۷۳۱۳۸۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فال روزانه ۲۴/ ۰۳/ ۱۳۹۷

فال روزانه ۲۴/ ۰۳/ ۱۳۹۷

فال روزانه پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروزتولدشان است

دوست عزیزی که 24 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما دارای شخصیتی منحصر بفرد هستید و می توانید دیگران را به راحتی با نگرش و ویژگی های شخصیتی خود تحت تأثیر قرار دهید. شما شخصی سخاوتمند، صلح جو، منظم و خلاق هستید و سخت کوشی ذاتیتان هیچ گاه بی نتیجه نمی ماند. وضعیت سلامت شما امسال بد نخواهد بود، اما ممکن است با برخی مشکلات جزئی مواجه شوید که با اقدامات پیشگیرانه می توانید از آنها جلوگیری کنید. شما این فرصت را خواهید داشت که از لحاظ مالی به ثبات برسید و از سرمایه گذاری های گذشته ی خود سود زیادی به دست بیاورید. همچنین می توانید برای سرمایه گذاری های جدید در سال جاری اقدام کنید. شما فرصت های زیادی برای راه اندازی یک کسب و کار جدید که سود خوبی هم برایتان به همراه دارد خواهید داشت. از لحاظ حرفه ای در زمینه ای که فعال هستید شناخته خواهید شد و به عنوان چهره ای تأثیرگذار خودتان را جا خواهید انداخت. با این حال باید تا می توانید تلاش کنید و در تصمیم گیری های حرفه ای سریع عمل کنید تا موفق باشید و رشد کنید. اگر هنوز مجرد هستید امسال بهترین زمان ممکن برای جستجو به دنبال عشق خواهد بود. متأهل ها سال خوبی را در پیش خواهند داشت. بهترین ماه ها تیر، مهر، بهمن و فروردین خواهند بود.

فال روزانه ۲۴/ ۰۳/ ۱۳۹۷

شما از دیدار و آشنایی با افرادی که ممکن است از نظر دیگران عجیب و غریب باشند لذت می برید. دست خودتان هم نیست، خیلی زود به آنها جذب می شوید. امروز هم یک چنین شخصی سر راهتان قرار خواهد گرفت که به نظرتان خیلی آشنا می آید. این احساس شما به این خاطر است که او شباهت خیلی زیادی به شما دارد. امروز هر چند که شما تمام سعیتان را در توضیح دادن اهمیت و فوریت مسائل به دیگران به کار بگیرید هم مسائل از نظر آنها خیلی فرق خواهند کرد و نمی توانند اهمیتی که شما در قضیه می بینید را درک کنند. لزومی ندارد که برای قبولاندن حرف هایتان به آنها به داستان پردازی روی بیاورید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۳/ ۱۳۹۷

شما همیشه سعی دارید سلامتی خود را با استفاده از روش های سنتی حفظ کنید و تا جایی که بتوانید مواظب خودتان هستید. اما امروز دوست دارید راه های جدیدی را برای رسیدگی به سلامت خود امتحان کنید. این کار به شما کمک خواهد کرد تا در این مسیر چیزهای زیادی را یاد بگیرید. امروز سعی کنید وقتتان را با آنهایی بگذرانید که رویاها و نقشه هایی شبیه به شما دارند و به شما در مصمم تر شدن و پیدا کردن اراده بیشتر کمک می کنند. شاید حتی بتوانید با کمک هم نقشه هایی دقیق تر بکشید و یک برنامه ریزی حساب شده برای رسیدن به اهدافتان مشخص کنید. تمام خلاقیت خود را از مرحله ایده پردازی تا اجرا به کار بگیرید تا بهترین نتیجه ها را به دست بیاورید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۳/ ۱۳۹۷

گاهی نمی توانید درک کنید که روابطتان چطور به این راحتی از کنترل خارج می شوند. امروز هم مجبور خواهید بود با تنش های زیادی روبرو شوید. وضعیت تا حدی پیچیده خواهد بود که شما احساس می کنید هیچ کس موقعیت را درک نمی کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که خونسردی خودتان را حفظ کنید. امروز اگر حواستان را خوب جمع نکنید ممکن است درگیر غیبت کردن بشوید و این رفتار قطعا مورد استقبال شنوندگانتان قرار نخواهد گرفت. اگر بخواهید طوری در مورد زندگی دیگران حرف بزنید که انگار از همه جزئیات آن خبر دارید و اجازه قضاوت کردن در مورد آنها را دارید دیگران نسبت به اصالت شخصیت شما دچار تردید خواهند شد.

فال روزانه ۲۴/ ۰۳/ ۱۳۹۷

صبح که از خواب بیدار می شوید قصد دارید یک عالم کار انجام دهید اما هر چقدر به بعدازظهر نزدیک می شوید می بینید حوصله انجام آنها را ندارید، به خودتان سخت نگیرید، بالاخره آخر هفته از راه رسیده است و شما می توانید بقیه ی کارها را به هفته ی آینده موکول کنید. شما گاهی نمی توانید به افکارتان سر و سامان ببخشید و نمی دانید که دقیقا چه کاری باید انجام دهید، اما امروز با خودتان در صلح هستید و چنانچه مجبور به گرفتن یک تصمیم مهم در رابطه با زندگی شخصی خود باشید از پس این کار به خوبی برخواهید آمد. البته اگر ملزم به گرفتن تصمیم مهمی هستید بهتر است زیاد عجله نکنید و سر حوصله تصمیمتان را بگیرید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۳/ ۱۳۹۷

همه ی ما گاهی حاضریم برای رسیدن به خواسته هایمان حتی کوه ها را هم جابجا کنیم و تمام انرژی و انگیزه ی خود را به کار می گیریم تا به هدفمان دست پیدا کنیم، اما هنوز چیزی نگذشته است که احساس می کنیم که تمام زحماتمان بیهوده بوده اند و یا حتی هدفمان ارزش این همه زحمت را نداشته است. شما هم امروز دچار چنین حالتی شده اید و نمی دانید که چکار باید بکنید و چه راهی را در پیش بگیرید. موفقیت هایتان را دست کم نگیرید و نیمه ی پر لیوان را ببینید تا بتوانید انگیزه تان را حفظ کنید. اگر چیزی باب میلتان پیش نمی رود دچار نا امیدی نشوید و از تلاش برای ایجاد تغییر در زندگی و شرایط خود دست نکشید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۳/ ۱۳۹۷

شما توانایی فوق العاده ای در انجام کارها به بهترین نحو ممکن و رسیدن به نتایج رضایت بخش به ساده ترین شکل دارید، اما امروز احساس می کنید حجم کارهایی که به عهده دارید آنقدر زیاد است که دارند شما را در خود غرق می کنند. همه چیز در اطراف شما دارد با سرعت فوق العاده ای پیش می رود و ممکن است که فکر کنید نمی توانید از پس این شرایط به خوبی بربیایید. برای یک بار هم که شده است اینقدر به خودتان سخت نگیرید. شما مجبور نیستید که تمام مدت برای این که مورد تأیید و پذیرش دیگران قرار بگیرید خودتان را اینقدر تحت فشار قرار دهید. بار سنگینی که به دوش گرفته اید را کمی سبک تر کنید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۳/ ۱۳۹۷

امروز بالاخره شانس به شما روی آورده است. شما نگرش خاص خودتان را به زندگی دارید و از این که در مورد آن با اطرافیانتان صحبت کنید لذت می برید. شما فکر نمی کنید که از دیگران بهتر هستید و یا عقل کل هستید، اما احساس می کنید که باید با کوچکترها و جوانترها در مورد نظرات خود صحبت کنید. امروز از آن روزهایی است که می توانید در انجام این کار بسیار موفق باشید و به راحتی افکار و ایده های خود را به دیگران منتقل کنید. چه کسی گفته است که احساسات را باید همیشه همچون رازی مخفی نگه داشت؟ در واقع دقیقا بر عکس این درست است و باید راه را برای بیان احساسات باز گذاشت.

فال روزانه ۲۴/ ۰۳/ ۱۳۹۷

اکنون زمان بسیار مناسبی برای پرداختن به مسائل خانوادگی می تواند باشد. شما خیلی خوب می توانید نیازهای اعضای خانواده را درک کرده و در جهت هماهنگ کردن آنها با هم تلاش کنید. در اطراف شما اتفاقات زیادی در جریان هستند، اگر فکر می کنید که بهتر است خودتان را کنار بکشید هیچ اشکالی ندارد. خانواده تان شما را درک خواهند کرد و متوجه هستند که شاید برای درک بهتر شرایط موجود لازم باشد کمی از آنها فاصله بگیرید. امروز همین که شما وارد جایی می شوید فضا تغییر می کند و حضورتان اثر عمیقی روی تمام حاضران خواهد گذاشت. این فرصت را دست کم نگیرید، زیرا دیگران به حرف های شما طوری اهمیت خواهند داد که انگار دستورات پادشاه هستند.

فال روزانه ۲۴/ ۰۳/ ۱۳۹۷

یک روز آرام و بی دردسر دیگر دارد برای شما شروع می شود و شما در بهترین موقعیت ممکن برای لذت بردن و استفاده از این آرامش قرار دارید. زندگی گاهی بسیار زیبا به نظر می رسد و شما حق ندارید این همه زیبایی را با فکر کردن به خاطرات ناخوشایند گذشته خراب کنید. امروز ممکن است در رابطه با مسائل عشقی و عاطفی برای شما روز نسبتا سختی باشد. مسئله اینجاست که شما احساس می کنید فاصله ای بین شما و طرف مقابلتان ایجاد شده است که دارد روز به روز هم بیشتر می شود و به جای نزدیک شدن دارید از هم دورتر و دورتر می شوید. در هر صورت این مشکل را نخواهید توانست با سکوت و در خود فرو رفتن حل کنید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۳/ ۱۳۹۷

امروز باید سعی کنید که فقط به فکر خودتان باشید. به زندگیتان، آنچه برایتان اهمیت دارد، شرایط فعلی، اهداف و برنامه هایتان خوب فکر کنید. انجام این کار باعث خواهد شد که زندگی به چشمتان خیلی ساده تر از قبل شود. این تفکر به شما کمک خواهد کرد تا چنانچه بخواهید مشکلاتی که با برخی از عزیزان خود دارید را حل کنید خیلی راحت از پس انجام این کار بربیایید. از این انرژی تا جایی که می توانید بهره مند شوید تا ذهن خود را آرام کرده و به زندگی خود آرامش ببخشید. اجازه ندهید عذاب وجدان شما را به این فکر بیندازد که دوباره خودتان را به خاطر عزیزانتان در درجه ی دوم قرار دهید، برای یک بار هم که شده به خودتان اولویت بدهید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۳/ ۱۳۹۷

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید از خوشحالی در آسمان هفتم سیر می کنید. روحیه تان بسیار خوب است. شما احساس آزادی می کنید و خیلی خوب می دانید که چه چیزهایی در زندگی برایتان اهمیت دارند. این انرژی مثبت و این تفکرات سازنده را با آنهایی که برایتان عزیز هستند شریک شوید. امروز اعتماد به نفستان شما را از هر شرایط دشواری که برایتان به وجود بیاید نجات خواهد داد. سعی کنید تا جای ممکن با مسائل احساسی برخورد نکنید، به خودتان سخت نگیرید و سرحال و پرانرژی باشید. هر وقت دیدید در وضعیت دشواری گرفتار شده اید بجای این که یک جا بایستید و منتظر بمانید تا یک نفر بیاید و به شما کمک کند خودتان دست به کار شوید و خود را نجات بدهید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۳/ ۱۳۹۷

امروز تحت شرایط کیهانی موجود تمام روز ذهنتان درگیر خاطرات دوران کودکی خواهد بود. این خاطرات شما را به خانه ها و جاهایی که بزرگ شده اید و شخصیتتان در آنها شکل گرفته است خواهند برد. با فکر کردن به این خاطرات به چیزهای بسیار جالبی در مورد خودتان پی خواهید برد، اما باید مواظب باشید بیش از اندازه دراین خاطرات غرق نشوید. سعی کنید خودتان را زیاد با کارها و مسائل دیگران که ارتباطی به شما پیدا نمی کنند درگیر نکنید. شاید دخالت های اخیر شما واکنش هایی را در دیگران ایجاد کرده باشد که تاثیرات جدی روی شما گذاشته باشند. تا جای ممکن خودتان را از این قضایا دور نگه دارید و بگذارید هر کسی خودش با مسائل شخصی اش دست و پنجه نرم کند.

فال روزانه ۲۴/ ۰۳/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج