۷۳۴۶۹۰
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

ارتش برای یافتن اجساد سیل رودسر واردعمل شد

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: بنا به دستور استاندار و با هماهنگی معاونت عمرانی استاندار، نیروی ویژه ارتش برای ادامه جستجوی اجساد کشته شدگان و یا مفقودان احتمالی سیلاب شهرستان رودسر وارد عمل شد.

خبرگزاری ایرنا : مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: بنا به دستور استاندار و با هماهنگی معاونت عمرانی استاندار، نیروی ویژه ارتش برای ادامه جستجوی اجساد کشته شدگان و یا مفقودان احتمالی سیلاب شهرستان رودسر وارد عمل شد.

عباس صابر افزود: ۱۵ نفر از نیروی دریایی ارتش با تجهیزات، به گروه های تجسس برای یاری رساندن جهت یافتن اجساد کشته شدگان یا مفقودان احتمالی سیلاب رودسر ملحق شدند.

وی اظهار کرد: علاوه بر گروه های تجسس، ۲۰ نفر در پنج تیم که پنج نفر آنان افراد محلی راه بلد هستند، در پنج منطقه وقوع سیلاب در منطقه اشکورات رودسر ساماندهی شده و به جستجو می پردازند.

صابر یادآور شد: از عصر جمعه گذشته که سیلاب بوقوع پیوست، جستجوها آغاز شده اما تاکنون فقط ۲ جسد یکی در فاصله ۴۰ کیلومتری و دیگری در فاصله ۲۰ کیلومتری منطقه وقوع حادثه، پیدا شده است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان تصریح کرد: هویت این اجساد که به کشته شدگان و یا مفقودان احتمالی تعلق دارد، هنوز مشخص نیست .

باران شدید عصر جمعه گذشته موجب طغیان رودخانه و رانش زمین در منطقه کاکرود از توابع شهرستان رودسر شد که بدنبال آن، چهار خانه روستایی و به گفته افراد محلی، چندین خودرو در بستر خشک رودخانه ، گرفتار سیلاب و رانش زمین شدند.

همچنین وقوع این سیلاب منجر به رانش زمین در محور فرعی اشکورات به قزوین در محل روستای کاکرود به طول ۴۰۰ متر از مسیر شد و راه ارتباطی حدود ۷۰ روستای این منطقه را قطع کرد که در حال حاضر مسیر شوئیل - آسمانرود به عنوان راه جایگزین محور مسدود شده، معرفی شده است.

شهرستان رودسر با چهار بخش مرکزی ، چابکسر، کلاچای و رحیم آباد در ۷۵ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیتا

      مهم کمک کردن به مردم فلسطین ویمن هست بعداگه جوون وحال و حوصله داشتن مردم کشور خودمون بعدش هم مردم سر پل ذهاب هنوز سامان دهی نشدن اسیاب نوبتی فعلا افغانستان وپاکستان و فلسطین ویمن وسوریه در اولویت هستند دلیل نمیشه که چون ما نیاز به کمک داریم اونا رو کنار بداریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج