۷۴۰۵۵۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

صعود قیاسی و زارع به فینال کشتی نوجوانان جهان

در رقابت‌های کشتی قهرمانی نوجوانان جهان محمدرضا قیاسی و امیرحسین زارع فینالیست شدند.

خبرگزاری تسنیم: در رقابت های ۵ وزن نخست کشتی آزاد نوجوانان جهان در شهر زاگرب پایتخت کرواسی، قیاسی و زارع فینالیست شدند و مهدی ویسی و محمد کریمی به دیدار رده بندی این مسابقات راه پیدا کردند. همچنین سجاد گودرزی با شکست مقابل حریفی از ترکیه خیلی زود از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

نتایج نمایندگان ایران در رقابت های صبح و ظهر امروز به شرح زیر است:

در وزن ۴۸ کیلوگرم مهدی ویسی دارنده مدال برنز آسیا که تجربه حضور در رقابت های سال گذشته جهان را نیز دارد، در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل ویپول سورات از هندوستان به برتری رسید. وی در دور بعد آلین سیوریچی از مولداوی نیز در کمتر یک دقیقه با نتیجه ده بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. ویسی در این مرحله به مصاف امیرلی از آذربایجان رفت که با نتیجه ۶ بر ۳ شکست خورد و به گروه بازنده ها رفت.

در وزن ۵۵ کیلوگرم سجاد گودرزی نفر سوم نوجوانان آسیا در دور اول به مصاف وادیم برگوی مولداویایی رفت که در مدت زمان ۴۵ ثانیه با نتیجه ده بر صفر مقابل این کشتی گیر به برتری رسید. وی در دور بعد مقابل فرهات کلیچ از ترکیه با هفت بر پنج شکست خورد و با توجه به شکست ۲ بر یک این کشتی گیر ترک مقابل حریف ایتالیایی در مرحله یک چهارم نهایی، گودرزی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۲۲ کشتی گیر حضور دارند، محمد کریمی دارنده مدال طلای نوجوانان آسیا در دور نخست به مصاف لویزیدیس از یونان رفت و قاطعانه در مدت زمان ۳ دقیقه با نتیجه ۱۲ بر ۲ با ضربه فنی پیروز شد. وی در دور بعد مقابل اولونبایار از مغولستان به روی تشک رفت و در مدت زمان ۲ دقیقه و ۳۲ ثانیه با برتری ده بر صفر مقابل این کشتی گیر راهی یک چهارم نهایی شد. کریمی برای رسیدن به نیمه نهایی به مصاف ماساکی ساتو از ژاپن رفت و در پایان در یک مبارزه سخت ۶ بر ۴ پیروز شد و به نیمه نهایی رسید.این کشتی گیر ژاپنی با شکست حریف آمریکایی راهی این مرحله شده بود. کریمی برای رسیدن به فینال به مصاف توران بایراموف از آذربایجان رفت که با شکست مقابل این کشتی گیر از راهیابی به دیدار پایانی بازماند و حالا باید برای رسیدن به مدال برنز در دیدار رده بندی کشتی بگیرد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم محمدرضا قیاسی دارنده مدال طلای نوجوانان آسیا در دور نخست به مصاف باتماگنای انختوشین از مغولستان را با نتیجه ۷ بر ۲ صاحب از پیش رو برداشت و در دور بعد توانست با حساب ده بر صفر از سد آبه اسد از آمریکا بگذرد‌. قیاسی در این مرحله مقابل جوشو موردیان از آلمان با نتیجه ۱۲ بر صفر پیروز شد و به نیمه نهایی رسید. این کشتی گیر آینده دار کشورمان در این مرحله مقابل آقایف از آذربایجان به برتری رسید و راهی دیدار پایانی شد.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم امیرحسین زارع در دور نخست لی کیانگ از چین را ۱۱ بر صفر شکست داد و در یک چهارم نهایی نیز یوردانوف از بلغارستان را در مدت زمان ۳۰ ثانیه ده بر صفر برد و راهی نیمه نهایی شد. زارع در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر صفر اسلام ابویف از آذربایجان را برد و به فینال رسید.

دیدارهای مرحله فینال و شانس مجدد این اوزان نیز از صبح فردا (سه‌شنبه) آغاز خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج