۷۳۵۸۷۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بهترین گوشی های بدون برش نمایشگر بازار

بسیاری از اسمارت فون های بازار دارای بریدگی صفحه نمایش هستند، اما این طراحی نتوانسته به طور کامل اسباب رضایت برخی کاربران را فراهم کند. به همین دلیل بر آن شدیم بهترین گوشی های بدون برش نمایشگر موجود در بازار را معرفی کنیم.

وب سایت کلیک - محمد قریشی : بسیاری از اسمارت فون های بازار دارای بریدگی صفحه نمایش هستند، اما این طراحی نتوانسته به طور کامل اسباب رضایت برخی کاربران را فراهم کند. به همین دلیل بر آن شدیم بهترین گوشی های بدون برش نمایشگر موجود در بازار را معرفی کنیم.

بهترین گوشی های بدون برش نمایشگر بازار

در حالی که اپل اولین شرکتی محسوب نمی شود که از برش نمایشگر در گوشی هوشمند خود استفاده کرده است، بسیاری از سازندگان اندرویدی به پیروی از آن محصولات خود را به این ویژگی مجهز کرده اند. با این حال هنوز برخی از تولیدکنندگان گوشی های هوشمند خود را بدون بریدگی صفحه نمایش روانه بازار کرده اند.

به نظر می رسد برش نمایشگر تنها در محصولات چینی استفاده نشود و شرکت هایی همانند گوگل نیز گوشی های خود را به این ویژگی مجهز کنند. شایعات به برش صفحه نمایش گوگل پیکسل 3 اشاره کرده اند. در این مطلب بهترین گوشی های بدون برش نمایشگر را معرفی می کنیم.

بهترین گوشی های بدون برش نمایشگر بازار

گلکسی S9 و S9 پلاس

جدیدترین پرچمداران سامسونگ، گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس فاقد برش نمایشگر هستند. سامسونگ که بزرگترین رقیب اپل در صنعت گوشی های هوشمند محسوب می شود تصمیم گرفته جدیدترین پرچمدار خود را بدون حضور بریدگی صفحه نمایش روانه بازار کند.

بهترین گوشی های بدون برش نمایشگر بازار

این اسمارت فون ها از ویژگی های بسیار مناسبی بهره می برند که برای مثال می توان به نمایشگر باکیفیت، عملکرد سریع و دوربین عالی اشاره کرد. این پرچمداران قادر به ضبط ویدیوهای صحنه آهسته به صورت 960 فریم در ثانیه هستند.

گلکسی S9 به نمایشگر 5.8 اینچی مجهز شده و گلکسی اس 9 پلاس از صفحه نمایش 6.2 اینچی بهره می برد. سامسونگ امسال در نسخه بزرگتر پرچمدار خود از دوربین اصلی دوگانه و 6 گیگابایت رم استفاده کرده است. این دو محصول در لیست بهترین گوشی های بدون برش نمایشگر قرار می گیرند.

شیائومی Mi Mix ۲S

جدیدترین فبلت شرکت شیائومی برخلاف Mi 8 فاقد برش نمایشگر است. این کمپانی چینی قصد دارد در آینده وارد بازار ایالات متحده آمریکا شود و فروش خود را در بازارهای جهانی افزایش دهد. شیائومی Mi Mix 2S از طراحی تمام صفحه بهره می برد.

بهترین گوشی های بدون برش نمایشگر بازار

این فبلت دارای ویژگی های مناسبی است به گونه ای که آن را در لیست بهترین گوشی های بهترین حاشیه نمایشگر قرار می دهد. شیائومی می میکس ۲ اس در برابر امکانات خود هزینه مناسبی را از کاربران طلب می کند.

از مشخصات این گوشی هوشمند می توان به نمایشگر ۵.۹۹ اینچی، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، ۶/۸ گیگابایت رم، ۶۴/۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. وزن این دستگاه به ۱۹۰ گرم می رسد.

هواوی میت 10 پرو

در حال حاضر هواوی از فبلت پرچمدار خود در سال ۲۰۱۸ رونمایی نکرده است. با توجه به این موضوع هواوی میت ۱۰ پرو یکی از قدرتمندترین فبلت های این کمپانی چینی محسوب می شود. در این گوشی هوشمند از تراشه Kirin ۹۷۰ مجهز به هوش مصنوعی استفاده شده است.

بهترین گوشی های بدون برش نمایشگر بازار

این فبلت از طراحی تمام صفحه بدون برش نمایشگر بهره می برد. هواوی میت 10 پرو دارای دوربین اصلی دوگانه و سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی خود است. دوربین این دستگاه تصاویر باکیفیتی را ثبت می کند.

نمایشگر 6 اینچی با فناوری امولد، دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 20 مگاپیکسلی، 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی برخی از مشخصات این دستگاه را تشکیل می دهند.

ال جی V۳۰

در حالی که ال جی V30 جدیدترین پرچمدار این کمپانی کره ای محسوب نمی شود، برخلاف G7 ThinQ فاقد بریدگی صفحه نمایش است که باعث می شود در لیست بهترین گوشی های بدون برش نمایشگر قرار بگیرد.

بهترین گوشی های بدون برش نمایشگر بازار

هم اکنون ال جی V۳۰ در دو نسخه به فروش می رسد که نمونه جدیدتر از هوش مصنوعی بهره می برد. این گوشی هوشمند از مشخصات فنی مناسبی با توجه به قیمت خود بهره می برد.

ال جی این گوشی هوشمند را به نمایشگر ۶ اینچی با فناوری P-OLED، پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۳۵، ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز کرده است. ضخامت و وزن ال جی وی ۳۰ به ترتیب برابر با ۷.۳ میلی متر و ۱۵۸ گرم است.

آنر V10

گوشی آنر V۱۰ یا آنر View ۱۰ از دسامبر سال گذشته برای فروش به بازار عرضه شد. این دستگاه عمر تقریبا بالایی دارد با این حال از مشخصات فنی قدرتمندی مانند پردازنده Kirin ۹۷۰ بهره می برد. این چیپست به هوش مصنوعی مجهز شده است.

بهترین گوشی های بدون برش نمایشگر بازار

این محصول از برخی ویژگی های پرچمداران موجود در بازار محروم است که برای مثال می توان به استاندارد IP67/IP68 اشاره کرد. با وجود برخی نقص ها آنر V10 به علت ویژگی های خوب خود به همراه قیمت مناسب در لیست بهترین گوشی های بدون برش نمایشگر قرار می گیرد.

آنر View 10 دارای نمایشگر 5.99 اینچی با فناوری LCD، سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو، 6 گیگابایت رم و باتری 3750 میلی آمپر ساعتی است. با وجود باتری حجیم ضخامت این دستگاه تنها به 6.97 میلی متر می رسد.

اچ تی سی U۱۲ پلاس

شرکت تایوانی اچ تی سی وضعیت مالی مناسبی را تجربه نمی کند. با وجود فروش پایین محصولات این کمپانی، اچ تی سی به تازگی از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کرده است. این دستگاه که U12 پلاس نام دارد فاقد بریدگی صفحه نمایش است.

بهترین گوشی های بدون برش نمایشگر بازار

اچ تی سی U۱۲ پلاس حس یک گوشی باکیفیت را به کاربر منتقل می کند و از ویژگی های خاصی همانند Edge Sense ۲ بهره می برد.

قدرت این گوشی هوشمند را همانند اکثر پرچمداران موجود در بازار پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ تامین می کند. از مشخصات فنی اچ تی سی +U۱۲ می توان به نمایشگر ۶.۰ اینچی سوپر LCD۶، دوربین اصلی دوگانه، دوربین سلفی دوگانه و باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

سونی اکسپریا XZ2

سونی بعد از مدت ها تصمیم گرفت زبان طراحی محصولات خود را تغییر دهد. در همین راستا سونی اکسپریا XZ۲ از طراحی جدیدی بهره می برد. این گوشی هوشمند حس مناسبی را به کاربر منتقل می کند و باتری آن شارژدهی بالایی دارد.

بهترین گوشی های بدون برش نمایشگر بازار

این گوشی هوشمند برخلاف برخی از پرچمداران بازار فاقد برش نمایشگر است. سونی این دستگاه خود را به اسپیکرهای استریو مجهز کرده است. اگر خواهان خرید یک اسمارت فون کوچک باشید می توانید اکسپریا XZ2 کامپکت را مورد خریداری قرار دهید.

از مشخصات اکسپریا ایکس زد 2 می توان به نمایشگر 5.7 اینچی، دوربین اصلی 19 مگاپیکسلی، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده اسنپدراگون 845 و باتری 3180 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج