جاباما
۷۳۱۰۵۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رضایی: جام جهانی جای آزمون و خطا نیست

مدافع اسبق تیم ملی این روزها در کانادا به سر می‌برد.

خبرآنلاین: منتخب تیم ملی ۹۸ و بازیکنان مهاجرت کرده فوتبال ایران قرار است روز شنبه و بعد از بازی ایران برابر مراکش در تورنتو کانادا به مصاف یکدیگر بروند. رحمان رضایی یکی از بازیکنان حاضر در این بازی است که مصاحبه ای با دنیای ورزشی تورنتو انجام داده که در ادامه می خوانید:

آقای رحمان رضایی خوش آمدید به تورنتو می توانید برای مخاطبین ما دلیل سفر تان را بگویید:

بله حتما ، دلیل سفر من شرکت در بازی دوستانه ای است که نشریه شما هماهنگ کرده بین ملی پوشان اسبق و فوتبالیست های مقیم تورنتو در روز شنبه ۱۶ ماه ژوئن در استادیم بریچمونت . برگزاری این بازی می تواند کمک کند به تیم ملی از نظر حمایت و پشتیبانی روحی و روانی .

به واقع برگزاری این بازی مانند یک بازی ملی می باشد. آنچه مسلم است هر ایرانی در هرجای دنیا باشد عشق به وطن و عشق به تیم ملی اش دارد و قطعا دوست دارد تیم ملی موفق باشد. از سوی دیگر برگزاری این بازی می تواند به فوتبال تورنتو و کانادا کمک کند و برای نسل جوان ایرانیان مقیم کانادا انگیزه ای شود که در آینده بتوانند در سطح باشگاه حرفه ای فوتبال را ادامه دهند. این رویداد می تواند خیلی مهم باشد بنابراین لازم است حمایت ویژه از این بازی بکنیم و امیدوارم استقبال فراوانی از این بازی شود .

من فکر می کنم در مجموع این یک بردی است که نصیب هر ایرانی می شود و نشان دهنده حمایتشان از تیم ملی در جام جهانی می باشد.

حضور شما فوتبالیست ها در تورنتو ذوق و شوق خاصی در تورنتو برای فوتبال دوستان به وجود اورده است . این رویداد تاریخی برای اولین باردر تورنتو انجام خواهد شد و همینجا ما از شما که با حضور خود از تیم ملی حمایت کردید تشکر می کنیم و امیدواریم در آینده بتوانیم میزبان شما برای برگزاری چنین بازی هایی باشیم.

نظرتان را در مورد حضور تیم ملی در جام جهانی بفرمایید ؟

با توجه به اینکه تیم ملی در گروه سختی قرار گرفته است ، بازی های ایران بازی هایی فوق العاده سنگین است . البته ناگفته نماند بازی اول در مقابل مراکش یکی از سخت ترین بازی های تیم ملی است چون جام جهانی جای آزمون و خطا نسیت و هر تیمی با تمام آمادگی پا به بزرگترین ویترین ورزشی جهان می گذارد.

در جام جهانی هیچ حریف آسانی نداریم به هر حال هر تیمی که وارد جام جهانی شده توانسته که از گروه های مقدماتی قاره ای بالا بیاید. در هر صورت باید منتظر بنشینیم البته همه چیز بستگی به روز بازی دارد ، تمرکز بچه ها، شرایط بدنی و آمادگی روحیشان که مشخص می کند تا چه حد انرژی ، توان بدنی و روحیه مبارزه دارند. خود بچه ها و کادر فنی هم این نکات را می دانند و به این شرایط سخت واقف هستند .

متاسفانه بازی های تدارکاتی ایران ضعیف و کم بوده است. این بازی ها می توانست با تیم های قوی تری انجام شود که روحیه و و توان بازیکنان را به بالاترین حد ممکن برساند.به هر حال امیدوارم که تحت هر شرایطی در بازی اول قدم محکمی بر داریم تا آبرو مندانه و با روحیه بالا در مقابل اسپانیا و پرتغال قرار بگیریم.

و پرسش پایانی این که آیا شما رو مجددا در فوتبال ایران خواهیم دید؟

به امید خدا و به آرامی سعی می کنم با توجه به کسب تجربه در سه چهار سال اخیر بتوانم در مقاطع لیگ برتر و ملی خودم را با اثبات برسانم .

شخصا انگیزه ، اشتیاق و پشتکار فراوانی برای رسیدن به شرایطی که بتوانم در مقطع ملی در خدمت جوانان ایران و تیم ملی کشورم باشم ، دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج