۷۳۰۶۵۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

با فیسبوک مسنجر فوتبالی شوید!

فیس بوک اعلام کرد که تحت تاثیر جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه به اپلیکیشن پیام‌رسان فیس بوک مسنجر، استیکرهای فوتبالی افزوده است.

خبرگزاری ایسنا: از آنجایی که جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال است که از ۱۴ ژوئن تا ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۸ (۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ۱۳۹۷) در کشور روسیه برگزار خواهد شد، حالا فیس بوک اعلام کرده است که می خواهد به منظور جلب نظر هواداران و طرفداران فوتبالی فعال در اپلیکیشن پیام‌رسان فیس بوک مسنجر، فیلترها، افکت‌ها و استیکرهای مخصوص فوتبالی اضافه کند.

این قابلیت‌ها و امکانات جدید در دو پلت‌فرم و سیستم عامل اندروید و آی او اس ( iOS) قابل دسترسی و اجرست تنها کافیست که کاربران به فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین اپ استور اپل و پلی استور گوگل مراجعه کرده و سپس آخرین نسخه از این اپلیکیشن را دریافت کرده و آن را به روزرسانی کنند.

بدین ترتیب کاربران پیام‌رسان آبی رنگ فیس بوک مسنجر (facebook messenger) در روزهای آینده قادر خواهند بود تصاویر خود را با افکت و استیکرهای فوتبالی با پرچم‌های تمامی کشورهای حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تزیین کرده و آن را در شبکه‌های اجتماعی موردنظر خود با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

این فیلترها قابلیت کاربرد در مکالمات افراد را نیز دارد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا با تزیین خود با استیکر و تم‌های فوتبالی، پروفایل خود را با پرچم کشور موردعلاقه خود آراسته و به عشق تیم فوتبال موردنظر خود، آن را منتشر کنند.

کاربران شبکه اجتماعی فیس بوک هم در کنار کاربران اپلیکیشن پیام‌رسان فیس بوک مسنجر قادر خواهند بود از قابلیت واقعیت مجازی دوربین برنامه‌های مذکور که به تم، استیکر و افکت‌های فوتبالی مزین شده است، استفاده کنند.

افزودن این قابلیت‌های شگفت انگیز برای آن دسته از افرادی که از هواداران و طرفداران پر و پا قرص فوتبال هستند اما به دلایلی نتوانسته‌اند به استادیوم و شهرهای روسیه، میزبان این دوره از بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸، سفر کنند، بسیار سودمند و کاربردی خواهد بود و آن‌ها را به شکل و شمایل هواداران فوبتالی حاضر در ورزشگاه در می آورد.

با فیسبوک مسنجر فوتبالی شوید!

با فیسبوک مسنجر فوتبالی شوید!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو بینیم بابا اینکه فیلتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج