۷۳۹۰۱۲
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

وزیر بهداشت: پیگیر داروهای خاص هستم

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در تامین و واردات داروهای بیماران خاص مشکلی نداریم، گفت: در عین حال باید حواس‌مان را جمع کنیم که این بیماران با تامین دارو مواجه نشوند.

ایسنا: وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در تامین و واردات داروهای بیماران خاص مشکلی نداریم، گفت: در عین حال باید حواس‌مان را جمع کنیم که این بیماران با تامین دارو مواجه نشوند.

سید حسن هاشمی در حاشیه مراسم افتتاح بیمارستان ٣٢ تخت‌خوابی فاطمه الزهرا شهرستان کوار در جمع خبرنگاران گفت: ستادی در وزارت بهداشت تشکیل شده و روزانه مساله واردات داروی بیماران خاص مسائل را دنبال می‌کند.

او ادامه داد: البته بنده نیز هر هفته ١٠ ساعت را به پیگیری این امر اختصاص داده‌ام و در دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز مدیران روزانه تامین داروی بیماران خاص را رصد می‌کنند.

وزیر بهداشت همچنین با بیان اینکه به ازای هر هزار نفر به ۱.۶ دهم تخت بیمارستانی نیازمندیم، از رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس خواست تا در تامین و توزیع بودجه اولویت را به بخش سلامت و به ویژه بیمارستان‌ها اختصاص دهد.

هاشمی با بیان اینکه افتتاح این بیمارستان را به فال نیک می‌گیریم، از رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواست تا ظرف یک هفته آینده نقایص مربوط به این بیمارستان را به وزازتخانه اعلام کند تا شاهد تسریع و تسهیل در امور درمانی این بیمارستان باشیم.

وزیر بهداشت گفت: وقتی مسائل درمانی را با گذشته مقایسه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که همه مدیران این وزارتخانه در تلاشند تا مشکلات کمتر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رفیعی نسب

      نه نیستین اگه بودین کسی در تلویزیون مشکل داشته باشه از مردم خواهش نمیکنه کمک کنن خیلی بد یعنی ماباور کینم مشکلات حل شده طبق گفته شما

    • حسین

      بعضی دارو خانه ها حتی داروهای بیماریهای معمولی هم نمی دهند

    • بدون نام

      شما فقط تعرفه پزشکانرا زیاد کن چون افراد ضعیف مثل خود جناب عالی هستند

    • اسی

      اقای وزیر بهداشت شما که این همه به فکر بیمارو بیمارستان ساختن هستین ایا در باره اشتباه پزشکی چکار کردین ؟چرا پرونده سارینا کودک 8 ساله علی ابادی کاری نکردین 6ماه شد ؟چرا برای درمان نمی بریدش خارج .؟چرا پروندشو انداختن یک سال بعد؟ چرا تحت پوشش بهزیستی نشده ؟دیگه چی بگم حداقل برا دیدنش تشریف بیارین تا با چشم خودتون ببینین وضعیت دختری که با پای خودش رفت بیمارستان و 6 ماهه تو کماست؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج