۷۳۱۴۳۱
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

سردار رضایی: امنیت در مرزها حاکم است

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به شهدای مرزبانی و شهادت دو مرزبان اردبیلی طی هفته گذشته در منطقه سردشت گفت: مرزداران در دفاع از مرزهای کشور سینه‌سپر کرده‌اند.

خبرگزاری مهر: سردار قاسم رضایی شامگاه چهارشنبه در دیدار با خانواده مرزدار شهید محبوب قربانی جبه دار در اردبیل و مرزدار شهید یوسف پیران در بیله سوار افزود: به پاس خون شهدا و دلاور مردی های جانبازان و ایثارگران و رشادت های سربازان مرزبانی؛ امروز شاهد امنیت پایدار در مرزها و کشور هستیم.

وی با بیان اینکه مرزداران با خون خود امنیت کشور و شهروندان میهن اسلامی را تضمین کرده اند، تصریح کرد: حراست از مرزهای کشور وظیفه مقدسی است که سربازان در برابر خون شهدا برای حفظ و تداوم آن قسم خورده اند.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به هشت سال دفاع مقدس که با خلق صحنه هایی از رشادت و فداکاری برای نظام و آرمان های انقلاب اسلامی رقم خورد، متذکر شد: این رشادت ها همچنان تداوم داشته و در مرزهای کشور تجلی یافته و شهدایی به غافله شهدای دفاع مقدس پیوند می زند.

وی تجلی این رشادت را برای دفاع از ولایت، انقلاب اسلامی و حریم کشور برشمرد و تاکید کرد که مرزبانان در این راه مقدس یک قدم نیز به عقب نخواهند گذاشت.

رضایی در عین حال با بیان اینکه مرزهای کشور در امنیت کامل و پایدار است، ادامه داد: با اقتدار مرزبانان و نیروهای مسلح امنیت کامل در مرزها برقرار بوده و همچون همیشه تداوم خواهد یافت.

وی با اشاره به هوشیاری و آگاهی مرزبانان در خنثی سازی هر توطئه ای بیان داشت: اقتدار مرزبانان و نیروهای مسلح کشور در سایه ولایت و پشتیبانی مردم محقق شده و تک تک ما قدر و منزلت این نعمت را درک می کنیم و برای دفاع از کشور جان خود را فدا می کنیم.

گفتنی است شهیدان محبوب قربانی جبه دار و یوسف پیران در درگیری مرزبانان نیروی انتظامی با اشرار در منطقه عمومی سردشت به شهادت رسیدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مردم

      امنیا اقتصادراهم حاکم کنید.بر گرانی هم غلبه کنید.این دولت کابینش کاری نمیتونن بکنن.مخصوصا این نمایندگان مجلس.حداقل شما ب داد مردم برسید.

    • بدون نام

      داخل مملکت چی امنیت اقتصادی و معیشتی داریم دلار 8000 تومانی

    • بدون نام

      الحمدالله خداراشکر

      برخی ها میان به سردار تیکه میندارن چرا امینت اقتصادی نداریم به سردار چه ربطی داره برو به همونی که با سیلی ۲۴ میلینوی ۸۰ میلیون آدمو سرخ کردی بگو
      برو به مجلسی گه فله‌ای انتخابش کردی بگو
      اینان سربازان و سرداران امنیت هستن نه اقتصاد

    • بدون نام

      اره خیلی میگم‌اخه اینهمه افغانی پوازکردن قاچاقی اومدن ازمرزتوپژو۱۸نفری نمیان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج