جاباما
۷۳۹۳۲۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

وب سایت آدیداس هک شد

وب‌سایت آدیداس آمریکا هک شد. کمپانی آدیداس ای جی / Adidas AG تائید کرد دیتای میلیون مشتری وب‌سایت‌ مورد دستبرد اطلاعاتی قرارگرفته است.

خبرآنلاین: وب‌سایت آدیداس آمریکا هک شد. کمپانی آدیداس ای جی / Adidas AG تائید کرد دیتای میلیون مشتری وب‌سایت‌ مورد دستبرد اطلاعاتی قرارگرفته است.

وب سایت آدیداس هک شد

این کمپانی تأکید کرد که با کمپانی‌های امنیت اطلاعات در حال بررسی نشت اطلاعاتی از سرور آمریکا هستند و ممکن است دیتای خصوصی میلیون کاربری که از سایت خرید کرده‌اند، در یک حمله ناشناخته سایبری مورد دستبرد واقع‌شده و دیتا در اختیار هکرها قرارگرفته باشد.

رخنه امنیتی روی وب‌سایت منطقه‌ای آدیداس در آمریکای شمالی، تائید شده و این کمپانی در فهرست مؤسسات هدفمند در بخش حملات سایبری قرارگرفته است. این کمپانی تائید کرده است که نقض امنیتی را سه‌شنبه پیداکرده است و اطلاعات تماس مشتریان، نام کاربری و رمز عبور در این حمله مورد دستبرد واقع‌شده است.

هنوز گزارشی درباره سوءاستفاده از کارت‌های اعتباری رجیستر شده روی سایت آدیداس منتشرنشده است. اواخر ماه مارس با دستبرد به وب‌سایت‌های بوئینگ، delta، Sears و هک 5 میلیون اکانت مشتریان Saks حملات سایبری اوج گرفت که درنهایت اکانت 150 میلیون مشتری Under Armour روی اپلیکیشن MyFitnessPal لو رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج