۷۲۶۲۶۲
۸۰ نظر
۵۵۶۰
۸۰ نظر
۵۵۶۰
پ

ستاره‌هایی که خود را زشت می‌بینند!

زیبایی نسبی ست به همین دلیل هر کسی برداشت متفاوتی از آن دارد. اما در دنیای هالیوود معیارهای تقریبا مشخصی برای زیبایی در نظر گرفته شده که تقریبا در اکثر ستاره ها یکسان است. برخی از ستاره ها به زیبایی خود باور دارند در حالی که برخی دیگر خود را زشت می پندارند به طوری که حتی اجازه نمی دهند نام شان را در لیست زیباترین ستاره ها قرار دهند. در واقع آنها تصور دیگری از خود دارند.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: دنیای ستاره ها پر از زیبایی ست، اما منظور از زیبایی چیست؟ زیبایی نسبی ست به همین دلیل هر کسی برداشت متفاوتی از آن دارد. اما در دنیای هالیوود معیارهای تقریبا مشخصی برای زیبایی در نظر گرفته شده که تقریبا در اکثر ستاره ها یکسان است. برخی از ستاره ها به زیبایی خود باور دارند در حالی که برخی دیگر خود را زشت می پندارند به طوری که حتی اجازه نمی دهند نام شان را در لیست زیباترین ستاره ها قرار دهند. در واقع آنها تصور دیگری از خود دارند.

اگر چه بعضی از آنها از روی فروتنی این کار را می کنند اما برخی دیگر واقعا به زیبا نبودن خود ایمان دارند. اگر دوست دارید بدانید که کدامیک از ستاره های زن هالیوود، چهره خود را زشت می پندارند، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

1.مگان فاکس

ستاره‌هایی که خود را زشت می‌بینند!
نام مگان فاکس را در لیست زیباترین زنان جهان دیده ایم. در واقع او به خاطر جذابیت چهره اش بود که به شهرت رسید. اگر به رزومه کاری او نگاهی بیاندازید خواهید دید که او سابقه درخشانی در عرصه بازیگری از خود ثبت نکرده است، در واقع تنها دلیل محبوبیت او زیبایی اش می باشد. اما نظر او در این باره چیز دیگری ست. او می گوید من هیچ جذابیتی ندارم و چهره خودش را با تد نیوجنت مقایسه می کند. به راستی اگر او جذاب نیست، معیار زیبایی چه می تواند باشد؟!

2. پنه لوپه کروز

ستاره‌هایی که خود را زشت می‌بینند!
اگر چه پنه لوپه کروز اخیرا موفقیت های چشمگیری نداشته اما کارنامه اش آنقدر درخشان بوده که این موضوع از محبوبیت اش ذره ای نکاسته است. او نه تنها به عنوان بازیگر، بلکه به عنوان یک مدل نیز شناخته شده است. بعضی ها موفقیت او را نتیجه زیبایی اش می دانند اما او خودش از این که نامش در لیست زیباترین زنان جهان قرار گرفته، پشمان است. در جذابیت ظاهری او شکی نیست اما او خودش این موضوع را درک نمی کند. او می گوید: «به نظر خودم من نه تنها زیبا نیستم، بلکه گاهی هم زشت به نظر می رسم. وقتی به دوران جوانی ام، زمانی که دوست داشتم همه به من نگاه کنند، فکر می کنم خنده ام می گیرد. اما حال دوست دارم که من به دیگران نگاه کنم و چیزهای جدیدی از آنها بیاموزم.»

3. اولیویا وایلد

ستاره‌هایی که خود را زشت می‌بینند!
اولیویا وایلد مدل معروف آمریکایی ست که از سال ۲۰۰۰ تاکنون در عرصه بازیگری فعالیت داشته است. او موفقیت های زیادی را در بازی در فیلم هایی چون «Thirteen» یا «House» به دست آورد و همین امر بر محبوبیت و بالا رفتن اعتماد به نفس اش افزود. اما با تغییراتی که در زندگی شخصی او رخ داد، همه چیز تغییر کرد. او در سال ۲۰۱۱ با همسرش به مشکل برخورد و مجبور شد که با وجود ۲ فرزند از او جدا شود. در آن زمان بود که اولیویا تبدیل به فردی عصبی شد. او تصور می کرد که دلیل ترک همسرش زشت بودن اوست. او در این باره می گوید: «جیسون سودیکیس بسیار جذاب است. من همیشه از او خوشم می آمد و طرفدارش بودم. به نظرم جذابیت من به گرد پای او هم نمی رسد.»

4. میلا کونیس

ستاره‌هایی که خود را زشت می‌بینند!
میلا کونیس از دوران نوجوانی فعالیت خود را در عرصه بازیگری آغاز کرد اما از سال ۲۰۰۸ بود که شهرت او جهانی شد. حدود یک دهه است که نام او جزو درخشان ترین ستاره های هالیوود دیده می شود. او در سال ۲۰۱۲ با اشتون کوچر وارد رابطه شد و در سال ۲۰۱۵ با او ازدواج کرد، سپس صاحب ۲ فرزند شدند. سبک فرزندداری او همیشه زبانزد خاص و عام بود. او نیز از این موضوع به خود می بالد. اما زمانی که صحبت از زیبایی اش می شود، او نظری مخالف با دیگران دارد.

شکی نیست او که زنی جذاب است اما خودش این موضوع را قبول ندارد. او می گوید: «من از توجهی که مردم به من می کنند سپاسگزارم اما خودم را به عنوان زنی زیبا قبول ندارم. من آدم باهوش، خوش خنده و شوخ طبعی هستم و همین خصوصیات است که من را تبدیل به فردی دوست داشتنی کرده است، نه زیبایی ام.»

5. کیم کارداشیان

ستاره‌هایی که خود را زشت می‌بینند!
شاید با دیدن اسم کیم کارداشیان در این لیست تعجب کنید اما حقیقت دارد، او خودش را زیبا نمی داند. اگر چه او با سلفی هایی که مدام از خود می گیرد، این تصور را به دیگران منتقل می کند که به زیبایی اش ایمان دارد اما در واقعیت اعتماد به نفس او آنقدرها هم بالا نیست. او در مصاحبه ای اعتراف کرد: «من آنقدرها که دیگران فکر می کنند، زیبا نیستم.» هر چه باشد این طرز فکر مانع از فعالیت و پیشرفت او نشد.

6. جسیکا آلبا

ستاره‌هایی که خود را زشت می‌بینند!
اگر به پرونده بازیگری جسیکا آلبا نگاهی بیاندازید، خواهید دید که او سابقه درخشانی در عرصه بازیگری نداشته است، اما جالب اینجاست که همچنان محبوبیت خود را در میان مردم حفظ کرده است. کارگردان های زیادی به همکاری با او علاقه نشان می دهند و مردم در صف های طولانی برای تماشای فیلم های او می ایستند. اما دلیل اینهمه محبوبیت چیست؟ بله! زیبایی اش. همه ما می دانیم که نام او در میان زیباترین زنان جهان قرار دارد اما خود او این واقعیت را نادیده می گیرد. او حتی در مصاحبه ای گفته: «من اصلا زیبا نیستم» از آنجایی که ما عکس های بدون آرایش او را دیده ایم، می دانیم که این حرف اش صحت ندارد، بنابراین شاید شکست نفسی اوست که وادارش می کند جذابیت اش را نادیده بگیرد.

7. مارگو رابی

ستاره‌هایی که خود را زشت می‌بینند!
مارگو رابی از ستاره هایی ست که به زیبایی خود اعتقادی ندارد. این ستاره استرالیایی در فیلم «The Wolf of Wall Street» درخشید. در واقع با این فیلم بود که تبدیل به ستاره ای جهانی شد. بسیاری از کارشناسان و حتی مردم عادی او را به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان می خوانند، اما نظر او در مورد خودش چیز دیگری ست. او در این باره می گوید: «من جزو زنان زیبای بلوند به حساب نمی آیم. در جمع دوستان دخترم، من اصلا زیبا نیستم. من هیچ دوره از زندگی ام فکر نمی کردم که زن جذابی هستم. اگر شما فکر می کنید که من در فیلم «The Wolf of Wall Street» بسیار زیبا به نظر می آیم، باید بگویم که دلیلش اکستنشن مو و مدل آرایشم بود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کیم کارداشیان زشته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه به نظر من اصلا زشت ميستند، حالت صورت و حالت چشماشون و مدل لبهاشون واقعا ظريف و زيباست.

      • بدون نام

        دوست عزیز کیم کارداشیان یه جای طبیعی تو کل هیکلش نداره لباش تزریقه چشماشم مژه مصنوعی داره!

      • بدون نام

        این جوری میگن که فروتن به نظر برسن

    • ناشناس

      شما کلیک کردی روی هنرمندا؟ منم خودم را زشت می پندارم. گاهی فکر می کنم خدا آدم ها را اصلا زیبا نیافریده. دماغشون گنده اس یا صورتشون کک مکیه. یا خال دارند یا جوش دارند ، چشمشون ریزه.. بینی اش خیلی کوچیه یا بزرگه و فکشون جلو هست. دهنش گنده است یا صورتش وقت خنده چروک دارد ؛ اگر مرد هست مثلا کچله و ... بلاخره ما آدمیم. با آرایش یه مقدار قشنگتر می شویم. نصف زیبایی زنها به خاطر افکار درونی شون هست. ما آدمیم و از گوشت و پوست آفریده شدیم. با عکس های شسته رفته شده و آرایش کرده متفاوتیم. راستش دنیا این را نمی پذیرد. دنیا می خواهد زنها را زیباتر از آنچه هستند جلوه بدهد. با آرایش .. با مدل موی خاص.. با لباس قشنگ.... در این شبها التماس دعا دارم.

      پاسخ ها

      • 666

        خودت فهمیدی چی گفتی؟اراجیف میگی چرا

      • بدون نام

        هرچی چرت و پرت بود و به ذهنت رسید گفتی

    • بدون نام

      جالب بود

    • بدون نام

      مارگو رابی خودشو خوشگل نمی بینه پووووفف ..مگ میش مگ داریم عجیب زیباست

    • بدون نام

      کیم کارداشیان و پنه لپه کروز درست فکر میکنند که زیبا نیستند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا همینطوره

    • ari

      یه تعدادیشون خواستن فقط شکسته نفسی کنن و
      ی تعدادیشونم مث پنه لوپه کروز هم واقعا زیبا نیست

    • سینا قلیزاده

      گیم کارداشیان واقعا زشته

    • رضایی

      اینا اگه این پلنگای ایرانی رو با اون همه آرایش وحشتناک وترسناکشون ببینن حرفشونو پس میگیرن.درک نمیکنم چرا یه دختر خودشو با اون همه کرم وعمل زیبایی زیبا میبینه

      پاسخ ها

      • Mona_jb

        دقیقا.

      • بدون نام

        لایک

      • بدون نام

        همونطوري كه تو با هيچ اطلاعات و همينطور الكي خودت رو داناي مطلق مي دوني و در مورد همه نظر ميدي

    • یع زشت

      منم فک میکنم زشتم پس باید امید داشته باشم که قیافم مث ایناس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم همینطور

    • بدون نام

      خودشونو لوس کردن !

    • دلنیا

      راستش چیزی که پنه لوپه کروز درمورد خودش فکر میکنه واقعیت داره اون واقعا خیلی جذاب و زیبا نییت اما در موفق بودن اون درعرصه های هنری هم شکی نییت

    • دلنیا

      وای من عاشق مارگو هستم اون عالیههه
      هم موفقه هم خوشگلهه

    • بدون نام

      مارگو رابییی عشقهه

    • بدون نام

      همشون خوشگل بودن جز پنه لوپه و اولیویا
      من ک خوشم نیومد

    • بدون نام

      خدا رو شکر خودشون میدونن

    • بدون نام

      کارداشیان عزیز معلومه که شما زیبا نیستید شما اصلا زیبا نیستید

    • بدون نام

      اونوقت ما اینجا یک سری پلنگ داریم که همشون فکر میکنن ملکه ی زیبایی سال هستن

    • بدون نام

      جسیکا آلبا و میلاکونیس که خیلی خوشگلن.

    • هانیه

      بهشون حق میدم

    • فرشته

      جالبه

    • بدون نام

      مگان فاکس وپنه لوپه کروز دیگه چرا؟ خیلی خوشگلن آخه *.*

    • بدون نام

      در بین همه اینا فک کنم فقط کیم کارداشیان راست گفته که زشته .خخخخ

    • بدون نام

      کیم کارداشیان در مورد خودش درست گفته این خانم اگر تمام عمل های زیبایی و ژل هایی رو که تزریق کرده از رو صورتش محو کنیم زیبا نیست. البته ،آفریننده همه ما خداونده و امیدوارم به قول اون بازیگره سیرت آدم زیبا باشه ،صورت زیباییش همیشه کم یازیاد هست و یا با کمی دستکاری می شه زیباش کنی ولی اگر سیرت زیبا باشه صورت هم زیبا می شه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه اتفاقا کیم کارداشیان قبل از دستکاری صورتش خیلی زیبا بود به نظرم؛ عکسای ۵-۶ سال پیشش رو نگاه کنید. یه زیبایی شرقی خاصی داره مثل خواهرش که مدله

    • ملی و هزار راه نرفته

      واااااااااقعا جسیکا آلبا ، شکسته نفسی(شکسته بندی)میکنه که خودشو زشت میدونه

    • من

      كاش من قيافه مارگو رابي رو داشتم

    • یلدا

      خداییش این کارداشیان که راست میگه، واقعا زشته. تازه اگه اون یه مَن آرایشو برداره، واویلا که چه هیولاییه. فک نکنم طرفداراشم! صورتشو خوشگل بدونن.

      پاسخ ها

      • Mona_jb

        به نظر من کیم اگر صورتش رو انقدر عمل نمیکرد
        خیلی زیبا تر بود

    • فرهاد

      کیم کاردشین درست فکر میکنه که زشت هست :))

    • شاهین نیا

      اینان دیونه آن
      ( خدایا زیبایی سونو به ما بده

    • رضا

      و عمه ی من..

    • maedeh

      باید بیان اعتماد به سقفو از دختراي ايراني یاد بگیرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتما خودت اینطوری وگرنه دختر ایرانی اگه اعتماد به نفس داشت اینقدر آرایس و جراحی زیبایی نمی کرد

    • بدون نام

      کیم کارداشیان کلی آرایش داره تازه این شده به نظر من که اصلا قشنگ نیست اگه این قشنگه پس بقیه اولویت اول زیبایی توی دنیا دارند جسیکا آلبا هم بیشتر بانمکه تا زیبا به نظر من این باعث جذابیتش شده

    • بدون نام

      ایرانیان زیباترن اینها چهره معمولی دارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چی میزنی ؟

      • بدون نام

        خداوکیلی ایرانیها جزو عادی ترین چهرها هستن. بینی های بزرگ؛ جنس پوست نه چندان شفاف؛ لبهای تقریبا باریک

      • بدون نام

        پلنگهای ایرانی هم خوشگلن ایا

    • بدون نام

      وایلد و کونیس و فاکس و مارگو رابی قشنگن به نظرم

    • بدون نام

      مارگو رابی عاااااالیه مخصوصا هارلی کویین

    • محمد سعادتی

      مارگو رابی؟!

    • heidary md

      الویا

    • بدون نام

      کیم کارداشیان که زشته

    • بدون نام

      کارداشیام مرسی که خودتم گفتی زشتی

    • Mons

      خب به نظر من همشون زیبا هستن به خصوص مارگو رابی
      هیچکس زشت نیست فقط درجه زیبایی های انسان ها باهم متفاوته!
      هرکس هم یه نقطه قوتی داره یکی چشمای جذابی داره یکی هم بینی زیبایی

    • بدون نام

      معملومه کارداشین زیبا نیست ولی ناموسا مگان فاکس و جسیکا البا دارن خودشونو لوس میکنن

    • مرجان

      اینا باید بیان اعتماد به نفسو از بازیگرای ایرانی مخصوصا مریم معصومی و لیلا اوتادی یاد بگیرن که خودشونو الهه ی زیبایی و وجاهت میدونند

    • بدون نام

      دختر اگه سفيد باشه معمولا قيافه ش مورد توجه قرار ميگيره و اگر سبزه باشه بايد خييييييييلي زيبا باشه كه توجه كنن بهش.
      كلن سفيدا جذابترن و معمولا مغرورتر. چون از بچگي بيشتر بهشون توجه شده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سفیدای یخ؟

      • بدون نام

        من سفيدم ولي كسي قشنگ حسابم نمي كنه

    • بدون نام

      همیشه ادم خودشو از اون چیزی ک هست چند درجه کم تر میبینه واسه همه اینجوریه

    • بدون نام

      همیشه ادم خودشو از اون چیزی ک هست چند درجه کم تر میبینه واسه همه اینجوریه

    • بدون نام

      با ارایش همه خوشکلن بدون ارایش معلومه

    • امیر احمدی

      خلن والا:(

    • بدون نام

      چقدر اطلاعات غلط ميدين! يا منبعتون موثق نيست يا ترجمه تون اشكال داره وقتي هم كه ايرادات متن رو بهتون ميگيم اصلا توجه نمي كنين اينجا سردبير نداره؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حداقل می گفتی کجاش غلطه؟ چرا جو منفی میدی :)) انگار با هدف می خوای برترین هارو خراب کنی. نکن بابایی :)))

      • بدون نام

        توو نظرات قبلي گفتم كه! تيكه ي مربوط به وايلد پر از غلطه

      • بدون نام

        اوه الان متوجه شدم كه برترين ها نظراتي كه براي اصلاحيه شون دادم رو منتشر نمي كنه! خب بذار دلتون خوش باشه كه برترين ها منبع موثقيه درحالي كه ترجمه هاش يا از منبع موثق نيست يا اشكال داره ولي خب وقتي خواننده ش يكي مثل شما باشه ايرادي مداره

    • بدون نام

      مارگو رابی که فکر میکنه خوشگل نیست پس کی خوشگله.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوستاش

    • بدون نام

      اغلب اوقات دچار جنون خود زشت پنداري ميشيم چون خودمون رو بيرحمانه با خوشگل ترين ها مقايسه مي كنيم البته در زشتي دماغ گنده ي من كه جاي هيچ شك و شبهه نيست:)))))

    • نیما

      بنظرم بهتره درباره دخترای عملی ایران یه فکری کنید
      اونا دیگه درباره خودشون چه فکری میکنن

    • بدون نام

      کیم کارداشیان یک ذره هم خوشگل باش بخاطر عمل های صورتشه

    • مصطفی

      خدایا یه دونه از این زشتا نصیبمون کن

    • نسرین

      جسیکا آلبا که خیلی خوشگله!!

    • بدون نام

      همه شون چهره های معمولی حساب میشن که با آرایش خوشگل میشن

    • بدون نام

      این کارداشیان چه جوری به اینجا رسیده؟ واقعا که خیلی بی ریخته

    • ارینا

      مارگو زیبا

    • Arezoo

      بازیگرای ایران که خیلی احساس زیبایی می کنند با اون صورتای عملیشون.

    • تینا

      چرا ما ایرانیا هر کی چشم رنگیه رو میگیم خوشگل یا بی نظیر به خدا بعضیاشون خیلی گوشت تلخن و اکثرا معمولین همین مارگو رابی که انقد بعضیا دارن واسش سر و دست میشکنن من اصلا قیافشو نمی‌پسندم زمخته عکس قبل از عملشم تو پیج کلوزاپ تو اینستاگرام گذاشتن به خدا ملاحت و معصومیت زن ایرانی رو هیچ جای دنیا نداره مردای ایرانی که همش دنبال دختر چشم رنگین فکر میکنن خودشون چه تحفه ای هستن با اون قدای یه متریشون انقد از دخترا ایراد میگیرن خاک تو سرا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج