جاباما
۷۳۹۳۳۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بهترین تبلت‌های اندرویدی بازار را بشناسید

بازار تبلت ها در مقایسه با گذشته رونق کمتری دارد با این حال برخی شرکت ها در این حوزه فعالیت دارند. در این مطلب به معرفی بهترین تبلت های اندرویدی بازار می پردازیم.

وب سایت کلیک - محمد قریشی: بازار تبلت ها در مقایسه با گذشته رونق کمتری دارد با این حال برخی شرکت ها در این حوزه فعالیت دارند. در این مطلب به معرفی بهترین تبلت های اندرویدی بازار می پردازیم.

در حال حاضر شرکت های ناشناخته بیشتر از برندهای مطرح در بازار تبلت های اندرویدی فعالیت دارند. در این میان برخی از کمپانی های شناخته شده نیز محصولاتی را روانه بازار کرده اند.

بهترین تبلت‌های اندرویدی بازار را بشناسید

در گذشته شاهد معرفی تبلت های زیادی از سوی شرکت های مختلف بوده ایم که بعضی از آن ها مانند سونی اخیرا در این بخش از بازار فعالیتی ندارند. این احتمال وجود دارد که در ادامه سال جاری میلادی این برندها از تبلت های جدید خود رونمایی کنند.

در این مطلب به معرفی بهترین تبلت های اندرویدی می پردازیم.

سامسونگ گلکسی Tab S۳

سامسونگ گلکسی تب اس 3 یکی از بهترین تبلت های اندرویدی موجود در بازار محسوب می شود که ویژگی های مناسبی دارد. این محصول به نمایشگر 9.7 اینچی با فناوری سوپر امولد مجهز شده که از محتوای HDR پشتیبانی می کند. این تبلت از 4 بلندگو بهره می برد.

بهترین تبلت‌های اندرویدی بازار را بشناسید

سامسونگ در جعبه این محصول خود قلم S Pen قرار داده است تا کارایی آن را افزایش دهد. در ساخت این دستگاه از شیشه و فلز استفاده شده است. در اطراف نمایشگر این تبلت شاهد حضور حاشیه های زیادی هستیم.

قدرت این محصول سامسونگ را پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰ تامین می کند. در حالی که این تراشه در مقایسه با اسنپدراگون ۸۳۵ قدرت کمتری دارد، قادر به اجرای تمامی برنامه های اندرویدی است.

از دیگر مشخصات گلکسی تب S۳ می توان به ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، ۴ گیگابایت رم، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. کاربران برای این تبلت می توانند به صورت جداگانه کیبورد تهیه کنند.

هواوی مدیاپد M5

هواوی مدیاپد M۵ یکی از بهترین تبلت های اندرویدی برای علاقه مندان به مولتی مدیا محسوب می شود که از طراحی زیبایی نیز بهره می برد. این تبلت دارای نمایشگر ۱۰.۸ اینچی با رزولوشن ۱۶۰۰ × ۲۵۶۰ پیکسل است. تراکم پیکسلی صفحه نمایش IPS این دستگاه برابر با ۲۸۰ پیکسل در هر اینچ است.

بهترین تبلت‌های اندرویدی بازار را بشناسید

هواوی برای مدیاپد M5 اسپیکر استریو Harman Kardon در نظر گرفته که علاوه بر حجم بالای صدا، کیفیت بسیار مناسبی نیز دارد.

قدرت این تبلت را پردازنده 8 هسته ای Kirin 960s تامین می کند. هواوی مدیاپد M5 دارای 4 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4 است. کاربران می توانند این محصول را در نسخه های مختلف مجهز به 32، 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند.

دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، پورت USB Type-C، سنسور اثر انگشت و باتری 7500 میلی آمپر ساعتی مشخصات این تبلت را تشکیل می دهند. هواوی جک 3.5 میلی متری صدا را از این دستگاه حذف کرده است.

گوگل پیکسل C

پیکسل C اولین تبلت گوگل با طراحی این شرکت محسوب می شود. در حالی که این محصول عمر بالایی دارد، از مشخصات فنی قدرتمندی بهره می برد و قادر به رقابت با دیگر محصولات موجود در بازار است.

بهترین تبلت‌های اندرویدی بازار را بشناسید

این تبلت طراحی زیبایی دارد و مانند محصولات نکسوس و پیکسل به سیستم عامل اندروید خام مجهز شده است. گوگل اندروید اوریو را برای این محصول عرضه کرده است. تبلت پیکسل C اندروید P را دریافت نمی کند.

درون این تبلت پردازنده انویدیا تگرا X۱ قرار گرفته که فرکانس چهار هسته پردازشی آن بر روی ۱.۹ گیگاهرتز تنظیم شده است. این محصول دارای ۳ گیگابایت حافظه رم بوده و در دو نسخه مجهز به ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد.

پیکسل سی از نمایشگر ۱۰.۲ اینچی با رزولوشن ۱۸۰۰ × ۲۵۶۰ پیکسل بهره می برد که تراکم پیکسلی برابر با ۳۰۸ پیکسل در هر اینچ دارد. گوگل برای این تبلت دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی و باتری ۹۲۴۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است.

ایسوس ZenPad 3S 10

این محصول ایسوس به علت حضور برخی ویژگی ها قیمت بالایی دارد. ایسوس ZenPad ۳S ۱۰ بدنه فلزی داشته و ضخامت آن به ۵.۸ میلی متر می رسد. نسبت نمایشگر به بدنه این دستگاه برابر با ۷۸ درصد است که برای یک تبلت مناسب به نظر می رسد.

بهترین تبلت‌های اندرویدی بازار را بشناسید

ایسوس برای این تبلت نمایشگر 9.7 اینچی IPS با رزولوشن 2K در نظر گرفته که به همراه اسپیکر استریو آن را تبدیل به یک محصول مناسب برای تماشای ویدیو و فیلم می کند.

در حالی که ایسوس ZenPad 3S 10 از 4 گیگابایت رم بهره می برد، قدرت آن را پردازنده 6 هسته ای مدیاتک MT8176 تامین می کند. با توجه به قیمت این پردازنده قدرت بالایی را در اختیار خریدار قرار نمی دهد و کاربر نمی تواند توسط آن به اجرای بازی های سنگین بپردازد.

انرژی این محصول به وسیله یک باتری 5900 میلی آمپر ساعتی تامین می شود و در دو نسخه مجهز به 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

این تبلت به دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز شده که کیفیت پایینی دارند. رابط کاربری دوربین این دستگاه باعث آزار کاربر می شود که البته با استفاده از لانچر می توان این مشکل را رفع کرد.

لنوو یوگا بوک

این محصول لنوو یکی از جذاب ترین و بهترین تبلت های اندرویدی بازار است. این دستگاه از کیبورد بهره می برد و لولای مورد استفاده در آن امکان چرخش 360 درجه ای را فراهم می کند. کیبورد این تبلت دارای دکمه های لمسی است و کاربران می توانند به وسیله قلم بر روی این کیبورد نقاشی کرده و یا یادداشت برداری کنند.

بهترین تبلت‌های اندرویدی بازار را بشناسید

نمایشگر لنوو یوگا بوک ابعادی برابر با ۱۰.۱ اینچ داشته و از رزولوشن ۱۲۰۰ × ۱۹۲۰ پیکسل بهره می برد که در مقایسه با رقبای خود کیفیت پایین تری دارد.

قدرت این تبلت را پردازنده ۴ هسته ای اینتل Atom X۵-Z۸۵۵۰ با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز تامین می کند. این چیپست را ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی تامین می کند. این تبلت عملکرد معمولی دارد و نمی توان آن را یک محصول قدرتمند دانست.

باتری ۸۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مورد استفاده در این تبلت قادر به همراهی کاربر تا ۷ ساعت است. این تبلت برخلاف گلکسی Tab S۳ و آیپد پرو هزینه جداگانه ای برای کیبورد و قلم از کاربر درخواست نمی کند.

نظر شما در رابطه با محصولات موجود در این لیست چیست؟ آیا باید دستگاه دیگری در لیست بهترین تبلت های اندرویدی قرار بگیرد؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران وب‌سایت در میان بگذارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج