جاباما
۷۲۳۸۸۵
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

روش‌هایی برای پیدا کردن ارزان‌ترین بلیط هواپیما (۳)

در این مقاله به شما یاد می‌دهیم چگونه ارزان‌ترین بلیط هواپیما برای خرید را پیدا کنید و دیگر مجبور به پرداخت هزینه بیش از حد برای بلیط هواپیما نباشید.

برترین ها - ترجمه از حمید پاشایی: تا به حال برایتان پیش آمده که قصد سفر به جایی را داشته باشید، ولی به خاطر اینکه هزینه رسیدن به آن مکان برایتان بسیار گران تمام می شود کلاً قید آن را زده اید؟

در این مقاله به شما یاد می دهیم چگونه ارزان ترین بلیت هواپیما برای خرید را پیدا کنید و دیگر مجبور به پرداخت هزینه بیش از حد برای بلیت هواپیما نباشید.

روش‌هایی برای پیدا کردن ارزان‌ترین بلیط هواپیما (۳)
9. پرواز اکونومی گزینه اولتان باشد... ولی بقیه گزینه ها را هم در نظر داشته باشید

بلیت اکونومی به طور کلی ارزان تر از سایر کلاس های پرواز است. جای تردیدی وجود ندارد که کلاس اکونومی ارزان تر است، مگر اینکه مشکلی در وبسایت ایرلاین به وجود آمده باشد (مورد بعد را ببینید). در پرواز اکونومی، شاید فضای به میزان دلخواه برای پاهایتان نداشته باشید، و از غذاهای خوشمزه در هنگام پرواز نیز خبری نباشد. ولی در عرض کیف پول شما ممنون تان خواهد بود.

توصیه

بلیت های فرست کلاس را از همان ابتدا کنار نگذارید. گاهی اوقات با کمی خرج اضافه، تمام مزایای موجود در پرواز را به دست خواهید آورد. این اتفاق وقتی می تواند رخ دهد که شرکت هواپیمایی بسیاری از بلیت های کلاس بالاتر خود را نفروخته باشد، به خصوص در زمان هایی که مسافران بیزنسی سفر نمی کنند.

10. حواستان به خطاهای سایت شرکت هواپیمایی باشد

یک هشدار: رزرو بلیتی که به طور مشخص دارای خطای سیستمی بوده ممکن است پر ریسک باشد. ایرلاین ها همیشه به خرید اولیه شما احترام نمی گذارند. در چنین حالتی، آن ها ظرف چند روز از رزرو بلیت توسط شما بهتان اطلاع خواهند داد. در این صورت، اگر بخواهید با بلیت خریداری شده سوار هواپیما شوید احتمالاً جلویتان گرفته خواهد شد.

از اشتباهات لذت ببرید:

شرکت های هواپیمایی بسیار بزرگ هستند و گاهی وقت ها در هنگام انتشار قیمت بلیت هایشان اشتباهاتی مرتکب می شوند، که فرصتی طلایی برای شماست. پیش از اینکه بپرسید، به شما می گوییم که بله، این کار کاملاً قانونی است. این اشتباهات زمانی رخ می دهد که باگ سیستمی، خطایی در تبدیل نرخ ارز و یا خطای انسانی به وجود بیاید. تنها چیزی که اهمیت دارد این است که می توانید از این اشتباه به نفع خود استفاده کنید.

11. بعد از اینکه بلیت خود را خریدید و قیمت ها کاهش پیدا کرد، درخواست برگشت وجه کنید

شانس خود را امتحان کنید، حتی اگر شانس موفقیت زیادی برایتان وجود نداشته باشد.

حتی بعد از خرید نیز قیمت ها را دنبال کنید:

«اُه خدایا، من بلیت خودم را ۱۲۰ یورو خریدم و حالا قیمتش ۹۰ یورو شده...» این حس برایتان آشناست؟ شما می توانید از شرکت هواپیمایی درخواست برگشت وجه کنید. هر ایرلاینی سیاست خاص خود را در این مورد دارد، ولی شما شاید بتوانید تفاوت مبلغ پرداختی را پس بگیرید یا اینکه بلیت خود را ظرف ۲۴ ساعت کنسل کنید و کل مبلغ را پس بگیرید. در هر صورت، وقتی که می بینید قیمت ها کاهش پیدا کرده هیچ ضرری ندارد که درخواست جبران خسارت کنید.

12. پکیج خریداری کنید

اگر علاوه بر بلیت هواپیما به رزرو هتل و اتومبیل احتیاج دارید، می توانید به آسانی در خریدتان صرفه جویی کنید.

اکثر موتورهای جستجوی پرواز به شما اجازه می دهند که هتل، اتومبیل، و دیگر سرویس های اضافی را به همراه بلیت ارزان هواپیمای خود رزرو کنید. قاعدتاً اگر برای سفر خود به اتومبیل احتیاج ندارید آن را رزرو نکنید، یا اگر ترجیح می دهید از سرویس هایی مثل Airbnb و Couchsurfing استفاده کنید تا به مردم محلی نزدیک تر باشید، به سراغ هتل نروید. ولی اگر به این خدمات احتیاج دارید، اغلب ارزان تر است که آن ها را با بلیت پرواز خود رزرو کنید چرا که برای پکیج ها تخفیفی در نظر گرفته می شود.

آیا شما نیز تکنیک خاص خود برای پیدا کردن بلیت های بسیار ارزان هواپیما را دارید؟ آن را با ما در میان بگذارید. مطمئن باشید که ما هم دوست داریم ارزان سفر کنیم!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خاک تو سرت حداقل ترجمه میکنی معادل سازی فارسی کن(یورو)یه چیزی بنویس به درد ما تو ایران بخوره

    • ali

      من بلیطم از تیک بال میگیریم چون هم ارزونه هم اینکه خیلی پشتیبانی خوب و راهنمایی دقیق و شفا سازی داره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج