۷۳۴۹۹۲
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

در ستایش‌تان همین بس؛ ایران ۰-۱ ال‌کلاسیکو

وقتی قرعه‌کشی جام جهانی انجام شد و ایران با اسپانیا در یک گروه قرار گرفت، همه جا صحبت از شکست سنگین ما در مقبل این تیم بود؛ با اتفاقاتی هم که قبل از جام جهانی برای ایران به وجود آمد، شاید کمتر هواداری پیش‌بینی می‌کرد بتوانیم حماسه ۲۰۱۴ بلوهوریزنته در مقابل آرژانتین را مقابل اسپانیا تکرار کنیم.

آی‌اسپورت: وقتی قرعه‌کشی جام جهانی انجام شد و ایران با اسپانیا در یک گروه قرار گرفت، همه جا صحبت از شکست سنگین ما در مقبل این تیم بود؛ با اتفاقاتی هم که قبل از جام جهانی برای ایران به وجود آمد، شاید کمتر هواداری پیش‌بینی می‌کرد بتوانیم حماسه ۲۰۱۴ بلوهوریزنته در مقابل آرژانتین را مقابل اسپانیا تکرار کنیم. اما پس از اولین بازی در یکاترینبورگ و غلبه بر مراکش امیدها برای بازی مقابل ماتادورها از هر زمان دیگری بیشتر شد؛ تا جایی که حتی انتظار پیروزی در این بازی برابر قهرمان جهان در سال ۲۰۱۰ برای بسیار از هواداران به وجود آمد.

در ستایش‌تان همین بس؛ ایران ۰-۱ ال‌کلاسیکو

وقتی چهارشنبه شنبه شب سوت آغاز بازی توسط آندرس کنها زده شد، ورزشگاه کازان هم مانند تمام ایران یک صدا یار دوازدهم بود؛ پر از شور و امید. مانند آزادی. ماتادورها برای پیروزی به این دیدار آمده بودند و ایران با دفاعی مستحکم در برابر آنها. مردان کی‌روش برای خلق حماسه‌ای دیگر تلاش می‌کردند؛ برای سربلندی و جاودانگی؛ برای شگفتی. ما در دفاع بی‌نقص بودیم و در ضدحملات خطرناک. وقتی دقیقه ۵۴ پس از برخورد توپ با دیگو کاستا دروازه ایران گشوده شد، برای یک لحظه همه جا غرق در آه و حسرت شد؛ همه فراموش کرده بودند حریف ما اسپانیا بود؛ مدعی قهرمانی. اما اوضاع در زمین فرق داشت؛ بازیکنان ایران نه تنها خود را نباختند، بلکه با جسارتی بیشتر به بازی ادامه دانند.

در ستایش‌تان همین بس؛ ایران ۰-۱ ال‌کلاسیکو

مهار دیدنی بیرانوند، گل مردود سعید عزت‌اللهی و باز هم بازی درخشان امیری و ابراهیمی و خلق موقعیت‌های متعدد ایران، خبراز خستگی‌ناپدیری آنها می‌داد؛ ماتادورها بریده بودند و یوزهای زخمی، آماده انتقام؛ اما هرچه زدند به در بسته خورد. انگار امشب شانس برای ایران روی دیگر خود را نشان داده بود. طعمی از بی‌رحمی. ما برای شگفتی فقط بدشانس بودیم؛ همین.

در ستایش‌تان همین بس؛ ایران ۰-۱ ال‌کلاسیکو

پس از سوت پایان بازی، ماتادورها پیروز بازی بودند و ایران بازنده. اما باختی با طعم غرور و غیرت. با غوغا و طوفان در زمین. در حقیقت آنها پیروز بودند، قلب میلیون‌ها ایرانی برای آنها می‌تپید. بازیکنان با چشمانی اشک‌بار بر زمین نشسته بودند، و هواداران آنها به احترام‌شان ایستاده بودند و به این ستاره‌های درخشان افتخار می‌کردند. شبی که کلمات برای وصف آنها قاصرند. حالا تمام ایران پشت شما هستند برای پیروزی در اخرین نبرد. برای صعود. در ستایش شما همین بس؛ ایران ۰-۱ ال‌کلاسیکو.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الی

      کاش همیشه انقدر عاااالی باشید...خداقوت

    • بدون نام

      عالی بود

    • ۰

      ایکاش مثل نیمه دوم بازی میکردین سه گل میخوردین نیمه اول بد اندر بد آبرو ریزی بازی کردین دفاع کامل بادسپاچگی بزن زیرش بود خجالت آوربود آونایکه اومدن ورزشگاه واونایکه پای گیرنده هانشستن میخواستن بازی ببینن خوب شدنیمه دوم روش بازی عوض شدکه ثابت بشه ایرانیا میتونستن بازی کنن مربیشون ترسوبودازشون این بازی دفاعی رادستورداده

    • بدون نام

      ببینیم جام ملتهای آسیا چکار میکنن -آیا میتونن قهرمان بشن چی بگیم از این فوتبال درهم برهم ایران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج