۷۴۲۷۴۳
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

استقبال مردم از مسکن مهر به دلیل گرانی خانه

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه ۱۰۰ هزار واحد فاقد متقاضی در مساکن مهر سراسر کشور وجود دارد که گرانی‌های اخیر باعث شده مردم از خرید این واحد‌ها استقبال کنند، گفت: فعلا در برابر افزایش قیمت نهایی مسکن مهر برای تحویل به متقاضیان مقاومت کرده‌ایم.

خبرگزاری ایلنا: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه ۱۰۰ هزار واحد فاقد متقاضی در مساکن مهر سراسر کشور وجود دارد که گرانی‌های اخیر باعث شده مردم از خرید این واحد‌ها استقبال کنند، گفت: فعلا در برابر افزایش قیمت نهایی مسکن مهر برای تحویل به متقاضیان مقاومت کرده‌ایم.

احمد اصغری مهرآبادی درباره آخرین وضعیت پروژه مسکن مهر و اعتبارات مورد نیاز برای اتمام آن، اظهار داشت: در کارگروه مسکن که با پیشنهاد وزیر و دستور معاون اول رییس جمهوری تشکیل شده اعتباراتی که برای تکمیل مسکن مهر پیش بینی شده ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است و قرار بر این شده که این اعتبارات برای تاسیسات زیر بنایی آب، برق و .. هزینه شود.

وی با بیان اینکه این اعتبارات در سه مرحله تامین می‌شود، گفت: مقرر شده در مرحله اول ۱۰۷ هزار واحد با ارایه اعتبارات هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی تحویل داده شود که دریافت این رقم را از سازمان برنامه پیگیری می‌کنیم و در این راستا هفته آینده جلسه‌ای با آقای نوبخت برگزار خواهد شد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: اگر ۱۴۰۰ میلیارد تومان تامین شود امسال به ۱۰۷ هزار مسکن مهر تحویل خواهد شد. البته ستاد اقتصاد مقاومتی تحویل ۱۵۰ هزار واحد را تکلیف کرده که ما هم کار ساخت این تعداد واحد را به اتمام رسانده‌ایم و باید اعتبارات مورد نیاز به دستگاه‌های ذی‌ربط پرداخت شود تا از آن محل زیر ساخت‌ها را به اتمام برسانیم.

اصغری مهرآبادی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۲۰ هزار واحد مسکن مهر باقی مانده است، اظهار داشت: از این تعداد مسکن مهر باقیمانده ۱۰۰ هزار واحد فاقد متقاضی است که برای استفاده از آن‌ها از دولت مجوز‌هایی را دریافت کرده‌ایم.

وی افزود: ۱۲۰ هزار واحد دیگر باقیمانده هم درگیر بحث‌های حقوقی هستند و رای نهایی باید صادر شود تا کار ادامه پیدا کند. از لحاظ عملیات عمرانی، از ساخت واحد‌ها چیزی باقی نمانده و در نهایت ساخت ۸۰ هزار واحد از مسکن مهر در سراسر کشور باقی مانده است و مهم‌ترین بخش از اتمام مسکن مهر، اتمام زیر ساخت‌ها است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر درباره اخرین پیشرفت فیزیکی مسکن مهر پردیس، گفت: از پروژه مسکن مهر پردیس ۶۰ هزار واحد به اتمام رسیده و در حال حاضر ۲۰ الی ۲۲ هزار واحد دیگر باقی مانده است. ساخت واحد‌های باقیمانده از حل آورده نقدی مردم و تسهیلات بانکی است و بانک هم تا ۴۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان ارایه می‌دهد و مابقی آن را باید خود مردم بیاورند. نیاز اساسی ما در پردیس اعتبارات برای اتمام زیرساخت‌ها است.

وی همچنین درباره احتمال افزایش قیمت ساخت مسکن مهر با توجه به گرانی‌های اخیر در بازار‌ها و افزایش دستمزدها، تاکید کرد: فعلا در برابر افزایش قیمت مسکن مهر مقاومت کرده‌ایم.

اصغری مهرآبادی با اشاره به ارزش افزوده‌ای که در مسکن مهر برای متقاضیان ایجاد شده است، گفت: خوشبختانه ارزش افزوده قابل توجهی در مسکن مهر برای متقاضیان ایجاده شده و به همین دلیل عده‌ای هم از مسکن مهر فاقد متقاضی استقبال کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسکن مهر که هنوز استفاده نشده دارن خراب میشن

    • بدون نام

      همش دوزدی از جیب مردم؟؟؟؟

    • بدون نام

      حرامتون

    • روح اله

      درود بر احمدی نژاد که خونه ساخت واقعا دستش درد نکنه

    • بدون نام

      ارزش افزوده؟! توضیح نمیدم ولی هرکه دروغ بگه حرومزاده است. ✋

    • بدون نام

      واقعا چقدر هم مسکن های خوب و محکمی ساختین خدا قوت . همون روز اول آب از طبقه بالا تو خونه مون سرازیر شده و الا ماشاله ......

    • بدون نام

      اخرش به مسکن مهر های احمدی نژاد محتاج شدی هی می گفتند مسکن مهر طرح غلطی بود .فهمیدند که خودشان اشتباه کردنند.درود براحمدی نژاد یاور مستضعفین

    • بدون نام

      مردم به چه روزی افتادندکه محتاج مسکن نامهری شدند!!!!!

    • بدون نام

      الان 9ساله ثبت نام هستم توی مازندرانم..اما کووو....خجالت داره که بعد از این همه مدت وقتی میریم میگبم...جواب سربالا هم میدن...با دوتا بچه توی خونه مستاجری...خیلی سخته به خدااا...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج