۷۳۹۶۶۴
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

فال روزانه ۱۰/ ۰۴/ ۱۳۹۷

فال روزانه ۱۰/ ۰۴/ ۱۳۹۷

فال روزانه یک شنبه 10 تیر 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱۰ تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی باهوش، موقر،فعال و پر انرژی، جاه طلب و مثبت اندیش هستید و حسادت و بی مسئولیتی نیز ویژگی های منفی شما هستند. امسال مشکل خاصی از لحاظ سلامتی نخواهید داشت، اما به دنبال تنش ها و فشارهای عصبی ممکن است زیاد دچار سردرد شوید. فعالیت هایی مثل پیاده روی و یوگا می توانند کمک قابل توجهی به این مشکل شما بکنند. اگر در گذشته روی چیزی سرمایه گذاری کرده باشید امسال سود زیادی از طریق آن به دست خواهید آورد. برای این که در آینده سود بیشتری نیز به دست بیاورید سرمایه گذاری در بازار بورس و مسکن به شما توصیه می شود. البته پیش از سرمایه گذاری باید بازار را به دقت بررسی کرده و بهترین گزینه ها را انتخاب کنید. هرگونه عجله در این مورد می تواند به ضررهای قابل توجهی منجر شود. از لحاظ حرفه ای در هر پروژه ای که به عهده بگیرید موفق خواهید بود. حتی ممکن است به خاطر سخت کوشی، وقت شناسی و مهارت خود از طرف بالادستی هایتان به عنوان بهترین کارمند انتخاب شوید و حقوقتان نیز افزایش پیدا کند. امسال در روابط عاطفی بسیار موفق خواهید بود. همسر و یا نامزدتان تمام مدت شما را مورد حمایت خود قرار خواهد داد. مجردها امسال شانس بالایی برای ازدواج کردن دارند. شهریور، مهر، اسفند و خرداد بهترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه ۱۰/ ۰۴/ ۱۳۹۷

امروز شما حالتی عصبی دارید و به همین دلیل هم دائم احساس بیقراری می کنید و نمی توانید آرام بنشینید. اگر قرار است برای کاری از خانه بیرون بروید به احتمال زیاد، خواسته یا ناخواسته، از آنجا به چند جای دیگر نیز کشیده خواهید شد، پس خودتان را برای مدتی طولانی بیرون بودن از خانه آماده کنید و اگر فکر می کنید ممکن است چیزی لازم شود حتما آن را با خودتان به همراه ببرید. اگر به دنبال هدف خاصی هستید اجازه ندهید این سرگردانی و اینجا و آنجا رفتن شما را خسته کند. این وضعیت به خاطر شرایط کیهان موجود است و کاری جز مبارزه با آن از دست شما ساخته نیست. تلاش هایتان بی نتیجه باقی نخواهند ماند.

فال روزانه ۱۰/ ۰۴/ ۱۳۹۷

امروز یکی از بهترین کارهایی که می توانید بکنید این است که مواظب دهانتان باشید و مخصوصا مواظب حرف هایی که در مورد دیگران می زنید باشید! اگر می خواهید در مورد شخص صحبت کنید که غایب است طوری رفتار کنید که انگار حی و حاضر در برابر شما ایستاده است. علاوه بر اینکه ممکن است حرف هایتان به گوش این شخص برسند و باعث ناراحتی اش بشوند، شنوندگان نیز اعتماد خود را به شما از دست خواهند داد. امروز بالاخره وقت تر و تمیز کردن خانه تان و سر و سامان دادن به وسایلی که در گوشه و کنار خانه انداخته و نمی دانید کجا باید جایشان بدهید فرا رسیده است. از فرصت استفاده کنید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۴/ ۱۳۹۷

امروز ممکن است برای برگرداندن اوضاع به حالت عادی و در دست گرفتن کنترل کارها به کمی تنهایی نیاز داشته باشید. امروز استقلال و عدم وابستگی به دیگران در پیش بردن کارهایتان نقشی اساسی را ایفا می کند، پس این موضوع را خیلی جدی به یاد داشته باشید. خودتان را قربانی تعهدی که مدت ها پیش پذیرفته بوده اید نکنید. نان به نرخ روز خور نباشید، اما با تغییر شرایط لازم است شما هم در بعضی زمینه ها تغییر کنید. امروز لجبازی در هیچ زمینه ای به نفع شما تمام نخواهد شد، پس تا جایی که برایتان ممکن است دست از کله شقی بردارید. صداقت داشته باشید و برای داشته هایتان شکرگزار باشید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۴/ ۱۳۹۷

احساس نکنید که برای زیبایی مجبور هستید حتما از استانداردهای مسخره ای که دیگران تعریف کرده اند استفده کنید. تعریف خودتان را از زیبایی داشته باشید و خودتان را وادار به فرو رفتن در قالب هایی که اجتماع اطرافتان ساخته است نکنید. شما موظف نیستید کاری کنید که همه از شما خوششان بیاید و تأییدتان کنند. تنها شخصی که شما موظف هستید راضی نگهش دارید خودتان هستید. اکنون زمان بسیار خوبی برای سر و سامان دادن به دارایی ها و به ویژه پول هایتان است. حتی اگر چیز زیادی نداشته باشید هم باید حساب و کتاب هایتان را سر و سامان بدهید تا بفهمید با خودتان چند چند هستید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۴/ ۱۳۹۷

امروز اوضاع ممکن است جدی تر از آن چیزی باشد که شما انتظار یا تحملش را دارید. تنها کاری که در این شرایط از دست شما برمی آید اضافه کردن کمی تفریح و سرگرمی به شرایط فعلی است. امروز به نظر می رسد که دیگران نسبت به نظرات و عقاید خود تعصبی بیشتر از همیشه دارند و انعطاف پذیری شما و قدرت کنار آمدتان با دیگران مورد آزمایش قرار گرفته است. خیلی مواظب حرف هایی که می زنید و واکنش هایی که نشان می دهید باشید، چون دیگران و به ویژه مقامات بالاتر و بزرگترها خیلی زود از دستتان ناراحت خواهند شد. شما که دلتان نمی خواهد بدون آن که منظوری داشته باشید دیگران را از خود برنجانید؟

فال روزانه ۱۰/ ۰۴/ ۱۳۹۷

اگر تلاش هایتان برای باز کردن یک در بی فایده هستند دست از تقلا کردن بردارید. شاید درتان را اشتباه انتخاب کرده اید و یا باید کلید دیگری را برای باز کردن آن انتخاب کنید، در غیر این صورت فقط کلید را خواهید شکاند و در هم باز نخواهد شد! اگر می بینید اوضاع طبق انتظار شما پیش نمی رود به احتمال زیاد شما باید مسیرتان را تغییر دهید و راه دیگری را برای سیدن به خواسته هایتان امتحان کنید. شاید اصلا هدفتان را لازم باشد تغییر بدهید. از کنار این شرایط با بی خیالی رد نشوید و به هر پیچ و تاب و هر مانعی که سر راهتان سبز می شود خوب دقت کنید. شاید این مشکلات چیزی جز کلید نجات و هشدارهایی برای شما نباشند.

فال روزانه ۱۰/ ۰۴/ ۱۳۹۷

روش های جدیدی که شما برای انجام کارها یا حل مشکلات در پیش می گیرید ممکن است از طرف اطرافیانتان زیر سؤال رفته و یا حتی مردود دانسته شوند، اما اجازه ندهید این موضوع جلوی شما را بگیرد. این استقلال و سرکشی ذاتی شما برای حفظ تعادل زندگیتان لازم و ضروری هستند. وقتی دیگران به استفاده از روش های قدیمی اصرار دارند به راحتی تسلیم نشوید و شما هم تمام قدرت خود را به کار گرفته و برای به کرسی نشاندن حرف خودتان بجنگید. اگر امروز فرصت شروع یک رابطه ی جدید عاطفی برایتان فراهم شد زیاد روی آن حساب باز نکنید، چون به احتمال زیاد عمر چندانی نخواهد داشت.

فال روزانه ۱۰/ ۰۴/ ۱۳۹۷

امروز ممکن است بین دو راه مختلف برای انجام یک کار دچار تردید شوید. شما نمی دانید که باید از راه های قدیمی و مطمئن استفاده کنید یا راه های جدیدی که امکان دارد خطرهایی را هم به همراه داشته باشند را امتحان کنید. برای تصمیم گیری در این مورد زیاد به حرف های دیگران اهمیت ندهید و گمان نکنید که اگر راهی پیش از این بهترین گزینه بوده است هنوز هم فقط باید از همان راه رفت، اما دیوانگی هم نکنید و اگر می خواهید راه جدیدی را در پیش بگیرید همه ی جوانب را در نظر گرفته و عاقلانه انتخاب کنید. در چنین روز و چنین شرایطی ندای درونتان می تواند بهتر از هر مشاور ماهری شما را راهنمایی کنید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۴/ ۱۳۹۷

اتفاقات غیر منتظره، درست در زمانی که اصلا انتظارش را ندارید شرایط را تغییر خواهند داد. حتی اگر همه ی جواب را به دقت در نظر گرفته باشید هم نخواهید توانست از این وضع نجات پیدا کنید. در این شرایط بهترین کاری که از دستتان برمی آید این است که خودتان را نبازید و راهی برای تطبیق دادن خودتان با این وضع پیدا کنید. یادتان باشد که این وضع فقط برای شما یک نفر پیش نیامده است و رهایی از آن هم غیر ممکن نیست. اگر در یک معامله و یا موقعیت دیگری مورد مشکوکی مشاهده کردید که پیش از این هم ضرب اش را خورده اید خودتان را کنار بکشید و اجازه ندهید که از یک سوراخ دو بار گزیده شوید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۴/ ۱۳۹۷

امروز اعتماد به نفستان به حدی به چالش کشیده شده است که حتی حال و حوصله ی این که از تخت خوابتان بیرون بیایید یا از خانه خارج شوید را هم ندارید. یادتان باشد که شما آن چیزی نیستید که دیگران می بینند و این که آنها چه فکری در مورد شما می کنند بیشتر وقت ها هیچ اهمیتی ندارد. فکر نکنید که برای راضی نگه داشتن دیگران مجبور هستید خودتان را تغییر دهید. در نهایت شما تنها نسبت به خودتان مسئول هستید. اتفاقات عجیبی در راه هستند که ممکن است نگرش شما نسبت به خیلی چیزها را تغییر دهند. اگر احساسی دارید که فکر می کنید لازم است آن را با شخص مورد علاقه تان در میان بگذارید خجالت نکشید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۴/ ۱۳۹۷

شما دارید با قدرت تمام مسیر خود را به سمت به دست آوردن بهترین ها، جدیدترین ها و بزرگ ترین ها ادامه می دهید، اما امروز ممکن است به یکباره به خودتان آمده و ببینید که در این راه خیلی از چیزهایی که برایتان مهم و باارزش بوده اند را پشت سر گذاشته اید، اما نباید جازه بدهید که این موضوع تمرکز شما روی اهدافتان را از بین ببرد. اگر چیزی برای همیشه از دست رفته است کاری از دستتان برنمی آید، اما هنوز می توانید بعضی چیزها را نجات بدهید. امروز کله شقی و لجبازی اصلا به نفع شما نخواهد بود. حواستان به خودتان و رفتارهایتان باشد و تصویری از خودتان نشان ندهید که با خود واقعیتان فرق داشته باشد.

فال روزانه ۱۰/ ۰۴/ ۱۳۹۷

به خودتان کمی بیشتر اهمیت بدهید و برای رسیدگی به روح و روان خود وقت بگذارید. این موضوع برای متولدین اسفند ماه از اهمیتی حیاتی برخوردار است و جنبه ی معنوی وجودشان نیاز ویژه ای به تغذیه شدن دارد. امروز سر و کله ی افرادی دور و برتان پیدا خواهد شد که حتی فکرش را هم نمی توانید بکنید، پس اگر ناگهان دیدید که عشق سابقتان سر راهتان سبز شد تعجب نکنید. امروز خاطراتی از گذشته را در وجود شما زنده خواهد کرد که برایتان درس های ارزشمندی را به همراه خواهند داشت. حتما شما هم شنیده اید که هر آدمی ارزش یک فرصت دوباره را دارد، اما بعضی وقت ها واقعا نباید این کار را کرد!
فال روزانه ۱۰/ ۰۴/ ۱۳۹۷
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج