۷۲۷۵۹۱
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

رنج ساکنان شمیرانات از ترافیک

فرماندار شمیرانات با تاکید بر ترافیک در سطح شهرستان شمیرانات به ویژه منطقه تجریش گفت: باید از قطار شهری در سطح این شهرستان با هدف کاهش ترافیک بهره گرفت.

خبرگزاری ایسنا: فرماندار شمیرانات با تاکید بر ترافیک در سطح شهرستان شمیرانات به ویژه منطقه تجریش گفت: باید از قطار شهری در سطح این شهرستان با هدف کاهش ترافیک بهره گرفت.

سیاوش شهریور درباره ترافیک شهرستان شمیرانات با بیان اینکه مسئولان شهرداری و متولیان سابق شهر تهران و شمیرانات باید پاسخگوی تاریخ باشند، گفت: ترافیک شهرستان شمیرانات در منطقه شهری موجب رنج مردم شده است و متاسفانه منطقه یک و تجریش به سمت ساخت و ساز بی‌رویه و خارج از ضابطه، طرح جامع شهری و در نظر گرفتن فضاهای حیاتی حرکت کرده است.

وی افزود: بلندمرتبه‌سازی موجب شده است تا در خیابان‌هایی که گنجایش جمعیت زیاد را نداشته است برجهای ۲۰ تا ۳۰ طبقه به جای خانه‌های ویلایی ۲ طبقه ساخته شود.

شهریور با بیان اینکه باید فکری برای ترافیک این منطقه شود، تاکید کرد: حداکثر بار آموزشی تهران در منطقه یک است که بیشتر آن را مدارس غیرانتفاعی برعهده دارند و مردم بومی و تردد آنان در این میان نادیده گرفته شده است.

وی ادامه داد: همه شهرستان شمیرانات را شهرستانی مرفه و دارای قدرت و ثروت و منزلت می‌دانند، اما مردم در محلات قدیمی این منطقه زندگی عادی مانند سایر مناطق دارند.

شهریور ابراز امیدواری کرد: در سال جاری با تفاهم‌نامه‌ای که بین شهرداری منطقه یک و پلیس راهور منعقد می‌شود، ترافیک مدیریت شده تا مردم رنج کمتری ببرند.

فرماندار شهرستان شمیرانات در ادامه از اجرای ۲ طرح «نجات» و «یاوران زندگی» در مناطق شهری و روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: این ۲ طرح در راستای حفظ ارزش‌های خانواده و جلوگیری از آسیب به خانواده‌ها اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی تمام نقاط استان و شهرستان شمیرانات را تهدید می‌کند، گفت: برخی از آسیب‌ها مانند طلاق در شهرستان شمیرانات بیشتر از سایر نقاط و برخی آسیب‌ها نیز کمتر است. برای پیشگیری از این آسیب برای نخستین بار طرح نجات در نقاط شهری این شهرستان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این دو طرح پس از پایان ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد، افزود: در روستاهای این شهرستان نیز طرح جامع یاوران زندگی به منظور حفظ کانون خانواده و ارائه مهارت‌های زندگی، مدیریت بحران، کارآفرینی و آگاهی بخشی اجتماعی اجرا خواهد شد.

شهریور با بیان اینکه از همه فرصت‌های مادی و معنوی شهرستان برای کاهش آسیب‌ها استفاده میکنیم، گفت: در این دو طرح از حضور روحانیون مستقر در حسینیه‌ها و مساجد برای مبارزه با طلاق و ایجاد و افزایش ازدواج استفاده خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شهرداري منطقه يك اصل مقصره

    • بدون نام

      خوب چرا شهرداری دست از طمع پول گرفتن و افزایش درآمد برنمیداره آقا جان منطقه ای میبینین کشش نداره مجوز ساخت و ساز بی رویه چندین مناطق اینچنینی اگر زیبا هست یا هوای نسبتا بهتری داشته برای این بوده که خونه ها کم بوده جمعیت کم بوده کوچه باغ داشته و .... خوب همه شهر رو که گند زدین حداقل بقیه مناطق رو خراب نکنین اینجا هم ۲، ۳ سال دیگه میشه مثل مرکز شهر که نه آسایش هست نه هوا و پر هست از سروصدا و ترافیک و دود .... یعنی هر چی خوب هست یه چوری باید خرابش کنیم ؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      بمیرم براشون املاک در این مناطق نجومی شده ، اگه مشکل ترافیکشون هم حل بشه ، دیگه هیچ قصه ای ندارند . طفلکی ها .

    • بدون نام

      هم شعبون هم رمضون که نمیشه نمیشه که هم اب خوب هوای خوب ویلای خوب اسباب لهو لعب همه چی با هم باشه حداقل به کمی مشکل ترافیک هم داسته باشید .

    • بدون نام

      گند زدن ‌به شهر تهران ؟؟؟؟ تهران اینجوری نبود مثل آدم زندگی میکردیم ولی حالا ۰۰۰۰۰۰ ؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج