جاباما
۷۳۹۶۰۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بهترین آنتی‌ویروس‌های تابستان ۱۳۹۷ برای اندروید

AV-TEST در تازه‌ترین گزارش خود به معرفی بهترین راهکار‌های امنیتی برای سیستم عامل اندروید پرداخته است که می‌تواند راهنمای خوبی برای انتخاب یک آنتی‌ویروس مناسب برای گوشی یا تبلت شما باشد. در این دور نیمی از محصولات بررسی شده عملکرد حداکثری به نمایش گذاشته‌اند.

وب سایت سخت افزار - خبات کریمی: AV-TEST در تازه‌ترین گزارش خود به معرفی بهترین راهکارهای امنیتی برای سیستم عامل اندروید پرداخته است که می‌تواند راهنمای خوبی برای انتخاب یک آنتی‌ویروس مناسب برای گوشی یا تبلت شما باشد. در این دور نیمی از محصولات بررسی شده عملکرد حداکثری به نمایش گذاشته‌اند.

بهترین آنتی‌ویروس‌های تابستان ۱۳۹۷ برای اندروید

AV-TEST در بازه شش ماهه نوامبر 2017 تا مارس 2018، هر محصول را از سه جنبه حافظت (Protection)، استفاده آسان (Usability) و قابلیت‌ها (Features) بررسی کرده است. امتیاز دو بخش Protection و Usability حداکثر می‌تواند 6 از 6 باشد، امتیاز بخش Features نیز حداکثر به 1 می‌رسد، بنابراین محصولی که امتیاز محصولی که در هر سه بخش عملکرد حداکثری را به نمایش بگذارد، به 13 می‌رسد. در این دور از بررسی‌ها آنتی‌ویروس Play Protect گوگل نیز مورد ارزیابی قرار گرفته است.

در این دور از بررسی‌ها، محصولات هر یک از Avast ،Bitdefender ،G Data ،Kaspersky Lab ،PSafe ،Symantec ،Tencent و Trend Micro موفق به کسب امتیاز حداکثری 13 از 13 شده‌اند و بهترین عملکرد ممکن را به نمایش گذاشته‌اند. McAfee با کسب امتیاز 12.8 و Alibaba و AhnLab با امتیازهای به ترتیب 12.7 و 12.4، عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند.

بهترین آنتی‌ویروس‌های تابستان ۱۳۹۷ برای اندروید

در تست شناسایی بدافزار، Alibaba ،Avast ،McAfee و PSafe بهترین عملکرد را داشته‌اند، البته Bitdefender و Kaspersky عملکرد بسیار نزدیکی داشته‌اند. اما آنتی‌ویروس Play Protect گوگل با تشخیص فقط ۵۶.۸ درصد بدافزارها، عملکرد مأیوس کننده‌ای داشته است. میانگین قدرت تشخیص محصولات بررسی شده ۱۶.۵ درصد بوده است.

علی رغم اینکه اینتل ظرف ماه‌های اخیر گام‌های مثبتی در راستای مبارزه با تهدیدها برداشته است، اما بررسی‌های AV-TEST نشان می‌دهد هنوز آنتی‌ویروس این کمپانی آماده محافظت از کاربران اندروید نیست و نصب یک برنامه ثالث ارجحیت دارد.

همچنین بررسی‌ها نشان داده است از ۱۶ محصول بررسی شده، ۱۲ تای آنها تأثیر ناچیز بر سرعت دستگاه کاربر می‌گذارند و موفق به کسب امتیاز ۶ ا ۶ شده‌اند، بنابراین شناس بسیار کمی وجود دارد باعث افت محسوس کارایی گوشی یا تبلت شما شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج