۷۳۴۲۹۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فخری: سابریست‌ها در اوج آمادگی نیستند

سرمربی تیم ملی سابر کشورمان گفت: بچه‌ها در اوج آمادگی نیستند و مطمئن باشید برگ برنده را بعداً رو می‌کنیم، فشار روی بچه‌ها بسیار زیاد است و باید کم کم این فشار را کاهش دهیم.

خبرگزاری تسنیم: پیمان فخری، سرمربی تیم ملی سابر کشورمان در پایان مسابقات سابر قهرمانی آسیا و پس از کسب مدال برنز توسط علی پاکدامن اظهار داشت: مسابقات نسبتاً خوبی بود از این نظر که از عملکرد علی پاکدامن و مجتبی عابدینی کاملاً راضی بودم. پاکدام علی‌رغم این که نفس حریف کره‌ای خود را گرفت ۱۵ بر ۱۳ شکست خورد و به مدال برنز رسید.

وی در ادامه افزود: در دیدار پاکدامن و حریف کره‌ای در ضربه آخر داور به ناحق به او کارت قرمز داد. همه سالن هم اعتراض کردند اما نتیجه نداد. نمی‌خواهم وارد بحث داوری شوم اما این کارت قرمز بی‌موقع باعث شد تا بازی از دست پاکدامن خارج شود. البته بقیه بازی‌ در بحث داوری مشکلی نداشت.

سرمربی تیم ملی سابر کشورمان تاکید کرد: علی پاکدامن از بازی ابتدایی تا بازی آخر خوب بود، ولی عابدینی در طول مسابقاتش فراز و نشیب داشت. در کل باید بگویم بچه‌ها در اوج آمادگی نیستند و مطمئن باشید برگ برنده را بعداً رو می‌کنیم. فشار روی بچه‌ها بسیار زیاد است و باید کم کم این فشار را کاهش دهیم.

فخری در خصوص عملکرد رهبری و فتوحی خاطر نشان کرد: محمد رهبری ۱۵ بر ۱۳ به حریف چینی باخت، درست هست که چین تیم قدرتمندی است، اما ما آنقدر قدرتمند شدیم که می‌گوییم این نتیجه خوب نبوده، خود رهبری هم از این نتیجه راضی نبود. محمد فتوحی هم ۱۵ بر ۱۴ به شمشیربازی از هنگ‌کنگ باخت که من معتقدم او باید این دیدار را با پیروزی پشت سر می‌گذاشت و این نتیجه خوب نبود.

وی در پایان گفت: در مجموع باید بگویم که نتایج سابر انفرادی قابل قبول بود و باز هم با وجود ۶۷ شمشیرباز، کره و ایران روی سکو بودند. من معتقدم پاکدامن علی‌رغم این که در چند رویداد اخیرش خوب نبود، در این مسابقات فوق‌العاده بود؛ عابدینی هم بزودی یقه حریف کره‌ای‌اش را خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج