۷۳۰۱۲۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

محمودی: معروف برگ برنده ایران است

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال، بازیِ روز گذشته تیم ملی مقابل روسیه را خوب ارزیابی و درباره دیدارهای هفته چهارم گفت: تیم ملی می تواند نتایج قابل قبولی در این هفته کسب کند.

خبرگزاری مهر: بهنام محمودی پس از بازی تیم ملی والیبال مقابل روسیه گفت: روز گذشته تیم ملی بازی قابل قبولی را ارائه داد و می توانست پیروزِ زمین شوند. سرویس های خوبی زده شد و سرعتی زن ها نیز خوب عمل کردند. به غیر از چند امتیاز پایانی، دریافت های خوبی را نیز از بازیکنان شاهد بودیم.

تیم ملی در هفته چهارم رقابت های لیگ ملت های والیبال با تیم های لهستان، صربستان و آمریکا دیدار خواهد کرد. کاپیتان سابق تیم ملی درباره مسابقات این هفته اظهار کرد: در هفته چهارم نیز فکر می کنم ملی پوشان بازی های خوبی را ارئه دهند و نتایج قابل قبولی را کسب کنند.

او در پاسخ به این سوال که در غیاب بازیکنان جوانی چون توخته و کاظمی در هفته چهارم برگ برنده ایران چه کسی خواهد بود؟ گفت: سعید معروف هفته گذشته نقش بسیار تاثیرگذاری را ایفا کرد و او باز هم می تواند به تیم ملی کمک کند.

کارشناس والیبال درباره بازی های جوانان با استعداد تیم ملی بیان کرد: توخته، کاظمی، شریفی، شفیعی و غیره جوانان با انگیزه و خوبی هستند، حتی مجرد و یلی از دیگر بازیکنان با استعداد هستند که بسیار می توانند به والیبال ایران کمک و تاثیر گذار باشند. امیدوارم بازهم به این جوانان فرصت داده شود و در بازی به کار گرفته شوند.

بهنام محمودی در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا تیم ملی در ابتدا رقابت ها نمی توانند بازی های قبولی را از خود ارائه دهد، گفت: این مسئل دلایل مختلفی دارد. دلیل نخست دوری تیم ملی از مسابقات است. پس از پایان رقابت های لیگ برتر حدود سه ماه فاصله وجود دارد و ملی پوشان تنها دو ماه فرصت آماده سازی در تیم را دارند. دلیل دیگر نیز نبود دیدارهای تدارکاتی است. دیدارهای دوستانه کم است و همین باعث می شود ملی پوشان درگیر مسابقات نباشند و رفته رفته در رقابت های لیگ ملت ها به خود می آیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج