۷۳۵۴۵۳
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

جمله طلایی کی‌روش در مصاحبه با عادل چه بود؟

دقایقی پس از شکست سنگین تیم ملی فوتبال آرژانتین مقابل کرواسی، برنامه ۲۰۱۸ سراغ مصاحبه با سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان رفت.

خبرورزشی: دقایقی پس از شکست سنگین تیم ملی فوتبال آرژانتین مقابل کرواسی، برنامه ۲۰۱۸ سراغ مصاحبه با سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان رفت. این مصاحبه نسبتا طولانی با کارلوس کی روش، جذابیت های زیادی داشت. اینکه کی روش از حال و هوای اردوی تیم ملی تعریف کرد و قول داد شاگردانش بهترین عملکرد ممکن را در دیدار با پرتغال داشته باشند و برای شاد کردن مردم ایران بجنگند.

اما نکته مهم و جمله طلایی کی روش در این مصاحبه، به اشتراک گذاشتن دلایل عصبانیتش قبل از شروع جام جهانی بود. او در این گفت و گوی ویدئویی به عادل فردوسی پور، مجری برنامه ۲۰۱۸ گفت: «متاسفانه عده ای در ایران، حتی به ما اجازه نمی دادند رویایی داشته باشیم یا آرزوهای مان را دنبال کنیم. ما به روسیه نیامده بودیم که تحقیر شویم، می خواهیم رویاهای مان را به صورت جدی و واقعی، دنبال کنیم.» با این حساب، کی روش همچنان از آنهایی که تیم ملی ایران را دست کم می گرفتند، شاکی است.

این جملات، به همراه بخشی از مصاحبه کی روش که گفت: «هیچ تیمی غیر قابل دسترسی نیست و هر تیمی را می توانیم شکست بدهیم» انرژی بیشتری به هواداران تیم ملی داد تا حمایت ها از ایران را چند برابر افزایش بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامدنوشادیفرد

      بی انصافامگه چه گلی به سرهوادارایِ ایرانی زدین که اینقدرپرروهستین؟یه جوری حرف میزنین انگاراسپانیاروبردین,چقدرمردم مااحمق هستندوفورأبادوتاجمله احساسی خرمیشن!!بایه بازی سراسرتدافعی باخت گرفتین دارین پُزِ چی رومیدین؟تاکی بایدایرانیاتودنیاحقیرباشن؟چرایکبارنبایدبه مرحله ی بعدبریم؟چرایکبارهم نبایدیه تیمِ بزرگ روشکست بدیم؟غیرت وشجاعت روازایسلند یادبگیرین که کمترازیک درصدِ ایران جمعیت داره....لعنت به دروغگوهایِ کثیف ودلال...کیروش وفدراسیون ماهمه دلال هستند,قلابی ترین تیم ملی تاریخ ایران,خدامیدونه حق چندین نفرمثلِ سیدجلال روخوردین نامردایِ کثافت

    • بدون نام

      راست میگه بعضی حسودوطن وهم وطن فروشن خاین نادان

    • .

      جمله ی طلای نداشت بازهم عقده ای ومغرور وخودبزرگ بین حرف زده مثل اینکه درهردوبازی بادفاع اتوبوسی شاهکارکرده بجزنیمه دوم بااسپانیا حیف وقت وانرژی که صرف دیدن بازی دفاعی تیم کیروش شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج