۷۳۳۷۰۱
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

شرفی: باید توانایی کی‌روش را تحسین کرد

مربی پیشین تیم فوتبال کشورمان تأکید کرد، نباید از این تیم توقع راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را داشته باشیم.

تسنیم: اصغر شرفی در مورد پیروزی تیم ملی برابر مراکش گفت: تا به امروز هیچ وقت تیم ملی را این‌طور ندیده بودم که بازیکنانش این‌قدر با غیرت و جنگجو فوتبال بازی کنند. باید شخصیت و توانایی کی‌روش را تحسین کرد که چنین تیمی را ساخته است. ما در ۲۰ دقیقه اول گیج بودیم و بچه‌ها تحت‌تاثیر اولین بازی جام جهانی بودند، اما در ادامه شرایط بهتر شد و هر وقت بازیکنی از مراکش صاحب توپ می‌شد چند بازیکن ما آنها را احاطه می‌کردند.

وی در ادامه افزود: ما در این بازی بازیکن فوق‌العاده‌ای نداشتیم، اما تیم ایران خوب بود. ما ۱۱ فداکار داشتیم و البته باید بگویم که بیرانوند روز بسیار خوبی داشت. امید ابراهیمی هم جنگجوتر از بقیه بود که متأسفانه مصدوم شد. ما در این مسابقه زیبا فوتبال بازی نکردیم، ولی هیچ حرکت اضافه‌ای در تیم ملی دیده نشد. مراکش از لحاظ فنی تیم بهتری بود، ولی آنها انگیزه و روحیه مبارزه‌طلبی ایران را نداشتند.

مربی پیشین تیم فوتبال کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: الان همه مردم خوشحال هستند و حتی برد تیم ملی روی رفتار آنها هم تأثیر گذاشته است. باز خدا را شکر که حداقل فوتبال می‌تواند حال این مردم را خوب کند.

شرفی در خصوص شانس صعود ایران به مرحله بعدی تصریح کرد: همین که مراکش را بردیم باید خدا را شکر کنیم. من وقتی بازی اسپانیا و پرتغال را دیدم وحشت کردم. شما عضلات کریس رونالدو را دیدید؟ نزدیک بود عضلات پایش بیرون بیاید. اسپانیا از لحاظ کار تیمی عالی بود و پرتغال هم تیم خوبی است. ما نباید از تیم ملی توقع صعود داشته باشیم و بهتر است نگاه‌مان منطقی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اصغر

      قربون آدم چیز فهم فعلا چند ده میلیون تا عالم هپروت سیر میکنند

    • حامد نوشادیفرد

      بسته دیگه!!!چقدردروغ؟تاکِی پاچخگه خاری؟معلومه که هیچی ازفوتبال نمیدونیدکه داریدازگَندکاریِ کیروش تمجیدمیکنید!!بردِایران مقابلِ مراکش اوج ِشانس بودواوجِ بی عدالتیِ فوتبال بود,چرااینقدربزرگش میکنید؟حالادوتابازی بعدی معلوم میشه که نبودِ سیدجلال وکسایِ دیگه که مستحقِ تیمِ ملی بودن چه ضربه ای به آبرویِ نداشته یِ ایران میزنه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج