جاباما
۷۳۳۰۴۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

کشفیات قاچاق انسان به ۱۰۱ مورد رسید

ماموران گمرک ایران از ابتدای سال تا کنون ۱۰۱ مورد قاچاق انسان کشف کردند.

خبرگزاری مهر: ماموران گمرک طی دو عملیات تازه ۶ نفر از اتباع کشورهای همسایه که قصد خروج غیر قانونی از مرزهای ایران را داشتند، شناسایی کردند.

در یکی از عملیات های مبارزه با قاچاق، ۳ نفر از اتباع کشورهای همسایه که در یک کامیون حامل بار قیر معدنی مخفی شده بودند شناسایی و دستگیر شدند، این محموله صادراتی از مبدا گمرک کرمانشاه به مقصد کشور ترکیه در حال حرکت بود.

در عملیات دیگری، ۳ نفر دیگر از اتباع کشورهای همسایه قصد داشتن در لابه لای بار تریلی های خروجی از طریق مرز ایران وارد کشور ترکیه شوند که با توجه به هوشیاری و دقت عمل ماموران گمرک شناسایی و دستگیر شدند.

بر همین اساس، با گذشت ۸۵ روز از ابتدای سال تاکنون ماموران گمرک موفق به کشف ۱۰۱ نفر با رصد اطلاعات و به کمک دستگاههای کنترلی پیشرفته ایکس ری شدند. در سال ۹۶، ماموران گمرک موفق به کشف ۵۵۰ مورد قاچاق انسان شده بودند.

نکته جالب این است که در سه ماهه نخست امسال بیشتر افراد شناسایی شده از اتباع کشورهای خارجی و غالبا از اتباع همسایگان شرق ایران بوده اند.

با الکترونیکی شدن گمرک و تجهیز این سازمان به دستگاه های کنترلی پیشرفته ایکس ری، کشفیات قاچاق انسان رشد قابل توجهی داشته و ریسک خروج غیر قانونی از مرزهای کشور را افزایش داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ولشون میکردین میرفتن اون یکی کشورهاروخراب میکردن مثل ایران به گفته افغانستان هرروزبالای۴۰۰۰هزارافغانی قاچاقی میان ایران وحدود۱۶ملیون هستن و۱۰ملیون شغلمونم اشغال کردن وبیکار وبه قول نمایندگان یعنی چی که بیش از۳ملیون نفرتوکارساختمانی اشغال وبیکارکردن وچندبرابران توشغلهای دیگه وحتی دانشجوهامونم بیکارکردن وبایداخراج بشن واین تعدادمهاجروباعث این میشن که سالی بالای۲۰۰ملیون تومان ضرذهزینه به هرایرانی میزنه باگفته مسولین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج