جاباما
۷۳۵۰۲۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

ورود دلال‌ها به اردوی تیم ملی ممنوع

این روز‌ها بازیکنان تیم ملی بیش از هر زمان دیگری در تیررس دلال‌ها هستند.

خبرورزشی: ایران پر از استعداد است و طبیعتاً باشگاه‌ها به دنبال این هستند تا روی این بازیکنان سرمایه‌گذاری کنند. آن‌ها خواهان این هستند که با هزینه کم بتوانند بازیکنان را جذب کنند و سپس به سرمایه خوبی برسند. کارلوس کی‌روش، اما معتقد است نباید این مسائل تمرکز بازیکنان تیم ملی را به هم بزند. در جام جهانی گذشته چند دلال به اردوی تیم ملی رفت‌وآمد کردند و این مسئله باعث اعتراض کی‌روش بود. این بار کارلوس هشدار داده نباید هیچ‌کس به تیم نزدیک شود. از سویی تدابیر امنیتی فیفا هم در اردوی ایران واقعاً شدید است و بازیکنان هم به سختی می‌توانند رفت‌وآمد کنند.

بازیکنان تیم ملی: کیف ما را هم می‌گردند، چه رسد به شما!

بعد از تهدید‌های داعش، روسیه تصمیم گرفته تا جام جهانی را تحت تدابیر شدید امنیتی برگزار کند. هرجا که بروید، مأمور است و مأمور. آن‌ها در سطح خیابان‌ها هستند و این تراکم مأمورها، در هتل‌های تیم‌های مختلف بیشتر و بیشتر می‌شود، اما حتی حساسیت زیاد باعث نشده رفتار مأموران عوض شود و با هواداران رفتار نامناسبی داشته باشند. آن‌ها همواره لبخند به لب دارند و حاضر هستند در هر شرایطی به هواداران کمک کنند. آن‌ها حتی با خبرنگاران و عکاسان و هواداران شوخی می‌کنند. اگر هواداران حتی ۱۰ بار هم به حرف‌شان گوش ندهند، بار یازدهم هم خیلی محترمانه از آن‌ها می‌خواهند فن‌فست و یا هر محل دیگری که در آن هستند را ترک کنند. حتی وقتی آن‌ها کیف و ساک بازیکنان را هم می‌گردند رفتارشان طوری نیست که آن‌ها ناراحت شوند. سعید عزت‌اللهی بازیکن تیم ملی می‌گوید: «خب ما هم برای رفت‌وآمد به هتل مورد بازرسی قرار می‌گیریم. مثلاً وقتی از تمرین برمی‌گردیم باید تمام کیف‌های‌مان را در دستگاه بگذاریم تا چک شود. کیف ما را هم می‌گردند چه رسد به شما و هواداران.» روسیه این سیاست را در پیش گرفته تا مانع هرگونه اتفاق تروریستی شود. جالب اینجاست که هیچ‌کس به خاطر این فضا ناراحت نیست و خیلی از هواداران هم می‌گویند چه بهتر! چراکه در این حالت بیشتر احساس امنیت می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تیم ملی خودش ی دلال گردن کلفت داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج