جاباما
۷۲۳۶۵۳
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

آخرین شرایط تیام برای ماندن در جمع آبی‌ها

پندار توفيقی و رضا افتخاری برای مذاکره و توافق بر سر تمدید قرارداد مامه بابا تیام تا ترکیه رفتند و اما خروجی و نتیجه این جلسه چیزی نبود که هواداران استقلال انتظارش را داشتند.

روزنامه گل: پندار توفيقی و رضا افتخاری برای مذاکره و توافق بر سر تمدید قرارداد مامه بابا تیام تا ترکیه رفتند و اما خروجی و نتیجه این جلسه چیزی نبود که هواداران استقلال انتظارش را داشتند. معاون باشگاه استقلال در پیامی اینستاگرامی اعلام کرد بهترین پیشنهاد تاریخ باشگاه استقلال را پیش روی مدیر برنامه‌هاي تیام گذاشته‌اند و از اینجای ماجرا به بعد همه چیز به این بازیکن سنگالی و مدیر برنامه‌هایش بستگی دارد. توفیقی گفت منتظر مي‌مانند تا ببینند آنها چه جوابی برای این پیشنهاد سخاوتمندانه استقلال دارند. همان موقع اعلام شد رقم پیشنهادی استقلال به تیام حدود یک میلیون دلار است. با توضیحات روزبه مدیر برنامه‌هاي تیام وضعیت این بازیکن تا حدودی مشخص شد. آنها توپ را به زمین استقلال انداخته‌اند و این بار افتخاری و توفیقی هستند که باید بگویند با درخواست ستاره سنگالی موافقت مي‌کنند یا خیر؟

بسته پیشنهادی توفیقی به تیام

بسته پیشنهادی باشگاه استقلال برای تیام به گونه‌اي است که تا یک میلیون و ۵۰ هزار دلار هم مي‌رسد.البته شماره ۷ آبی‌ها که لقب پلنگ سیاه را به او داده‌اند برای رسیدن به این مبلغ سنگ‌هاي بزرگی را باید از پیش پایش بردارد! دستمزد ثابت و اصلی تیام کمتر از ۷۰۰ هزار دلار است. حالا اگر استقلال قهرمان لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی شودو همچنین تیام عنوان آقای گلی را کسب کند مجموع رقم اصلی قرارداد و آپشن‌هايش به یک میلیارد و ۵۰ هزار دلار مي‌رسد. بسته پیشنهادی استقلال برخلاف آنچه که توفیقی مي‌گوید دندان گیر نیست. شاید آقای گلی و قهرمانی در لیگ برتر یا جام حذفی محقق شود اما گرفتن ۳ گانه کاری است که هنوز هیچ باشگاهی در تاریخ فوتبال ایران موفق به انجام آن نشده است.

رقم درخواستی، تیام 900 هزار تا یک میلیون دلار

مدیر برنامه‌هاي مامه تیام شرایط این بازیکن برای ماندن و تمدید قراردادش را اعلام کرد. آنها درخواست دستمزد یک میلیون دلاری برای یک فصل دارند، آن هم بدون هیچ شرط و اما و اگری در قالب آپشن یا پاداش. از مدیر برنامه‌هاي تیام نقل شده او مي‌تواند حدود ۱۰۰ هزار دلار هم از این مبلغ یک میلیون دلاری را تخفیف بدهد. گویا روزبه مدعی شده این مبلغ هم پورسانت خودش از قرارداد تیام است که به خاطر استقلال حاضر است از این پول درشت بگذرد! حالا نوبت استقلالی‌هاست تا به این درخواست جواب بدهند. به نظر مي‌رسد باشگاه درحال سبک و سنگین کردن این موضوع و تصمیم گیری در بالاترین سطوح مدیریتی است. توفيقی و افتخاری برای تمدید قرارداد تیام اختیار تام ندارند و هیات مدیره هم باید نظر مثبت یا منفی خودش را اعلام کند.

650 به علاوه 400 هزار دلار آپشن

رقم پیشنهادی استقلالی‌ها برای تمدید قرارداد تیام حدود ۶۵۰ هزار دلار مبلغ اصلی به علاوه ۴۰۰ هزار دلار به عنوان آپشن است. به عبارت دیگر استقلال و تیام حدود ۲۵۰هزار دلار اختلاف دارند. پولی که استقلالی‌ها برای پرداخت‌اش شرط و شروط سنگینی دارند و مهاجم سنگالی آن را بی قید و شرط مي‌خواهد. باید دید این موضوع منجر به جدایی تیام خواهد شد یا با کوتاه آمدن و توافق‌، روی یک رقم و شرایط نزدیک به خواست دوطرف، ستاره سنگالی یک فصل دیگر هم با پیراهن آبی به میدان مي‌رود. به خصوص که اگر تیام جدا شود، شفر برای پر کردن جای او ۲ بازیکن خارجی مي‌خواهد که مبلغ تمام شده آنها نباید تفاوت چندانی با رقم درخواستی شماره ۷داشته باشد.

تیام 3 میلیارد و 800 میلیون آب مي‌خورد

نکته جالب اینکه مدیر برنامه‌هاي تیام برخلاف ادعای برخی از رسانه‌هاي داخلی، مي‌گوید بازیکن‌اش هیچ پیشنهادی از تیم‌هاي عربستانی ندارد. به گفته او بهترین پیشنهادی که برای تیام رسیده همان دستمزد ۳ میلیون دلاری الکویت است. با این حال تیام اعلام آمادگی کرده با یک سوم این مبلغ ، یعنی یک میلیون دلار با استقلال تمدید کند. البته همان طور که اشاره شد این مبلغ مي‌تواند تا حدود ۹۰۰ هزار دلار هم کاهش پیدا کند. از اینجا به بعد همه چیز به مدیران استقلال بستگی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یک میلیون دلار میشه نه میلیهرد آقای نویسنده دلار 8تومانه اگر تا اون موقه به مرز دوبرابر نرسد چون تجربه ثابط کرده دلار ادل سال آخر سال میشه دوبرابر

    • بدون نام

      خوبه استقلال معروفت کرده حالا جفتک میندازی

    • بدون نام

      بابا جون مامانت ناز نکن دیگه ماما تیام!!!!!!!چی گفتم!!!!!!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      واقعا9 میلیارد می شه ولی تیام ارزش داره مخصوصا برای لیگ آسیا . یارو توفیقی رو از بندازیدبیرون کاوه رضایی هم به خاطر قرارداد وحرف بی خود ناشیانه این آدم رفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تیام بیست میلیاردم میارزه کثافتاشماره حساب بدین هوادارامیزنن ب حساب بقول شفرفقط یک مربی دیوانه ازتیام میگذره.

    • بدون نام

      این ملت دارن از گرسنگی میمیرن ۵ ملیارد بدن تهفه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شانسی گل میزنه مامان وبابای تیام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج