۷۳۴۹۴۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

چالش شدید «آنتونیو باندراس» با نقش «پیکاسو»

فیلم «نابغه: پیکاسو» با نقش‌آفرینی «آنتونیو باندراس» و «الکس ریچ» چالشی جدی برای خلق کارکتری است که در عین احترام و قدرت بسیار بی‌رحم هم هست.

خبرگزاری فارس: به نقل از ایندی‌وایِر، فیلم «نابغه: پیکاسو» با نقش‌آفرینی «آنتونیو باندراس» و «الکس ریچ» چالشی جدی برای خلق کارکتری است که در عین احترام و قدرت بسیار بی‌رحم هم هست.

باندراس هم چون پیکاسو اهل مالاگای اسپانیا است و البته همه چیز را در مورد پیکاسو آموخته است و در این مورد می‌گوید: «اما چیزی که تا حدودی به من در درآوردن این نقش فشار زیاد آورده احساس مسولیت بسیار بالای پیکاسو است. من و پیکاسو، زاده یک شهر هستیم. یک ترس خاص دارم. این ترس وجود نداشت تا اینکه چالشم با نقش پیکاسو آغاز شد؛ چون مهم‌ترین عامل در درآوردن نقش یک فیلم زندگی‌نامه‌ای، باورپذیری آن است.»

چالش شدید «آنتونیو باندراس» با نقش «پیکاسو»

باندراس در ادامه سختی‌های نقش پیکاسو افزود: «مردم مالاگا خیلی حساس هستند. در این کار بیش از هرچیز باید مالاگا را نشان دهم و فراتر از مالاگا، محله من است و فراتر از محله من خانواده من است. آنها که از همه حساس‌تر به اجرای این نقش هستند. اگر این آزمون را پشت سر بگذارم پس همه‌ چیز خوب پیش خواهد رفت و این بخش کار برایم سخت‌ترین وجه کاری‌ام را نشان خواهد داد.»

در این فیلم «الکس ریچ» در نقش جوانی پیکاسو و «آنتونیو باندراس» در نقش بزرگسالی نقاش بزرگ اسپانیایی ایفای نقش می‌کنند و هردو بر ارتباط بسیار زیاد بین یکدیگر برای ایفای نزدیک‌ترین نقش تاکید دارند.

چالش شدید «آنتونیو باندراس» با نقش «پیکاسو»

شبکه «نشنال جئوگرافی» ابتدا کار روی داستان «آلبرت انیشتین» را در فصل یکم از سریال‌های مجموعه‌ای با عنوان «نابغه» آغاز کرد. برای مرحله دوم، این شبکه و تولیدکنندگان برآن شدند تا از علم به هنر حرکت کنند. آنها برای خلق اثری سریالی روی پابلو پیکاسو متمرکز شدند. هنرمند قرن بیستمی بسیار پرانرژی که توانست ۵۰ هزار اثر هنری خلق کند. پیکاسو مردی پیچیده بود که زندگی طولانی‌اش با فراز و نشیب‌هایی از جمله ازدواج‌های پر سروصدا، روابط خارج از ازدواج مواجه بود و تغییر سیاست‌هایش او را از دیگر هنرمندان متمایز می‌کند.

این سریال ۱۰ قسمتی در کشورهای اسپانیا، فرانسه و مجارستان فیلمبرداری شده و ۱۹ زوئن به پایان می‌رسد. فیلم، نگاهی‌ است بر سال‌های گرگ و میش زندگی این هنرمند بزرگ.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج