۷۲۴۴۳۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بهترین ساعت‎های هوشمند مورد انتظار در سال ۲۰۱۸

بهترین ساعتهای هوشمند مورد انتظار در سال ۲۰۱۸ کدام هستند؟ ما می‌دانیم که تعداد انگشت شماری در حال حاضر وجود دارد، اگرچه بسیاری از ساعت‌های هوشمند دیگر بزودی رونمایی خواهند شد.. در حال حاضر، در اینجا بهترین ساعت‌های هوشمندی که در سال جاری عرضه می‌شوند این‌ها هستند.

و ب سایت گیم فا: ۲۰۱۸ به عنوان یک سال جالب برای گجت‌های پوشیدنی است. گوگل اخیرا یک پلت‌فرم مجهز به Android Wear را برای Wear OS بازنویسی کرده است و گزارش شده که تا پایان سال، این شرکت سه ساعت هوشمند با نام تجاری Pixel عرضه خواهد کرد. بین تولید چیپ‌ست جدید اسنپدراگون کوالکام برای گجت‌های پوشیدنی و شایعات در مورد ساعت هوشمند سامسونگ که با Wear OS اجرا می‌شود، به نظر می رسد ۲۰۱۸ سال خوبی برای کجت‌های پوشیدنی باشد.

بنابراین، بهترین ساعتهای هوشمند مورد انتظار در سال ۲۰۱۸ کدام هستند؟ ما می‌دانیم که تعداد انگشت شماری در حال حاضر وجود دارد، اگرچه بسیاری از ساعت‌های هوشمند دیگر بزودی رونمایی خواهند شد.. در حال حاضر، در اینجا بهترین ساعت‌های هوشمندی که در سال جاری عرضه می‌شوند این‌ها هستند.

(Gear S4 یا) Samsung Galaxy Watch

بهترین ساعت‎های هوشمند مورد انتظار در سال ۲۰۱۸

سامسونگ اخیرا نام Galaxy Watch و Galaxy Fit را برای استفاده در ساعت‌های هوشمندی و ردیاب‌های تناسب اندام بعدی خود مورد استفاده قرار داده است. در حال حاضر ابزارهای پوشیدنی سامسونگ تحت نام‎های Gear و Gear Fit عرضه می‌شوند. این نامی است که این شرکت برای لوازم جانبی تلفن و دستگاه‎های کوچکتر استفاده کرده است اما به نظر می‌رسد که برای دستگاه‌های تناسب‌اندام و ساعت‌های هوشمند ممکن است این روند در سال ۲۰۱۸ تغییر کند، زیرا طبق شایعات Gear S4 به نام تجاری Galaxy Watch تغییر پبدا کرده است.

با توجه به موفقیت بزرگ سری گوشی‌های هوشمند گلکسی سامسونگ - در هر دو بخش پرچم‌دار و میان رده - این منطقی است که شرکت محصولات پوشیدنی خود را تحت همان نام تجاری عرضه کند. نام تجاری گلکسی به طور گسترده‌ای شناخته شده و مرتبط با سامسونگ است، بنابراین استفاده از علامت تجاری اخیر می‎تواند قصد جدی سامسونگ برای تغییر نام گجت‌های پوشیدنی Gear و Gear Fit را در بر بگیرد. علاوه بر این، Galaxy Fit می‌تواند یک جانشین احتمالی برای ۲۰۱۶ Gear Fit 2 باشد.

انتظار می رود Galaxy Watch از طراحی مدور Gear S3 و S2 پشتیبانی کند، زیرا رابط کاربری ساعت‌های هوشمند سامسونگ در حال حاضر به طور کامل برای قاب‌های مدوری طراحی شده‎اند که از زمان عرضه‌ی S2 تا به حال یک شکل باقی مانده است. با این حال Galaxy Watch انتظار می رود که اولین ساعت هوشمند سامسونگ در دو اندازه متفاوت باشد. تمام شایعات اشاره به یک طراحی واحد دارد که در اندازه کوچکتر و بزرگتر، مانند ساعت اپل، در دسترس خواهد بود. هیچ کلمه‌ای هنوز در مورد اینکه آیا این ساعت‌ها در نسخه‌های "کلاسیک" و "ورزشی همانند Gear S2 و S3 عرضه می‌شوند، وجود ندارد.

Apple Watch Series ۴

بهترین ساعت‎های هوشمند مورد انتظار در سال ۲۰۱۸

سری چهارم اپل واچ یکی دیگر از مورد انتظارترین گجت‌های این سال است. همانطور که در مورد ساعت‌های گلکسی دیده می‌شود، انتظار نمی رود شاهد طراحی جدیدی از ساعت اپل باشیم و اپل همان طراحی مستطیل شکل فعلی را حفظ خواهد کرد، اما ممکن است یک صفحه بزرگتر را معرفی کند. با توجه به شایعات اخیر، سری چهارم اپل واچ با ۱۵ درصد افزایش صفحه نمایش نسبت به پیشینیان خود عرضه می‌شود.

اپل در حال کار بر روی صفحه نمایش microLED خودش در یک کارخانه‌ی مخفی در کالیفرنیا است، و خانواده اپل واچ نامزد اصلی برای استفاده از این تکنولوژی است. مدل های کنونی دارای صفحه نمایش اولد هستند، اما تغییر رویه به تکنولوژی جدید، مزایای متعددی را به همراه دارد، از آنجا که پنل‌های microLED نازک تر هستند، مصرف کمتری دارند، و قادر به رسیدن سطوح روشنایی بالاتری نسبت به پنل‎های اولد هستند.

یکی دیگر از شایعات جالب در مورد ساعت هوشمند جدید اپل در مورد امکان استفاده از بندهای ماژولار در سری چهارم است. ما قبلا بندهای ساخته شده توسط تولید کننده‌های ثانویه با باتری جاسازی شده را دیده‌ بودیم، اما گفته می‌شود که اپل به دنبال مفهوم بندهای ماژولاری است که شامل عملکرد اصلی دستگاه شود. به عنوان مثال، یکی از این ساعت‌های ماژولار می‌تواند یک باتری، یک دوربین و حتی صفحه نمایش ثانویه ، بدون اینکه حجم ساعت افزایش پیدا کند، داشته باشد.

Samsung Wear OS

بهترین ساعت‎های هوشمند مورد انتظار در سال ۲۰۱۸

اخیرا شایعه‌ای وجود دارد که ادعا می‌کند سامسونگ یک ساعت هوشمند مبتنی بر Wear OS را توسعه می‌دهد. این شایعه بر اساس اظهارات اخیر کوالکام شکل گرفته که می‌گوید گوگل و چندین شرکای آن در حال توسعه تعدادی از محصولات و همچنین یک ساعت هوشمند پرچم‌دار هستند که قابلیت های جدید چیپ‌ست اسنپدراگون برای گجت‌های پوشیدنی و سیستم‌عامل جدید را به نمایش می‎گذارد. سامسونگ و گوگل در گذشته در حال کار بر روی نسخه‌های مختلف سری Nexus بوده‌اند، بنابراین احتمال همکاری دوباره وجود دارد. یک ساعت هوشمند مبتنی برWear OS با قاب چرخشی که توسط سامسونگ ساخته شده است. اگر این واقعا وجود داشته باشد، ما واقعا منتظر دیدن آن هستیم.

Google Pixel Watches

بهترین ساعت‎های هوشمند مورد انتظار در سال ۲۰۱۸

ساعت‎های هوشمند اندرویدی در حال حاضر جایگاه خوبی ندارند. با توجه به محبوبیت متزلزل و کاهش فروش، گوگل به تازگی با امید به کسب جایگاهش در بازارهایی که توسط watchOS و Tizen قبضه شده است، تصمیم به بازسازی برند Android Wear به عنوان Wear OS گرفته است. علاوه بر بازنویسی سیستم‌عامل، گوگل در حال کار بر روی بهبود آن بوده تا بتواند بهتر با ساعت‌های هوشمند اپل و سامسونگ رقابت کند. اما گوگل در این رقابت تنها نیست - کوالکام در حال آماده سازی یک چیپ‎ست ساعت هوشمند جدید برای امسال است، در حالی که تعدادی از همکاران گوگل بر روی ساعت‌های هوشمند مبتنی بر Wear OS جدید کار می‌کنند. در میان همه اینها، سه ساعت برند پیکسل نیز قرار است قبل از تعطیلات منتشر شوند.

Huawei Watch 2 2018

بهترین ساعت‎های هوشمند مورد انتظار در سال ۲۰۱۸

هوآوی مدتهاست که به دنبال جایگزینی برای مدل ساعت هوشمند سال ۲۰۱۷ خود است، اما به نظر می‌رسد که این شرکت آماده نیست که به نسخه‌ی ۳ پرش کند و در عوض Huawei Watch 2 2018 را عرضه خواهد کرد. ما از قبل می‌دانیم که ساعت به چه شکل به نظر می‌رسد، به طوری گویی عرضه شده است و فاصله زیادی با طراحی سال گذشته‌اش ندارد و به نظر می‌رسد که دقیقا مشابه است و تنها ورزشی‌تر به نظر می‌آید، و با پک سخت افزاری مشابه - چیپ ست Qualcomm 2100، همراه با ۷۶۸ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی، عرضه می‌شود. این مدل حتی همان رزولوشن ۳۹۰ در ۳۹۰، صفحه نمایش ۱٫۲ اینچی OLED را مانند مدل سال گذشته حفظ کرده است. بزرگترین تفاوت بین Huawei Watch 2 2018 و پیشینیان آن پشتیبانی از eSIM در مدل ۲۰۱۸ خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج