۷۳۱۷۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رنار: مهار آزمون سخت خواهد بود

اروه رنار می‌گوید حضور در جام جهانی برای مراکش افتخار بزرگی است و می‌خواهند فردا این مهمانی بزرگ را تا جایی که می‌توانند جشن بگیرند.

ایسنا: اروه رنار سرمربی تیم ملی مراکش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ایران حاضر شد و اظهار کرد: برای ما افتخاری است که در این جام حضور داریم. خوشحالم که در این نشست همراه با کاپیتان تیمم حضور یافتم.

او ادامه داد: بسیاری از طرفداران مراکش فردا در استادیوم حاضر خواهند بود تا از تیم ما حمایت کنند. این افتخاری برای فوتبال مراکش و آن‌ها خواهد بود. امیدواریم بتوانیم تا جایی که امکان دارد این مهمانی بزرگ را جشن بگیریم.

سرمربی مراکش درباره باخت یکی از دو تیم ایران و مراکش در دیدار فردا گفت:‌ این پاسخ خیلی ساده خواهد بود. در رتبه‌بندی فیفا هر سه تیم اسپانیا، پرتغال و ایران بالاتر از ما قرار دارند. ما خودمان را برای مسابقه با ایران آماده کرده‌ایم. همچنین آماده تقابل با اسپانیا و پرتغال نیز هستیم. دیدار با ایران فرقی با مصاف با پرتغال و اسپانیا ندارد و ما باید با قدرت در هر سه دیدار به میدان برویم. امتیاز هر کدام از این دیدارها سه امتیاز خواهد بود و فرقی با هم نخواهد داشت.

رنار اضافه کرد: مهم این است که بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و تا جایی که می‌توانیم تلاش کنیم. زمانی که شما رقیبی همانند اسپانیا داشته باشید، کار را برای شما سخت می‌کند اما ما نیز بازیکنان خوبی داریم. برای ما لازم است که تمام تلاش خود را در مرحله گروهی به کار بگیریم.

وی درباره مدیریت کردن تیمش در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: من کارم را ۲۰ سال پیش آغاز کردم. زمانی که آخرین بار مراکش توانسته بود به جام جهانی صعود کند در گروه چهارم و همراه با فرانسه حضور داشت. من سال‌ها کار کردم و می‌دانم که گاهی اوقات تلاش ما با پیروزی همراه است و گاهی اوقات نیز شکست خواهیم خورد. این واقعیت فوتبال است. زمانی که ما توانستیم مجوز حضور در جام جهانی روسیه را بگیریم خوشحال بودیم و حالا باید از لحظاتی که در اینجا حضور داریم لذت ببریم. نباید فشار زیادی را احساس کنیم و مدیریت کردن آن بر عهده همه خواهد بود.

رنار درباره عملکرد ضعیف تیمش در آخرین بازی دوستانه و تغییر استراتژی اظهار کرد: در نیمه دوم به آن‌هایی بازی دادیم که زیاد برای تیم ما بازی نکرده بودند. آن بازیکنان نتوانستند از فرصتی که به آن‌ها داده شده استفاده مطلوبی را ببرند. بازیکنانم حداکثر تلاش خود را نکردند و به آن‌ها یادآوری کردم که برای حضوری قدرتمند در جام جهانی تمام بازیکنان نقشی برابر دارند. ۵ دقیقه بازی در جام جهانی ممکن است کم باشد اما مهم‌ترین ۵ دقیقه عمر هر بازیکنی خواهد بود. من این نکات را به آن‌ها یادآوری کردم. همچنین به آن‌ها گفتم باید انگیزه کافی داشته باشند و با تمرکز زیاد پا به میدان مسابقه بگذارند. ما سه هفته با هم هستیم و گاهی ناامیدی پیش می‌آید که این شرایط برای همه تیم‌ها هست. ما باید روی این مساله کار کنیم و منتظر فرصتی برای استفاده مناسب باشیم. شاید بسیاری از بازیکنان از نیمکت‌نشینی خوشحال نباشند اما باید روحیه خود را حفظ کنند و برای هر لحظه‌ای آماده باشند.

سرمربی حریف ایران درباره حمایت از تیمش و همچنین مهار سردار آزمون گفت: بله من پیام‌های مختلفی پیرامون حمایت از تیمم دیده‌ام و به آن‌ها افتخار می‌کنم. افتخار می‌کنم که بازیکنان خوبی در تیمم دارم. ما نخستین بار نیست که قرار است مقابل تیمی بازی کنیم. به هر حال آزمون مهاجم تیم حریف است و ما باید او را مهار کنیم. متوقف کردن او سخت خواهد بود. علی‌رغم تجربه نه چندان زیاد ما در جام جهانی، بازی‌های بزرگ زیادی را برگزار کردیم و می‌دانیم که چگونه باید در این بازی‌ها موفق بود و چگونه با مهاجمان بزرگی چون سردار آزمون مواجه شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج