جاباما
۷۳۵۰۵۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اولین تلفن همراه با شارژر Super VOOC

ابرگوشی «Oppo Find X» نسخه لامبورگینی

پوستر‌های ابرخودرو‌ها بر دیوار اتاق بسیاری از بچه‌ها آویزان می‌شوند چرا که بسیار شیک و باکلاس هستند. بزرگسالان هم اگر خجالت نمی‌کشیدند، دوست داشتند چنین پوستر‌هایی را بیاویزند. در عوض، آن‌ها می‌توانند یک گوشی مانند Oppo Find X. نسخه لامبورگینی تهیه کنند، یک نسخه باکلاس از گوشی‌های «Find X» که هرگز باعث شرمساری شما نخواهد شد!

برترین ها - ترجمه از احمد محمدی: پوسترهای ابرخودروها بر دیوار اتاق بسیاری از بچه ها آویزان می شوند چرا که بسیار شیک و باکلاس هستند. بزرگسالان هم اگر خجالت نمی کشیدند، دوست داشتند چنین پوسترهایی را بیاویزند. در عوض، آنها می توانند یک گوشی مانند Oppo Find X نسخه لامبورگینی تهیه کنند، یک نسخه باکلاس از گوشی های «Find X» که هرگز باعث شرمساری شما نخواهد شد.

ابرگوشی «Oppo Find X» نسخه لامبورگینی

این نسخه اولین گوشی هوشمند سازگار با شارژر Super VOOC است، تکنولوژی جدیدی که چند سال پیش اعلام شد و قادر است یک باتری 3400 میلی آمپر ساعتی خالی را تنها در عرض 35 دقیقه 100 درصد شارژ کند. شارژرهای سریع امروزی، در زمان مشابه تنها قادرند 50 درصد این حجم را پر کنند.

ابرگوشی «Oppo Find X» نسخه لامبورگینی

حتی شارژرهای VOOC معمولی که در سری گوشی های پایه Find X استفاده می شوند، در مقایسه با Super VOOC کُند به نظر می رسند و در همین زمان تنها از پس شارژ ۷۵ درصد حجم باتری های شان بر می آیند. (البته حجم باتری آنها کمی بیشتر ۳،۷۳۰ میلی آمپر ساعت است).

حتی نیاز به پرسیدن نیست! بدنه گوشی لامبورگینی Oppo Find X از فیبر کربن ساخته شده و البته که دارای نشان باشکوه «لامبو» نیز می باشد. شارژر سوپر VOOC همچنین دارای مارک تجاری است و کابل USB-C در رنگ نارنجی شیکی ارائه می شود.

ابرگوشی «Oppo Find X» نسخه لامبورگینی

چیز دیگری که این نسخه ویژه را متمایز می کند، ذخیره سازی 512 گیگابایت است؛ دو برابر حجم گوشی های پایه! و با قیمت بالایی که دارد؛ این گوشی با قیمت 1700 یورو به بازار ارائه شده است، که البته هزینه کمی نیست.

ابرگوشی «Oppo Find X» نسخه لامبورگینی

البته کلا گوشی های Oppo Find X گوشی های ارزانی نیستند و پرچمداران این سری گوشی برچسب قیمتی ۱۰۰۰ یورویی دارند ولی اگر دانستن این موضوع احساس شما را بهتر می کند، بد نیست بدانید که گوشی هوآیی میت نسخه پورشه (Huawei Mate RS Porsche Design) با همین حجم ۵۱۲ گیگابایت، ۲۱۰۰ یورو آب می خورد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج