۷۳۶۶۳۷
۲ نظر
۵۰۱۵
۲ نظر
۵۰۱۵
پ

کعبی: پرتغال سال ۲۰۰۶ پُر ستاره‌تر بود

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال گفت:‌ دیدار با پرتغال برای ما حکم فینال را دارد اما می‌توانیم این تیم را شکست دهیم.

خبرگزاری تسنیم: حسین کعبی درباره دیدار فردای تیم ملی مقابل پرتغال اظهار داشت: بازی سنگینی داریم. در جام جهانی تیم‌های بزرگ و گردن گلفتی حاضر هستند و کار بسیار دشواری پیش روی ماست. در بازی با اسپانیا فوق‌العاده کار کردیم، اما باید این بازی را کنار بگذاریم و به فکر دیدار با پرتغال باشیم. این مسابقه برای ما حکم فینال را دارد و باید هر طوری شده،‌ سه امتیاز آن را به دست بیاوریم.

وی که سابقه بازی مقابل پرتغال در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان را دارد، ادامه داد: پرتغال این دوره را نمی‌شود با تیم سال ۲۰۰۶ مقایسه کرد. در آن دوره، پرتغال تیم فوق‌العاده‌ای بود و بازیکن سرشناس زیادی مانند، فیگو، دکو و رونالدو را داشت، اما الان فقط په په و رونالدو را دارد. ایران اگر فکر بازی با اسپانیا را کنار بگذارد، می‌تواند پرتغال را شکست دهد.

مدافع پیشین تیم ملی در پاسخ به این پرسش که ایران می‌تواند به مرحله بعد جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود کند، گفت: صد در صد، به شرطی که خودمان بخواهیم. اگر ۵۰ درصد بازی که مقابل اسپانیا به نمایش گذاشتیم،‌ مقابل پرتغال ارائه کنیم این تیم را شکست خواهیم داد.

کعبی در خصوص برخی انتقادهایی که به شیوه دفاعی تیم ایران مقابل اسپانیا می‌شود،‌ تصریح کرد: به شخصه بازی دفاعی را دوست ندارم،‌ من بازی تیم‌های دیگر آسیایی را هم دیدم، اما هیچ کدام از آن‌ها دفاعی بازی نمی‌کند. ضمن اینکه مردم ما هم بازی هجومی را دوست دارند و فوتبال را به خوبی می‌فهمند. با همه این اوصاف بازهم نمی‌شود در کار مربی دخالت کرد، این سیستم مربی است و باید به آن احترام گذاشت.

وی یادآور شد: مطمئن باشید پرتغال کاملاً ما را آنالیز کرده و می‌داند فوتبال دفاعی بازی می‌کنیم. در این صورت آنها هم عقب خواهند نشست تا به ما ضد حمله بزنند. شک نکنید پرتغالی‌ها بیکار ننشسته‌اند و به خوبی ما را آنالیز می‌کنند و قطعاً کار بسیار سختی داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو که زدی یه ستارشونو ناکار کردی!!!!

    • مهدی

      بله شما هم خیلی خوب از خجالت Luis figo در اومدی جانم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج