جاباما
۷۳۷۰۲۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

یوونتوس، دنیل ارزانی را می‌خواهد

دنیل ارزانی، فوتبالیست جوان و ایرانی‌الاصل استرالیا که با پیراهن سبز و طلایی ساکروها در جام جهانی به میدان رفته، مورد توجه باشگاهی بزرگ قرار گرفته.

ورزش سه: دنیل ارزانی که پیش از این عنوان جوان‌ترین بازیکن جام جهانی ۲۰۱۸ را به خود اختصاص داده بود همچنان خبرساز است. این بار گزارش‌هایی منتشر شده که از ابراز تمایل غول باشگاهی ایتالیا، یوونتوس به این فوتبالیست جوان خبر می‌دهد.

این مهاجم ۱۹ساله در اولین فصل حضورش در لیگ استرالیا با پیراهن ملبورن‌سیتی، درخشان ظاهر شد و حالا گفته می‌شود بعد از جام جهانی روسیه به احتمال بسیار زیاد به اروپا منتقل خواهد شد. باشگاه‌های اروپایی به سرعت دست به کار شده‌اند تا جوان بااستعداد استرالیایی را جذب کنند.

با اینکه ارزانی تا یک فصل دیگر با ملبورن‌سیتی قرارداد دارد اما ممکن است باشگاه استرالیایی با دریافت مبلغی قابل توجه از قراردادش با او چشم‌پوشی کند. گفته می‌شود به خصوص باشگاه‌های هلندی به شدت مایل به استخدام مهاجم جوان و گلزن ساکروها هستند.

ولی بزرگترین باشگاهی که تا کنون خواهان به خدمت گرفتن ارزانی شده، یونتوس، قهرمان حال حاضر ایتالیا است. ساندی‌تایمز گزارش داده یوونتوس این فوتبالیست جوان را زیر نظر گرفته و ممکن است در فرصت نقل و انتقالات، او را به تورین منتقل کند.

یوونتوس، دنیل ارزانی را می‌خواهد

علاوه بر قهرمان سری آ، اخیراً اعلام شد که بایرن لورکوزن بوندس‌لیگایی هم به جذب ارزانی تمایل دارد. این خبر وقتی مهم‌تر می‌شود که درنظر داشته باشیم لورکوزن در جذب وینگرهای استرالیایی سابقه داشته و رابی کروس زمانی در این تیم آلمانی بازی می‌کرده.

با اینحال، بیشترین علاقه برای جذب ارزانی تا این لحظه از طرف باشگاه‌های هلندی ابراز شده و گفته می‌شود کمک‌مربی حال حاضر استرالیا، مارک فان بومل قصد دارد او را با خود به باشگاه پی‌اس‌وی آیندهوون ببرد. باشگاهی که فان بومل بعد از جام جهانی روسیه، سرمربی‌گری‌اش را به عهده خواهد گرفت.

ارزانی در دو بازی استرالیا در جام جهانی روسیه، به عنوان یار تعویضی به میدان رفته و کمی پیش از شروع جام جهانی، در یک بازی دوستانه مقابل مجارستان اولین گل ملی خود را برای ساکروها به ثمر رسانده.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج