن که اندازه ی سوسک هم ارزش نداشتن اونا میترسن ثابت شدن برابری زن و مرد باعث بشه زنها اونها رو نپسندن حالا برتر باشه که هیچ واسه همین به دست و پا افتادن هی چرت میگن شما راس میگین جنس برتری وجود نداره مردا و زنها هم توانایی و هم نواقص دارند به خودی خودشون ناقصند فقط با هم برتر میشن ولی این مردا دوست دارند خودشونو به خانوما ثابت کنند خانوما رو تحقیر کنند ت حقارت خودشون معلوم نشه حقیر نیستن ولی اینجوری احساس میکنن ارزش زن بیشتر از ایناس که با هر یاوه گویی بیاد پایین دیگه هم زمان جاهلیت و زور گذشته زمانی که زنها به ناچار مثل کبوتر کور نشستن خونه بی خبر از همه چی و این باعث شده از روی جهالت مردها عقل زن رو زیر سوال ببرن الان زمان علمه کم کم خانوما خود واقعیشونو نشون میدن و قابلیتهای عقل وعلم زن که سالها محدود و نهفته مونده بود به همه ثابت شده ومیشه با به جا افتادن فرهنگ و پیشرفت علم همه چی برملا میشه نگران نباشین فقط نیاز به زمان هست فقط نگرانم مردا خود کشی نکنن این وسط یا حق

      پاسخ ها

      • واقع گرا

        لازم نیست ما خودمون رو واس شما ثبت کنیم این یه بحث بود که علان فهمیدم که بانادان ها بحث
        نکنیم

    • S

      سلام
      شمایی که میگید بیشتر مردها دانشمند هستند دلیلش اینکه راه پیشرفت زنان و همیشه همین مردها بستند محض اطلاع

      پاسخ ها

      • واقع گرا

        علان کسی راه پیشرفت تو رو بسته برو اختراع کن

    • کسی که حاضر بود پسر بمیرد

      اونایی که میگن تعداد دانشمندان مرد از دانشمندان زن بیشتر است باید بگم به خاطر این بوده که در گذشته ها مثلا 100 سال پیش، به خاطر این بود که در آن زمان مردهای مغرور و بی شعور و احمق فکر می کردند از زنان بهتر هستند که کاملا هم برعکس هست، اجازه ی حق کار و تحصیل به زنان نمیدادند اما الان که به زنان اجازه ی تحصیل میدند، در آینده خواهیم دید تعداد دانشمند های زن از دانشمند های مرد 1000000 برابر خواهد بود

      پاسخ ها

      • واقع گرا

        فقط میتونم بگم هه خوش باش

      • خوب باشه

        خوب چرا می گذارید اول مردا بهتون اجازه بدن بیایید تحصیل کنید شما که بهترید خودتون میومدید دانشگاه می زدید یا مردا رو بیرون می کردید... شما هر چی دارید از مردا دارید یکی دو قرن زیادی بهتون رو دادیم.

    • milad

      مردان همیشه در جنگ شرکت می کنند . برای زنان کشاورزی می کنن. کارهای سخت از جمله کارهای صنعتی انجام میدن . اختراعاتشون رو به ثبت میرسانن و زنها استفاده می کنن. ولی زنها فقط با درش خوندنشون فقط مدرک تحصیلی رو بهم ثابت میکنن. ولی مردان با درس خوندنشون . علم رو بهم دیگر نمایش می دهند و ثابت میکنن. مردها در شرایط سخت بیشتر از زنان دچار استرس و اضطراب هستند ولی در خودشام می ریزند.

    • ما

      جالبه اکثر مردها میگن ما قوی تر و باهوش تر از زن ها هستیم!!!!!!!!!!!! اما امان از روزی که یه مسئولیتی به گردنشون بیفته، یا زنشون یا مادرشون بیمار بشه، خودشون رو نمی توانند جمع کنند چه برسه زندگی رو. امان از وقتی که توی جاده های بیرون شهر رانندگی می کنند (من نمیدانم این همه کشته توی جاده ها به خاطر دست فرمون خوب کیه!!!!!)

      پاسخ ها

      • واقع گرا

        مسعولیت خانواده و همه سر گردن مرده شاید شوهر شما بی مسعولیته که چنین حرفی رو میفرمایید و در تصادف ها نیز اگر در تصادف های زنجیره ای دقت کنید یک نفر مقصره و اون یک نفر هم کسی نیست جز یک ضعیفه که داشت با پراید دور میزد

      • بدون نام

        از کجا میشه فهمید دلیل اکثر تصادفات زن است یا مرد؟ باید یا پلیس راهنمایی و رانندگی باشی یا آمار گرفته باشی.من به عنوان یک زن، افرادی رو که روی هوا حرف میزنند و دروغ می چسبانند را میسپارم به خدا، ان شاء الله، خدا خودش جوابشونو بده؛ تا اینقدر راحت تهمت توی جامعه پخش نشه.

    • پرویز

      مرد جنس برتر است(البته مرد واقعی) از هر نظر که فکر کنی که چند نمونه براتون میارم.۱.مرد در رابطه جنسی فاعل و زن مفعول است.۲.عقل مرد دو برابر عقل زن هست۳.زن خیانتکار تر از مرد هست۴.قدرت جسمانی مرد بیشتر از زن است.۵.تمامی مسئولیت های خانواده گردن مرد است۶.زنان با پول شوهر خود خرید های الکی مثل خرید لباس و وسایل آرایشی می کنند که مردان غریبه را در خیابان تحریک کنن و کلی موارد دیگه.حیف که بعضیا درک نمی کنن،در ضمن مردان هستن که از زنان دفاع می کنن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه دلائلی !!!!! فقط خودت رو می توانی با این دلایل راضی کنی؛ اون هم شاید.!!!!

      • بنده خدا

        مرد خیانتکارتره فقط معلوم نیس قبل ازدواج چقدر...انجام داده انتظارم داره دخترباکره گیرش بیاد

      • بدون نام

        به عنوان یک پسر قبول دارم زنان مدیرتر وبافکرتر وزیباتر وزرنگ تر ازمردان هستند. این مردان هستند که به خاطر زنان همه کار می کنند. یک زن میتونه هر مردی روبا هر اخلاقی زن ذلیل کنه دلیل وجود مرد خدمت به زن است و مردان باید جلوی زنان زانو بزنند.

    • بنده خدا

      زنا خیلی بهترازمردان آهای شمایی که میگی مرداخیانتشون کمتره هیچم اینطوری نیس عین همه خیانت میکنن جامعه خیلیی کثیفه فقط میزان گنده کردنش باهم فرق داره دوما شمایی که میگی مردا دانشمنداشون بیشترن سرچ کن تا بیینی منتها دانشمندای مردوخیلی بزرگشون میکنن

    • واقع گرا

      خیلی عجیبه کسایی که نظر میدن اکثرا یا زیر 18 سال سن دارن یا عقده ای هستن.
      جمع کنید بره هر دو جنس برتر اند و علم و دین اثبات کرده حالا یه کمی تفاوت دارن هی بعضیا دعوا دوست دارن.تو کشورای پیشرفته کسی بر کس دیگر برتری ندارند هر دو جنس یکی هست.اگه یکی از جنس ها نبود اون یکی جنس هم نبود فقط شرایط جوامع فرق دارن.هر کس علم بیشتری دارد از همه برتر است.

    • 68

      خداروه شهداروشادکنه اگرمیدانستن چنین روزایی میادکه برای همدیگه خرشنه میکشیم هیچ زمانی این کار نمیکردن شما یک مشت بیشهور هستید

    • 68

      راست میگه

    • یه نفر

      ارزش مرد فقط به اندازه ی خاک زیر پای زن است و مرد پابوس زن است

    • استاد

      شاید باورت نشه ولی......

    • واقع گرا

      شمایی که میگی مرد خاک زیر پای زن است خیلی در اشتباهی چون عامل اکثریت فساد ها و خیانت ها زنان هستند.

      پاسخ ها

      • بنده خدا

        توایران که منشاء فساد مردها هستن
        مردهای ایرانی فوق العاده هیزهستن ازخودم نمیگم بامانتوی مسخره ی مدرسه ازمدرسه تاخونه که پیاده میومدم همه مردا باچشماشون میخاستن منو بخورن ضمنا اصلا زیبا هم نیستم که بخام بگم واسه این علته وواقعا هنوز نفهمیدم که چرا همه زل میزنن برای دوستامم که تعریف کردم اونها هم همین بودن

    • یک مرد

      من با بقیه اقایون کار ندارم ولی نظر شخصیمو میگم.به نظر من فلسفه وجودی ما مردان خدمت به سرورانمان یعنی خانمها است.این یه حقیقته که مردان برای نوکری کردن برای زنان افریده شده اند و بزودی زنان به جایگاه واقعی خود خواهند رسید.

    • ناشناس

      نظر همه محترمه و کسی حق نداره موافقت یا مخالفت کنه چه نظر درست باشه چه غلط.

    • بدون نام

      در کل مرد بودن برتری محسوب میشه و کسی نمیتونه منکر این قضیه بشه چرا که برای بی ارزش نشون دادن یه مرد از لفظ زن بودن استفاده میشه و برعکس برای تعریف از یه زن میگن طرف خیلی مرده!

      پاسخ ها

      • واقع گرا

        موافقم تنها برتری زن حداقل برای مردان اینه که مردان دنبال زنان

      • بدون نام

        وقتی ادیان الهی(قبل از تحریف)و اسلام برای زن اینقدر ارزش قائل شده اند و در طول تاریخ همیشه از زن دفاع کرده اند، اما به دلیل اقلیت بودن پیامبران (هدایتگران) مردم حرفهایشان را قبول نمی کردند و راه خود را می رفتند و می روند؛ معلوم است که از نظر این مردم، مرد برتر محسوب میشه !!!! جای تعجب نیست!!!!!

    • حمید رضا

      این خصوصیات مثبت که گفتی همش مال اقایون هست
      چون تو ایران گرسنگی جنسی زیاده دولت مجبور شده بهشون باج بده
      اگه دست من باشه نمیزارم زن پاشو از در خونه بزاره بیرون.
      هار شدن، به اصطلاح زنها بترسید که دست من بیوفته

      پاسخ ها

      • بنده خدا

        پای من میرسید نمیزاشتم مردا برن بیرون که آمار تجاوز بیاد پایین واینهمه دختر بیگناه ازخانواده طردنشن بخاطر هوس بازی مردها

    • محمد

      ببخشید اگه من به جای شما بودم این سایت رو درست نمیکردم چون با درست شدن این سایت چند نفر به هم افتادن و دارن دعوا میکنن سر یک چیز بی خود خدا مارو آفریده زندگی کنیم خدا مرد و زن رو آفرین تا باهم باشن اگه خدا میخواست یکی رو از اون یکی بهتر کنه که اصلا چرا اون یکی دیگه رو می آفرید خدا در قرآن فرموده زن و مرد یکسان هستن و هیچ تفاوتی ندارن فقط مرد قدرتمند تر از زن هست و این از ویژگی های زن هست که ظریفه بیاین به جای این بحث ها به بحث های بهتری بپردازیم

    • شاهین

      زنا بهتر نیستند تو هیچی حتی بهترین اشپزام مرد هستند فقط زنان کمی خود شیفتگی دارند الان دارن میگن آزادی نیست از سال 1920 که دیگه حق رای دادهش ده درظم در این مورد تحقیقات و علمی کاکلا آزادی دارند الان مثلا یک اختراع کنه نمیتونه ثبت یانکنه خجالت میکیشین گوگولیا بالاخره هم مرد خوبی داره هم زن البته در مورد دامشگاه هم بگم اخه اگه شما 2 سال سربازی میرفتین و خرج خانواده رو درمیاوردن دیگه وقت اینکارارو نداشتن زنان خوبیشون اینه که مهربانتر هستن اگه حسودی.

    • اریا

      سلام بنظرم زنان قدرت برترند من مذکرم اما واقعا زنها بهترند در همه چی هوششان هم بالاتره زنان در خانه و همه جا رییس اند ما ماردا نوکر زنان هم نیستیم زنان میتوانند هر مردی را رام خود کنند واقعا زنها خیلی بهترند در اینده تین مردانند که غلام زنها میشن واقعا زنان حنی زور بیشتری دارند من یکی کم اوردم ما تنها چیز خوبمون فحش دادنه واقعا برای خودمون متاسفم هرجا میریحرف زن حرفه وحرف ما ارزنی ارزش نداره در اینده نوکری برای زنان ارزوست

      پاسخ ها

      • ناشناس

        کی این چرت پرتارو گفته یک:باهوش ترین آدم دنیا انیشتین یک مرد بود.دو:قوی ترین آدم دنیا ماریوش پوجانوفسکی یک مرد بود پس چی

    • علی

      غلطه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج